![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En brengt dat eigen maaksel bij verhuur aan Martijn even veel op?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 |
Vreemdeling
|
![]() & Hoe controleerde men dan of een kandidaat wel of niet homo was? En wat verstonden ze onder "homo's"? Was gewoon op mannen vallen al genoeg om afgekeurd te worden, of bedoelden ze anaalvandalen, venten die geslachtsgenoten naaien?
![]() |
#1463 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U wil dat alle homos uitsterven, liefst via gaskamers. Deze versie van uw argument is even ridicuul als de manier waarop fieseler mijn argumenten weergeeft. Liefst probeer ik dergelijke argumentatie te vermijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat weet ik, maar het is zoals ge zelf toegeeft nergens meer op gebaseerd want alles is weerlegd en door u toegegeven.
![]() |
![]() |
#1466 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een stropop is geen argument, Paulus. Nooit geweest.
![]() |
![]() |
#1467 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb niks tegen homo's, maar waar ik wél allergisch aan ben, zijn van die holhoofdigen die zo snel denken dat je homo bent. Bijvoorbeeld omdat je geen vrouw/vriendin (gehad) hebt op een leeftijd waarop de meeste mannen dat wél hebben. Alsof homo zijn de enige reden zou kunnen zijn waarom een man vrijgezel is. Ik erger me blauw aan dat soort oppervlakkigheid!
![]()
![]() |
#1468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet zich blijkbaar van leugens gaan bedienen.... Zwakjes. Te zwak om te weerleggen in elk geval. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juli 2011 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juli 2011 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u het gaskamerargument een leugen vindt, dan zijn de zogenaamde argumenten van fieseler dat ook. Niemand heeft ooit het lijstje van fieseler gebruikt als argument.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 13 juli 2011 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel dat ik zou zeggen dat u een klootzak bent. En achteraf zeg ik dan dat het een parodie was, enz.... Dan zou ik doen zoals u doet. Argumenten aanbrengen is wel wat anders . Argumenten weerleggen nog veel meer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juli 2011 om 21:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
|
![]() Citaat:
BTW: Voor die drie kwart van de homo's die zich schamen voor hun achterlijke apologeten mochten ze deze non-argumentatie geëtaleerd zien wil ik nog meegeven: denk maar niet dat het er aan de heterokant ethisch beter uitziet hoor jongens....ook daar is er een meerderheid aan sujetten die er geen ogenblik voor terugdeinst om de meest basale rechten van het adoptiekind op te offeren op het altaar van de postmodernistische non-ethiek.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 juli 2011 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 |
Minister-President
|
![]() Jullie twee zijn ronduit walgelijk. Dit is geen discussie meer, het enige wat jullie doen is onze argumenten verdraaien, jullie liegen dat jullie zwart zien en dit alles om mensen te discrimineren. Het is jammer dat de hel niet bestaat, want jullie horen thuis in de 9e cirkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ben jij toch een leukerd.... ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 |
|
![]() http://www.google.be/url?sa=t&source...Xqzdcwoit9lTYQ
grapjurken...na de ontkenning de woede dan de depressie en dan de aanvaarding.... waar ik de voodoo (hel, 9e cirkel enz) moet plaatsen weet ik echter niet....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 juli 2011 om 21:42. |
![]() |
![]() |