![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24001 |
Banneling
|
![]() De hypocriete Rabobank!
De Rabobank stopt met het professonele wielrennen te sponsoren. Te veel gesjoemeld zegt ze. Wat een schijnheilig gedoe van de Rabobank! Ze sponsort al 17 jaar de wielrenners. Precies of deze bank niet wist dat er doping gebruikt werd. Neen, ik zal u zeggen waarom de Rabobank ermee stopt: het gesjoemel, waaraan de Rabobank medeplichtig was, kwam uit. En het is omdat alles uitlekte, dat de grond te heet werd voor de Rabobank. En daarom stapt ze er uit. Moet er nog zand zijn? P.S. Dat de Rabobank maar oppast met Marianne Vos te sponseren. Want niemand zou er nog van opkijken moest men in het amateuristische wielrennen zich ook doperen. Precies of de amateurs 'zuiver' zouden rijden. Zelfs een kind weet wel beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24002 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 19 oktober 2012 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24003 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, Sinistra is ook weer eens terug zo te zien...
![]() |
#24004 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24005 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bron? je duim, wat geen bron is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24006 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24007 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24008 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 oktober 2012 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24009 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24010 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24011 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het betreft hier een "Hollandse" bank, dus dan moet het gelijk voor meneer de opper Belg onder een vergrootglas. ![]() Dit spelletje moet jou nu toch wel zo'n beetje bekend zijn dacht ik. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24012 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn ophitsende taal richting het noorden is bekend! En zijn doel is ook bekend, sentimenten losmaken. Doel,simpel, verdere toenadering voorkomen Vlamingen richting Nederlanders…. ![]() Maar ik kon het toch niet laten. Waarom? Ik heb niets met wielrennen op vanwege de ellende van de afgelopen 20 jaar met drugs.....
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 oktober 2012 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24013 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24014 |
Gouverneur
|
![]() Mee eens, Rabobank neemt tenminste haar verantwoordelijk. Zij willen niet meer met deze maffiasport worden geassocieerd. Het gaat niet meer om wie het meeste talent heeft of het hardste traint; degene met de beste doping wint tegenwoordig. Het draait in deze sport om liegen en bedriegen. Het is wat dat betreft geen toeval dat dit de enige sport is waarin de Belgen uitblinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24015 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goodmorning, can I help you? - Goedemorgen. Kunt u mij vertellen waar ik het Nemomuseum kan vinden? You can walk to the Oosterdok. Please follow the yellow signs. - Dank u. Tot ziens. Voor de goede orde. Ik was dus in Amsterdam, hoofdstad des Rijks, en ik zocht het Nemomuseum aan het Oosterdok. Het was dat mijn zoon daarnaartoe wilde, anders had geen haar op mijn hoofd erover gepeinsd ook maar een voet in dat godvergeten liederlijke oord te zetten. Een betonlaag van een kilometer dik erover en klaar is Kees. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24016 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is een trieste ontwikkeling en net zo triest dat de Duitsers in WO-2 de Duitse taal aan ons op wilde leggen via het schoolonderwijs..... ![]()
![]() |
![]() |
#24017 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed je vraagt er natuurlijk ook om, om in het Engels aangesproken te worden als je vraagt naar de weg naar het meeste opvallende gebouw in Amsterdam.. ![]() ![]() Hopelijk had je verder wel een leuke dag met je zoon. ![]() Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 20 oktober 2012 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24018 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar bij de VVV???.. Ik ben anders nooit in het Engels aangesproken.. Maar goed ik om dan ook uit Mokum, misschien dat zij je dan anders gaan behandelen.. Ook fout natuurlijk.. ![]() Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 20 oktober 2012 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24019 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24020 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Om op een cynische vrolijke noot te eindigen; zelfs doperen kunnen ze niet goed, anders hadden ze wel meer gewonnen (dat laatste kan ook hebben bijgedragen, de resultaten van de Rabo-ploeg waren ook sub-optimaal). |
|
![]() |
![]() |