![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had niet verdacht dat een uitgever zomaar op eigen houtje passages kan schrappen uit een boek en het dan gewoon onder dezelfde titel uitgeven.
![]() |
#2322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dilbert wordt gecanceld nadat de maker ervan het zwarte bevolkingsdeel van de VS een haatgroep noemde naar aanleiding van een enquête waaruit bleek dat de helft van de zwarten vindt dat het niet ok is om blank te zijn. Noem haters geen haters want ...
![]() |
#2323 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh no, consequenties…
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ik ‘Win bigly,…’ gelezen heb echter ben ik hem echter wel anders gaan inschatten. Hij is stilaan opgeschoven van een maarschappijcriticus naar een right wing libertair met complotfobie. En het wordt alsmaar erger. https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Adams Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 februari 2023 om 10:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij wist de gevolgen en is er toch voor gegaan. Er valt wel wat voor de zeggen dat door de politiek-maatschappelijk sfeer sommige mensen zich laten vangen en blanken als 'onderdrukker' beginnen te zien. Indien hij het zo verwoorde en zich beperkte tot overwegend blanke buurten in de praktijk had hij misschien ook gevlogen, maar zou wel handiger geweest zijn.
Indien ik fan was zou ik het gewoon gebleven zijn. Mij kan het niet schelen dat bijvoorbeeld Noir Désir of Rage Against the Machine commies zijn. Nu erboven sta ik niet. Ik lees bijvoorbeeld geen Dimitri Verhulst of Tom Lannoye, omdat ik die als spreker irritant vind. Zo heb ik moeite hun oeuvre van hun persoonlijkheden los te koppelen, maar grote kans dat ik het toch niet goed vind. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 februari 2023 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 februari 2023 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2332 |
|
![]() eerlijk gezegd, veel van mijn right wing conservatieve familieleden noemen zich conservatief libertair. Die tegenstrijdigheid uit zich ook in veel van hun standpunten: pleiten voor een kleine overheid die zijn burgers met rust laat maar verwachten wel dat de overheid regels oplegt aan hoe anderen hun leven kunnen leiden, bvb
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vrijheid om blank en christelijk te kunnen leven dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is dat als uitspraak in de letterlijke betekenis ok. Maar hij zou moeten weten dat het ook een slogan is geworden van racistisch rechts. En in die optiek is het ook logisch dat meer zwarten dan blanken het aanstootgevend vinden. Het is bijna alsof je zou vragen of ‘Arbeid macht frei’ aanstootgevend is. Edit: ‘black lives matter’ is een beter voorbeeld. Dat gaat in de US ook anders geinterpreteerd worden door zwart en blank.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 februari 2023 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee dat men daar beren en berenvrienden niet kon aflappen, was al genoeg als illustratie dat het daar geen libertarisme was. Libertarisme is in de eerste plaats een ode aan vrij geweld en moord. Met genoeg geweld en moord worden alle problemen opgelost. DAT is de essentie van het libertaire denken hoewel vele zogezegde aanhangers van libertarisme dat niet eens beseffen. Het is wanneer je iedereen uitgemoord hebt in een straal van 100 km, dat uw problemen grotendeels opgelost zijn en ge van een relatief succes kunt beginnen spreken he. Dat was daar het geval niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2023 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België heeft wel de wapenproductie, maar geen wetten om de interne markt daarin lucratief te kunnen maken. Helaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2338 | |
|
![]() Citaat:
ge zijt aan het afglijden Patrick
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, ik heb dat ook een tijdje gedacht hoor, maar dat is een illusie. Vrijheid is gebaseerd op geweld. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2023 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die post-apocalyptische series tonen dus wat in de praktijk libertarisme is in moderne zin?
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 27 februari 2023 om 11:06. |
![]() |
![]() |