![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil het best mogelijke voor het kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 | ||
Minister
|
![]() IMHO is een moderne aanpak beter.
Citaat:
Citaat:
![]() Zou nu net niet dát de beslissende factor moeten zijn? En de Duitse studie al gelezen, of zoekt u naar dat ene puntje die uw mening bevestigt? Wilt de waarheid niet inzien? Komt u daarom in zovele draden prediken of is dat uw strijd van achter uw pc voor de rechten van het kind. Paulus de kinderrechtenaktivist ![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1965 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als die mensen geleerd hadden op te komen voor hun rechten, dan waren er een stuk minder problemen. Er is echt niets mis met holebi zijn, dit is een boodschap die uit volle borst moet uitgedragen worden. Waarom denk je dat gay pride bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mooie eindconclusie. Daar sta ik achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 |
Minister
|
![]() De redend at die mensen lijden is een maatschappelijk probleem (door dat ze te lezen krijgen dat hun seksualiteit gelijk maar minderwaardig is bv). Uw opvatting is het probleem waarom deze mensen lijden.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je al gezegd. De vraag was waarom u dat beter vindt. Paulus. Citaat:
Citaat:
Wat is er eigenlijk mis met Nederlanse links op een Nederlandstalig forum? De links die ik geef zijn ook allemaal Nederlandstalig. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1969 |
Minister
|
![]() neeen! ik wil Paulus nog zien reageren en spartelen op een studie van de Duitse Bundestag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik discuteer toch een klein beetje anders hoor. Ik heb alles gelezen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en nu beweert u plots dat ik gelijk heb. Laat me verbaasd zijn... Geen grotere huichelaars dan gelovigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat begrijp je niet, ik kan het wel vertalen, maar heb geen zin alles te vertalen en waarom heeft u plots geen moeite met Engelstalige links. De meeste informatie is in het Engels of Duits. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 |
Minister
|
![]()
![]() |
#1975 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij ons in de familie is dat ook een groot probleem. Mijn grootmoeder is streng katholiek, en ondanks dat vrijwel iedereen van de kleinkinderen atheïst is, merk je toch dat er een zeer haatdragende sfeer is ten opzichte van alles wat niet katholiek is. Er wordt bijvoorbeeld minachtend gedaan over mijn zus wegens haar geaardheid, iets wat je van intelligente atheïsten niet zou verwachten. Maar dat is de bagage die onze generatie nog moet meesleuren. Dit verdwijnt binnen een kleine 40 jaar allemaal, dan wordt er niet meer moeilijk gedaan over geaardheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen antwoord dus.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wel dat is voor mij niet genoeg. Hoeveel meer dan tweederden is weten we niet maar het zal wel minder dan drie vierden zijn. Anders hadden ze wel meer dan drie vierden gezegd. Dat betekent dat meer dan 25% van de deskundigen ter zake niet akkoord gaan. Een eenvoudige wiskundige vergelijking zegt dat de kans groter is dan één op vier, dat we het kind niet "het best mogelijke " geven. En dat is te veel voor mij. Ik vind dat zolang er geen consensus is onder wetenschappers over de kwaliteit van de opvoeding voor adoptabele kinderen bij homofiele ouders, we dat niet kunnen doen. Ik vind niet dat we onnodige risico's van meer dan 25% moedten nemen met het welzijn van kinderen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 13:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze discussie gaat niet over mij. Echt niet. Ze gaat over de pro en contra van adoptie door homoseksuelen. Maar ja? Wat moet je ander hé?! Op de bal spelen kan blijkbaar niet, dus speel je maar op de man. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is uw mening en u kunt hier nog draden volschrijven, maar ze stoelen niet op wetenschappelijk bewijs, maar op uw conservatieve opvatting en latente homofobie ![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 14:05. |
||||
![]() |
![]() |