![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus om gefundeerde redens die u trouwens kunt lezen in het debat in het Vlaams parlement waarvan ik de link zeker reeds 10 keer gegegeven heb. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een bevraging bij kinderen die door homoseksuelen werden opgevoed, een wetenschappelijk onderzoek te noemen bijvoorbeeld? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eens te meer is duidelijk hoe weinig u weet over wetenschappelijke onderzoeken. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als ik het niet kan laten persoonlijk te worden verdwijn ik voor een tijdje. U vond dat toen een verademing, maar gaat nu zelf de fout in? Ik verwacht een excuus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt net zo goed beweren dat water niet nat is, vind ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 |
Minister-President
|
![]() Het spijt me Paulus, maar wanneer u keer op keer foute conclusies trekt wegens gebrekkige wetenschappelijke kennis, dan moet ik u daarop wijzen. Het heeft geen zin om over het onderwerp (wetenschap) te praten, wanneer 1 van de personen er gewoonweg niets van af weet. Op de man spelen is perfect mogelijk wanneer de man niet in staat is een geldige discussie te voeren.
Of in andere woorden: uw argumenten zijn fout omdat u simpelweg foute conclusies trekt, dit door een persoonlijk gebrek aan kennis door u. Ik kan er niets aan doen dat ik op de man moet spelen om uw onzin te ontkrachten. Als u werkelijk geldige argumenten had kon ik daar tenminste op replikeren maar dat is het probleem, uw antwoorden zijn dermate fout wegens gebrek aan inzicht dat het onmogelijk is er een zinnig weerwoord op te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 |
Staatssecretaris
|
![]() Nergens wordt het een publieke discussie op academisch niveau genoemd, één link (niet links) verwijst naar een publieke discussie.
![]() |
#1834 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die link naar het debat geeft me momenteel een 503.
![]() |
![]() |
#1835 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de samenvattingen van, en waar mogelijk hele, onderzoeken naar opvoeding gelezen. Citaat:
![]() |
![]() |
#1836 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dan nog is mijn oordeel niet gebaseerd op angst of afkeer voor homoseksueken, maar op een verkeerde interpreatie van wat de wetenschap zegt. Het woord 'homofoob' en afleidingen zijn dan zeer ongepast. Dat zou het minste zijn dat een slimme bol als u ook zou moeten kunnen begrijpen. Voorts hoef ik het ook niet te begrijpen. Het is mijn vakgebied niet. En precies omdat het mijn vakgebeid niet is, is het niet onverstandig om mij in mijn oordeel te laten adviseren door wat deskundigen daarover zeggen. Dat is een algemeen aanvaarde methode. En ik kan niet anders dan zien dat er weldegelijk onenigheid is onder deskundigen. Dat is nu eenmaal een feit. Dat zegt niet alleen mijn link waarin ik een deskundige met naam toenaam en link naar verwijs, maar dat zeggen ook de links die door het pro-kamp werden aangebracht. Het is dan ook mijn volste recht om te concluderen in het voordeel van het kind en geen onnodige risico's te lopen met het welzijn er van. Ten derde, is uw argumentatie nu -dat ik te dom zou zijn- eigenlijk een argumentatie contra. Want als ik het als volwassen mens niet begrijp, zoals u zegt, hoe zult u dat dan aan het kind uitleggen? Kortom, u speelt gewoon op de man, wegens gebrek aan argumentatie. Volgens u, bent u juist, maar ben ik te dom om u te begrijpen. Ik vrees echter dat u niet slim genoeg bent om datgene uit te leggen dat zou moeten begrepen worden om te overtuigen. Omdat uw argumentatie faalt. Zo denk ik erover. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://91.121.97.41/showpost.php?p=5...&postcount=194 Uieindelijk lijkt het in essentie om een bevraging te gaan bij kinderen door homoseksuele ouders opgevoed.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Paulus... voor de laatste keer... er is helemaal geen discussie. Die ziet gij enkel omdat gij totaal niet snapt wat er in die artikels geschreven is. Dus... Wovon man nicht sprechen kann darüber muss man schweigen Serieus... uw onzin begint echt irritante proporties aan te nemen. |
|
![]() |
![]() |