![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1483 |
Minister
|
![]() Der moet er toch ene de kroon spannen.
Het was hier al zo braaf. Effe was het spannend, toen was het gedaan. Ja toen kwam ik he Veni vidi vici |
![]() |
![]() |
![]() |
#1484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, voor u is er geen hoop meer.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen aan het opzetten Raf? Wat 'n walgelijke bezigheid. En bovendien verboden door het forumreglement. Zeker weten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juli 2011 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1490 |
Minister
|
![]() Zeg Pauluske als je gedaan hebt met spelen wil je mij eens een linkje geven naar uw befaamde psychologe. Dank U!
![]() |
#1491 |
|
![]() Ge beseft schijnbaar niet dat Alice gelijk heeft.
![]() |
#1492 | |
|
![]() Citaat:
Kinderen zouden beter opgevoed worden door een Hetero's, maar ge hebt geen enkel argument om dat te funderen. Enkel uw subjectieve meningen over holibi's. En ge kunt er niet tegen dat ge daarop aangesproken wordt.
![]() |
![]() |
#1493 |
|
![]() En dat is nu precies een stropop, een drogreden.
![]() |
#1494 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen mogen homo's wel degelijk trouwen en adopteren, ondanks de discriminatie die sommigen hier opnieuw zouden willen invoeren. ![]()
![]() |
![]() |
#1495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het standpunt van N-VA i.v.m. homo huwelijken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van vooroordelen gesproken..... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe kom je daar nu bij?
![]() Ik ben ne hetero, de vrouw van ne maat van mij heeft dat al tot haar ergernis ondervonden. ![]() ![]()
![]() |
#1500 |
Burger
|
![]() Over de hele discussie of een moeder en vader nu beter is dan een twee vaders of twee moeders:
Uiteraard lijkt het mij beter dat een kind opgevoed wordt door een vader en een moeder die gelukkig getrouwd zijn en wonen in een mooi huis met een tuin aan de rand van de stad. Liefst nog een hond erbij, en één van de ouders die part-time thuisblijft om voor de kinderen te zorgen. Die kinderen groeien het best op in een middenklasse, en moeten naar een blanke katholieke school gaan omwille van het hogere niveau. Voor hoeveel mensen klopt dit plaatje perfect? Inderdaad, weinig. Mensen wijken ALTIJD af van de norm. Dat is in sommige gevallen problematisch (bv kinderen die opgroeien in armoede), maar tegelijkertijd zorgt dit voor diversiteit en is het ook een leerschool voor kinderen. Het leren omgaan met imperfecties en problemen hoort bij de opvoeding en het ontwikkelingsproces van een kind. Er zijn zoveel gezinnen die niet perfect zijn. Gescheiden ouders. Armoede. Ouders die te kampen hebben met een ziekte, handicap of een depressie. Sommige kinderen hebben uitzonderlijk jonge ouders, andere hebben ouders die hopelijk nog leven wanneer het kind afstudeert. Niemand heeft de perfect jeugd. Je kan een kind alleen leren om met die imperfecties om te gaan, door het liefde en steun te geven. Voor mij mag dat best een homokoppel zijn. Er zijn zoveel kinderen op de wereld die hun levenskwaliteit drastisch zouden zien stijgen als ze geadopteerd worden. Zelfs al is dat door een homokoppel. |
![]() |
![]() |