![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt dat gedaan. Je gaat duidelijk confronterende vragen uit de weg. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1529 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Adoptiekinderen voor homo's? : JA." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Paulus toch, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1544 |
Banneling
|
![]() JA! Al wie het hiermee eens is schrijf kort en bondig een JA!
Laatst gewijzigd door J.B good : 17 juli 2011 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1546 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom steekt u zoveel energie daarin? Ik denk dat u uit uw (fundamentalistisch) christelijke achtergrond verbloemd probeert uit te leggen dat het eigenlijk allemaal "doodzondaars" zijn.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 17 juli 2011 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat heb je niet. Ik vroeg daar wat je zou zeggen in een omschreven hypothtishe situatie.
Je reactie begon met: "ikzelf zou hopen dat..." , maar daarmee weet ik nog altijd niet wat je zou zeggen in die omschreven hypothtishe situatie. Wat ik daarmee wel weet is dat je confronterende vragen ontwijkt. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1530 Let wel, je hoeft niet te antwoorden hoor. Je hebt aan mij geen enkele verplichting. Maar je moet nu ook niet gaan doen alsof ik het zou zijn die u ontwijk hé?! Een klein beetje sereen blijven aub. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1548 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gezegd dat zij geen kinderen mogen adoperen. Dat is dan rechtgezet. Maar los daarvan ligt de oorzaak van het inderdaad nogal hoge aantal posting van mij in dergelijke threads, bij het feit dat men steeds met tien man een een paardekop tegelijk, vaak tegen mij alleen in discussie treedt en/of verwijten maakt als was ik homofobistisch. Als ik iedereen zo goed als mogelijk van antwoord wil dienen, dan is het niet meer dan normaal dat ik de meeste postings heb. Dat kun je heel gemakkelijk nagaan als je wil. Citaat:
Maar ik begrijp het wel. Mijn naam "Paulus" is misschien wat ongelukig gekozen geweest. Maar als je weet dat het een samentrekking is, van mijn echte naam, kan je het misschien beter verstaan. Bovendien is het inderdaad zo dat fundamentalistische christenen geloven dat alle mensen zondaars zijn. Alle mensen. Tjah?!, dan is de link vlug gelegd natuurlijk. Maar dan nog. De waarde van wat iemand zegt wordt gewikt en gewogen door de argumentatie waarop ze steunt. Niet aan de achtergrond van de persoon die ze uit. Tenzij je je laat leiden door vooroordelen uiteraard. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee!
![]() |
![]() |
![]() |
#1550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was daar toch duidelijk? het heeft geen belang!, zoals ik duidelijk stelde. het enige wat telt is dat het kind een warm nest krijgt waar hij voorzien zal worden in al zijn noden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1552 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat u door omstandigheden, een ongeval of zo, niet langer meer voor uw eigen kinderen kan zorgen zodat zij aangewezen zijn op een vervangingsgezin,... Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1553 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1554 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg expliciet en herhaaldelijk dat homofielen volkomen gelijkwaardige mensen zijn. Ik zeg dat steeds, altijd en overal. Ze zijn niet gelijkaardig, net zoals vrouwen, mannen en kinderen ook niet gelijkaardig zijn, maar ze zijn heel zeker vorr 100% gelijkwaardig. Als u het nog iets duidelijker geformuleerd wil krijgen, stel dan een vraag waarop ik met een ja of neen moet antwoorden of zo.... Ik doe ik elk geval flink mijn best om goed begrepen te worden. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het al duidelijk was bij mijn eerdere post? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe moet het nu verder met diegenen die het kind en niet de homo lobby centraal plaatsen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 juli 2011 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteraf zou je zo kunnen beweren dat: "Ik heb nooit gezegd dat..." en je zou nog gelijk hebben ook. Maar dat heb ik al gezegd. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1550 Was dat dan niet duidelijk? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juli 2011 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zullen zich moeten neerleggen bij de realiteit dat holebi's nu kinderen kunnen adopteren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |