![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8141 |
Banneling
|
![]() Vanwege zijn dwangmatige voorkeur voor fecaliën dacht ik eerder aan het syndroom van Gilles de la Tourette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edoch, wat stel ik vast? Wéér een verschil tussen Noord en zuid. Ik had er nog niet eens aan gepei(n)sd se. Bedankt. Laatst gewijzigd door system : 22 februari 2010 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dat een aangeboren, eventueel genetisch bepaalde afwijking zijn, of moeten we de schuld in de schoenen van een of ander virus schuiven?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, het mag wat mij betreft ook een 'unitaire' republiek worden, hoor. Maar die pil is voor de meeste kerktorelingen wellicht nog te bitter om te slikken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 februari 2010 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dixie_Dansercoer Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 februari 2010 om 20:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8150 | |
|
![]() Citaat:
De vraag blijft echter nog steeds onbeantwoord ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 22 februari 2010 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde kerktoren wordt dan door diezelfde forummers gebruikt als symbool voor de angst voor de grote boze buitenwereld waaronder 'de Vlamingen' gebukt zouden gaan. Ik nam de term over als een vorm van hommage aan deze forummers ![]() Zoals ik reeds zei: wat mij betreft hoeft het zelfs geen Confederatie te worden, als er maar een 'eenheid in de tegenstellingen' tot stand komt waarin ik me niet voortdurend als een duivel in een wijwatervat moet weren omdat ik me bij voorkeur van mijn moedertaal - het Nederlands in al z'n rijkdom - bedien. Ik vind het ergens ook wel jammer, maar de vraag "Keskidi?" ben ik ondertussen toch een beetje böö gehoord. Bovendien vind ik dat het hoog tijd wordt dat we onze democratisch-verdraagzame kosmopolitische Frans-talige landgenoten bevrijden van het juk van de Vlaamse fascisten en racisten waaronder ze nu al zo lang gebukt lopen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 februari 2010 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8152 |
Banneling
|
![]() [quote]Dan had u het ook moeten doen.
Laatst gewijzigd door system : 22 februari 2010 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8154 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind het persoonlijk nogal een zwak 'argument' Citaat:
Ik blijf de vraag stellen maar krijg geen objectief antwoord Tja, ieder heeft zijn eigen taal, ik zie daar geen probleem in.
![]() |
![]() |
#8155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het maar eens aan de forummer die regelmatig komt opdraven met sprekers van een grote en prestigieuze taal die niet geneigd zijn een kleinere taal te leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Voetbal, tennis en schaatsen zijn de meest bedreven sporten in Nederland. 2) De volgende namen zeggen jou wellicht niets, maar hebben tot de top van het tenniscircuit gehoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Haarhuis, http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacco_Eltingh ,http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Okker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8157 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij heeft vierde gestaan en is een van de weinige met een positief resultaat in onderlinge ontmoetingen met Pete Sampras (6-4).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8158 | |
|
![]() Citaat:
Ieder land heeft zo wel zijn eigen specialiteiten. Veel heeft te maken met de infrastructuur. Nederlanders en Belgen gaan bv nooit grote skilanden worden.
![]() |
![]() |
#8159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat het tennis betreft: het is ontegensprekelijk dat het Belgische tennis, voor wat de vrouwen betreft, het tennis voor een stuk gedomineerd heeft de laatste 5 ?* 6 jaar. En zelfs wat meer. Laatst gewijzigd door system : 22 februari 2010 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |