![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd! Ook zij zijn wellicht te dom volgens u neem ik aan? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat u kunt aanbrengen als argument is dat u een probleem heeft met het idee dat mannen kinderen opvoeden, dat mag best maar is puur persoonlijk, een vooroordeel dus,een ongegronde vrees voor iets wat u niet kunt plaatsen, daar heeft u nu aandacht genoeg voor gehad, denkt u niet? Het stoort me langzamerhand behoorlijk dat u probeert uw standpunt, waar u alle recht op heeft trouwens, te verpakken als " wetenschappelijk" want dat is het dus niet, ik heb een pedagogisch diploma en kan dat dus zeggen, integendeel, binnen pedagogie zal niemand een dergelijk vooroordeel in een lespakket brengen. U heeft dus recht op uw vooroordelen maar wees consequent, meer dan dat is er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1843 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit ervoor om alles in kaart te brengen vooralleer te oordelen. Als blijkt dat het homoseksueel koppel "het best mogelijke is", dan is dat maar zo. Dan gaat het kind daar naartoe. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1533 Citaat:
Iemand stelde de vraag aan een homofiel én deelnemer aan de discussie, welke rol hij dan wel zou spelen mocht hij kinderen hebben. De rol van de vader of de rol van de moeder? Eigenlijk is dat een zeer terechte vraag, want een kind heeft inderdaad beiden nodig. Het is niet omdat de seksuele oriëntatie van de man of vrouw in disharmonie is met zijn of haar lichaam, dat zij geen man of vrouw meer zouden zijn. Het blijft natuurlijk altijd een zeker 'spelen'. Er blijft een zekere onnatuurlijkheid. Vraag blijft of dit nu werkelijk 'het best mogelijke' is wat wij aan een ouderloos kind kunnen geven? Volgens sommigen hier ben ik te dom om de ware reden te begrijpen. Ik vraag me dan ook terecht af, hoe moeilijk het dan wel niet moet zijn voor het kind om het te begrijpen als het in zijn 'identieteitscrisis' komt. Een pedagogische term die u, gezien uw studies, wellicht beter dan wie ook op dit forum zult begrijpen. Paulus Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1844 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is geen, en heeft geen enkel effect op, legitieme onderzoeken.
![]() |
![]() |
#1845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... want dat zou inderdaad irritante onzin zijn buiten alle proporties. Ik kan en wil dat dus ook niet aanvaarden als antwoord of als argument, als ik die terechte vraag stel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want elders wordt daar paaaaagina's over doorgeleuterd, inclusief beschuldigingen én kwetsende verwijten en scheldpartijen, omdat ik dat niet als bewijs wilde aanvaarden voor wetenschappelijk onderzoek. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1847 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een kind krijgt de best mogelijke opvoeding zowel bij hetero's als bij holebi's.
![]() |
![]() |
#1848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met de beste wil van de wereld ('k moest alles vertalen...-).... En in alle eerlijkheid... ...neen. Echt niet. Trouwens, om iets te bewijzen zijn geen honderden onderzoeken nodig. Eén goede is ruim voldoende. Als d�*t geen krasse uitspraak is?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het geslacht van ouders wordt geen standpunt ingenomen omdat dit totaal niet ter zake is, ouders worden gezien als mensen die kinderen horen te stimuleren in hun ontwikkeling, die rolpatronen die u graag wilt aanhalen zijn gebaseerd op het traditionele gezin war niet of nauwelijks nog bestaat. Identiteitscrisis??? Alle kinderen en vooral pubers maken een periode door waarbij je op zoek bent naar jezelf en ouders vaak als "probleem" worden ervaren, evengoed gebeurt dat proces bij hetero's, echt; u vertelt totale onzin. Wanneer u weet dat pedagogische kwaliteiten los staan van geaardheid, wat ik dan uw punt nog? De omgeving? Vroeger waren alleenstaande ouders een schande en probleem, nu vindt niemand dat nog juist omdat er zoveel één oudergezinnen zijn, dat lijkt me dan een pleidooi vooral homo's kinderen te laten adopteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1850 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wovon man nicht sprechen kann darüber muss man schweigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1851 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beschrijving van 'de rol van de vader' was daarbij een examenvraag. Zeker weten. Trouwens, moet je maar eens 'de rol van de vader' en 'de rol van de moeder' intikken op google. Dat zal jou, met uw pedagogisch diploma, vast wel interessant lijken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 15:12. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1853 |
Minister-President
|
![]() En die stelling is onjuist. Men moet eveneens hetzelfde onderzoek meerdere malen herhalen, anders kan men per ongeluk op die 5% gestoten zijn. Herhaalbaarheid van resultaten is een hoeksteen van de wetenschappelijke methode.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 24 juli 2011 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals eerder al gezegd,... Dat is inderdaad zo om een onderzoek bevestigd te weten. Maar niet om aan te tonen, dat de 'waarschijnlijkheid van 95%' zou vermeerderen. Daarvoor zijn verschillende onderzoeken nodig en niet meerdere keren hetzelfde onderzoek. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1855 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... Tjah, die hebben we inderdaad nog niet gehad als (nep)argument. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1857 |
Minister-President
|
![]() Als gij dergelijke onwetende stellingen plaatst, dan heb ik liever dat ge een basiscursus statistiek volgt voor we verder discussieren. Het is alleszins geen nepargument. De fouten die gij maakt worden in het 5e middelbaar al uitgelegd. Als gij werkelijk een D-cursus gedaan hebt dan zou ge zo'n fouten niet maken.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 24 juli 2011 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1858 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij zegt dat er wél consensus is onder alle wetenschappers, en dat doe je, over het feit dat er geen kwalitatief verschil is tussen de opvoeding voor adoptabele kinderen tussen homofile ouders en hetro-ouders,... En ik toon aan uit de links van het pro-kamp dat er weldegelijk discussie is, en bovendien ook zelf nog een deskundige aandraag die in noem met voor en achternaam, volledig gefundeerd met controleerbare links,... Tjah? Dan stel ik voor dat jij leert lezen. Dan doen ze al vanaf het eerste studiejaar. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1796 Citaat:
Door deskundigen ter zake wel te verstaan. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |