![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Minister-President
|
![]() tl;dr
geen zin meer om je leugens en onzin te lezen. Ik weet dat je in die post hoogst waarschijnlijk alle waarheden negeert, om ze daarna te verbuigen naar leugens die je eigen bedrog zouden "bewijzen". Sorry maar mijn tijd is te veel waard om na 100 pagina's NOG maar eens uw onzin onderuit te halen om dan genegeerd te worden. Alle rationele mensen staan sowieso aan mijn kant, dat is voldoende. Fundamentalisten als u zijn in de minderheid en met uitsterven bedreigd in dit land. En maar goed ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aangezien het debat nog volop woedt over de negatieve invloed op de ontwikkeling van het kind van een moeder die werkt vs een thuisblijvende moeder, pleit je er dan ook voor - natuurlijk in het best mogelijke belang van het "adoptabele" kind- dat adoptie voorbehouden moeten worden voor een koppel waarvan de papa werkt en de mama die thuisblijft, en dit zolang het debat woedt en er nog geen absolute zekerheid bestaat dat werkende moeders geen negatieve invloed heeft op de ontwikkeling van het kind? Citaat:
laat wetenschap maar aan de wetenschappers paulus, die lekeninterpretatie zijn echt wel om te lachen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen... Citaat:
http://9maand.be/forum/reactions/161718 Dat is mede door de tot stendkoming van de adoptiewet voor homosekuelen. Zo zijn er heel wat landen die de regels voor adoptie naar België streng verscherpt hebben tot zelfs helemaal verboden. De Islamstaten op kop. Bovendien is er hier niemand die er voor pleit om kinderen in een weeshuis te laten. Dat is gewoon niet waar wat u daar zegt. Citaat:
Als we op zoek gaan naar wat "het best mogelijke" is wat we een ouderloos kind kunnen geven dan is het evident dat we ons vervangingsgezin zo goed als mogelijk om de natuurlijke omstandigheden laten lijken. En wat nu juist dat "best mogelijke" is, moet vooral bekeken worden vanuit het perspectief van het kind. Het is evident én argumenteel, dat een surrogaatgezin, zo goed als mogelijk lijkt op het oorspronkelijk natuurlijk biologisch gegeven waaruit kinderen nu eenmaal voortkomen, willen we ook de beste omstandigheden voorzien voor het kind in kwestie. Weeshuizen moeten zich toch ook niet gediscrimineerd gaan voelen en schermen met de bekwaamheid van hun opvoederes om kinderen binnen te houden? Even belachelijk zijn homoseksuele koppels die schermen met hun bekwaamheid om kinderen te mogen adopteren. We moeten immers steeds op zoek gaan naar wat het beste is voor het kind. Wat nu gebeurd is dat men gaat strijden voor homorechten en homoadoptie toestaat in het belang van de homorechten. Om tegemoet te komen aan de wens van homofielen.Omdat zij zich niet gediscrimineerd zouden voelen. Maar dat is natuurlijk onzin. Het is geen discriminatie om het beste te willen voor het kind en zich daarbij te richten op natuurlijke omstandigheden als ijkpunt voor het best mogelijke. Bovendien is er zelfs al een overschot aan hetero-adoptieouders en is homoadoptie niet eens nodig voor het kind. Laat staan dat het in het belang van het kind zou zijn. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de aarde is misschien nog altijd plat, daar is ook discussie over ![]() het is niet omdat fundamentalisten discussie creëren, dat die er onder academici is. Ik ben al 100 pagina's aan het proberen dit duidelijk te maken aan Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En mijn post was nog niet af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer uit uw bron: "Ik ben blij dat ze deze problemen aanpakken," aldus Aimee Gelnaw, directeur van de Family Pride Coalition, die een lesbische ouder twee kinderen er bij te nemen met haar partner. "Natuurlijk onze kinderen gaan om anders te zijn, 'Gelnaw gezegd. "Ze groeien op in een andere sociale context." Voorts: 1. Vergeleken met de dochters van heteroseksuele moeders, veranderen de dochters van lesbiennes vaker kleding, spelen en gedragen ze zich op een manier die niet voldoen aan sex-getypte culturele normen. Ze tonen meer belangstelling voor activiteiten met zowel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten. Zij hebben hogere aspiraties te beroepen die niet traditioneel vrouwelijk. 2. In termen van agressie en spel, gedragen kinderen van lesbische vrouwen zich in minder traditioneel mannelijke manieren. Ze zijn waarschijnlijk meer verzorgende en aanhankelijker dan hun tegenhangers in heteroseksuele gezinnen. 3. Een studie onderzocht door de onderzoekers bleek dat een significant groter deel van de jonge volwassen kinderen had, opgevoed door lesbiennes betrokken zijn bij een van homorelatie (zes van de 25 geïnterviewden) dan opgevoed door een heteroseksuele moeder (geen van de 20 geïnterviewde). 4. Die opgevoed waren door lesbische moeders ook meer kans om een homoseksuele relatie te overwegen. 5. Teen-leeftijd en jong volwassen meisjes opgevoed door lesbische moeders lijken meer seksueel avontuurlijker en minder kuis dan meisjes opgevoed door heteroseksuele moeders. Zonen, aan de andere kant, waren iets minder seksueel avontuurlijke en kuiser dan jongens opgevoed door hetero's. Maar er is geen verschil natuurlijk (!) ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker al twintig keer gezegd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kinderhand is dan ook snel gevuld hé?! ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb getuigenissen gelezen van mensen die het verdomd jammer vinden dat zo homoseksueel waren en alles zouden doen om het ongedaan te maken indien ze dat zouden kunnen. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Naturlijk is er een verschil: U hamert in duizend en in draden uit louter mensenliefde en uw goede wil om objectieve informatie te verstrekken dat er WEL een verschil is. Is het schadelijk voor het kind. Niet volgens deze link, ze wordt zelfs gebruikt door homorechtenactivisten. Ik denk dat er altijd kinderen zullen zijn die door hun situatie problematisch zullen opgroeien, maar dat gevaar bestaat altijd, zeker bij minderheden. Groeien kinderen in allochtone, sekten-families, kansarme gezinnen idealer op?
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 12:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is net dat wat ik vreemd vind paulus.Je beweert dat je pleit voor het beste mogelijke voor het adoptabele kind, goed wetende dat de discussie daarover nog volop woedt, en dat het niet 100% uit te sluiten is dat een werkende moeder geen negatieve impact heeft op de ontwikkeling van een kind.
Consequent zijn is moeilijk
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van mijn zus heb ik 2 jaar geleden gezegd dat ze lesbisch was, maar toen geloofde ze me niet. Niet lang geleden stuurt ze me dat ze bi is en een vriendin heeft. Belangrijk detail: als ik haar niet gesteund had, had ze het nooit aangedurfd met een meisje samen te gaan. Uiteindelijk is ze er supertrots op en vertelt het aan iedereen die het wil horen dat ze bi is. Ik zie heel veel mensen die veel gelukkiger zijn als ze eenmaal geaccepteerd hebben dat ze holebi zijn. Daarom kan ik enkel maar toejuichen dat de jeugd hun geaardheid verkennen. De religieuze enkeling heeft hulp nodig om van zijn geloof verlost te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 |
Banneling
|
![]() Nu "verlaag" je jezelf tot het niveau van de mensen die je bekritiseert. Is dat nu waar het op neerkomt? Als er bv. Christenfundamentalisten zijn die homo's willen verlossen van hun geaardheid, dan zijn het schandalen. Maar je mag wel oproepen om gelovigen te verlossen van hun geloof?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |||
Minister
|
![]() Ik heb het geluk iemand te kennen (die van de vertaling) die net dat bestudeert heeft
hier is een studie van de Duitse regering: Ik vraag me af wat je hierop nog kan zeggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
en nu?
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 13:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 |
Minister
|
![]() En wat betekent dat volgens u? Wat denk t u daarbij als u dat leest. Heeft u medelijden omdat ze homo zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of dat verschil nu beter of slechter is, is een andere discussie. Hierboven gaf ik in elk geval een getuigenis van iemand die dat slechter vond. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1533 Wat vindt u daar verkeerd of "vreemd" aan? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |