![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....91#post5541391 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]My point exactly...
Ik begrijp heel goed dat een objectief iemand die deze draad niet heeft gelezen van zijn stoel valt van het lachen of van ongeloof (hetgeen ik eigenlijk ook deed bij het lezen van die "argumenten")...daarom heb ik er ook bij gespecifieerd: "het staat er echt hé"... Edit: het enige wat de pro lobby nu kan doen is ontkennen dat dat er staat...en ik twijfel er niet aan dat zij dat zullen doen...tot er iemand de draad overloopt... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 juli 2011 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
|
![]()
![]() |
#1425 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Fieseler;5558478]
Citaat:
Een teken van iemand die zelf geen argumenten heeft en daarom idioot moet gaan doen om toch maar te kunnen 'bewijzen' dat hij zijn gelijk heeft.
![]() |
![]() |
#1427 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1422 Ik haal dit er uit: Edit: het enige wat de pro lobby nu kan doen is ontkennen dat dat er staat...en ik twijfel er niet aan dat zij dat zullen doen...tot er iemand de draad overloopt...
![]() |
![]() |
#1428 | |
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 juli 2011 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik heb waarschijnlijk te hoge verwachtingen van u.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 13 juli 2011 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1431 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen echt, hoe oud ben jij? Dit is een tactiek die kleutertjes gebruiken. Ik zal misschien nog eens herhalen wat daar echt staat, niet die ene zin die jij uit de context trekt: Citaat:
![]() |
![]() |
#1432 |
Banneling
|
![]() Misschien dat mensen op leeftijd het best in hun wijsheid worden gelaten. Ook al is het quatsch uit een ander tijdperk.
Ik heb bijvoorbeeld nooit het godsbeeld van mijn grootouders aangevallen. Het was ze te dierbaar en het zou toch niets veranderd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 13 juli 2011 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
|
![]() ![]() Ik lach mij dood...niet alleen met het homolobby-gekrijs bij jullie confrontatie van jullie eigen onzin-argumenten (dat was niet moeilijk: gewoon jullie "argumenten" opsommen is voldoende om algemene hilariteit te genereren). Neen...nu zijn we zelfs al zo ver dat ik uw "argumenten" kan voorspellen... tjong tjong tjonge....
![]() |
#1436 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En als je dan met je neus op de feiten wordt gedrukt verander je in een kleutertje.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 13 juli 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat doe je in je broek je hebt nooit argumenten gehad dus lieg je erop los |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzin. Precies omdat je mij noch mijn standpunt en toch oordeelt, bewijst dat je vooroordeel. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |