![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft consequenties, dat vissen in dezelfde vijver.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Steve Stunt destijds: zwemleraar in drie zwembaden tegelijk en seksuele opvoeding met de nadruk op anale verkrachtingen, op vier kabinetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar was het Van Peel niet om te doen, ze brieste van pure haat naar Van Grieken, en dat gaat uw partij stemmen kosten.
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom vraag ik me nog altijd af: had ze het nieuws dat nog maar pas uitgelekt was, wel vernomen? Waar Valerie wel gelijk in had: op iemand die op de grond ligt, moogt ge niet gaan kopschoppen. (niet letterlijk) Maar herhaling: Kittelier lag niet op de grond, er zijn teveel aanwijzingen dat ze in een onbekwaam hoekje van een leugenkamertje ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik grappig vond: trutteke de voorzitster werd wat zenuwachtig en kon ineens geen Nederlands meer. Ze begon Van Grieken te bevelen in het Frans, en zelfs te bedreigen (met gebruik van geweld) en toppunt: hem een sanctie op te leggen ... allemaal in het Frans. Ik adviseer Van Grieken om naar de Raad van State te trekken om die administratieve sanctie te laten annuleren. Niet dat het iets uitmaakt, maar het is alweer gratis reclame voor de Vlaamse Zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/de-war...ster~a2f970fb/
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vanaf vandaag iemand zwaar sukkelt met een burn out (wat ik niemand toewens), dan zal er altijd een zweem zijn: 't zal wel onbekwaamheid zijn en men wil dat nu een beetje camoefleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de reden waarom ik stelde dat burnout geen excuus is voor onbekwaamheid. Net zomin als blutsen in uw auto een excuus zijn voor slecht rijgedrag. Het kan ermee samengaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens voor haar is er geen volgende kiesronde meer, aangezien ze ermee stopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat haar veel respect en bewondering opbrengen. Eindelijk nog eens een N-VA'er behalve De Wever himself die ongezouten haar mening ventileert over die kerel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "oorlog tegen het blok" is zo een waanidee van een paar ideologen die daarmee gans de maatschappij in de prak rijden he. Zoals de oorlog tegen de ongelovigen, en de oorlog tegen de joden.
Het enige wat het Blok (Belang .... ) doet is een oplossing voorstellen voor een probleem, en om de oorlog van die ideologen kunnen te voeren, moet men dus volhouden dat iedereen die zelfs maar durft zeggen dat er een probleem zou zijn, een verrader is in de strijd tegen het Blok. Maar het zijn niet de Blokkers die statistisch gezien meer dan gemiddeld de gevangenissen volproppen, de sociale hangmatten volleggen, de scholen vol onbeschofte wilde dieren proppen, de ziekenhuizen overbelasten, de vrouwen in het openbaar vervoer en op straat lastig vallen, en nu en dan eens een leraar onthoofden of eens een luchthaven doen ontploffen he. In de oorlog tegen het blok moet dat allemaal onder de mat geveegd worden en moet men "racist" roepen naar iedereen die durft te zeggen dat er daar toch ergens een probleem mee is, niewaar. Lang leve de dwaze oorlog tegen het blok. Anders zouden we een oplossing kunnen bedenken. Misschien zelfs een die beter werkt dan de voorstellen van het Blok, die maar een pleistertje zijn op een houten been. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodat men geen mening moet ventileren over dat legertje misbaksels dat onze maatschappij naar de knoppen aan het helpen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker om uit te doen op een matraske in een Alpino tentje. De maskes (dieu merci) waren multilianguaal. Oh... memories.
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djiezes, hadden julie vandaag een Liz Truss moment in de Vlonders?!
Oh my sides. ![]()
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Schooooof , maaar da was goeee voor de mensen. Die zaten daar op te wachten he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Peel & De Roover waren duidelijk. Maar het is wel raar dat andere N-VA toppers zich niet geroepen voelen om TVG voor zijn walgelijk optreden te desavoueren.
Van BDW had ik toch minstens wat 'Paljas' uitspraken verwacht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Peel moest haar klep houden. Het is zij die het kamerreglement met de voeten trad en de voorzitster weigerde van op te treden tegen haar. En dat allemaal omdat ze de sossen aan het verdedigen was die misbruik maken van de 1000en mensen die WEL met een burnout kampen. DAT is wat misselijkmakend is, DAT en niets anders.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |