![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#2341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het concept van elkaar niet mogen uitmoorden is wat elke vorm van libertarisme nekt in de eerste plaats natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#2342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Liberatarisme is uiteindelijk gewoon bereikbaar als je alleen bent (of met een kleine stam he). Libertarisme is wat we hadden toen we jagers verzamelaars waren he. Maar ma foi, dat is MIJN idee ervan, maar misschien gaan anderen met meerderen kunnen samenleven zonder elkaar willen te vermoorden he, wie zal het zeggen. Persoonlijk heb ik geen idee hoe dat zou moeten werken, maar het idee van libertarisme is natuurlijk dat men doet wat men wil he. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2023 om 11:11. |
|
|
|
|
|
|
#2343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Michael Jackson, een gore pedofiel, wordt nog steeds gedraaid op de radio. De kunstenaar en zijn kunst worden normaal gezien uit elkaar gehouden. Behalve als het gaat om mensen die naar 'rechts' neigen.
|
|
|
#2344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het aan de universiteit gedoceerde Sensivity Reading (echt waar
Citaat:
|
|
|
|
#2345 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
wokers strike again, nu gaan ze politieke partijen cancellen:
Florida Sen. Blaise Ingoglia wants to 'cancel the Democratic Party' https://www.wptv.com/news/political/ultimate-cancel-act
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#2346 | |
|
|
Citaat:
whataboutism ![]() geef eens een linkje naar de veroordeling van Jackson voor pedofilie? En was hij links? Geef daar ook maar eens een linkje van en btw, Jackson heeft wel degelijk de gevolgen gevoeld van de beschuldigingen, de rechtzaken en de bijbehorende heksenjacht door de media.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#2347 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik snap niet dat iemand Orwell leest en dan denkt 'dat is een goed idee voor ons om naar te evolueren, bedankt voor de handleiding, George'. Of als iemand naar Sovjetcensors kijkt en denkt, dat moeten we ook willen voor ons. De mens is zijn eigen grootste vijand.
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 maart 2023 om 09:30. |
|
|
|
|
|
#2348 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2349 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Roman Polanski zijn films worden ook nog altijd gedraaid...
|
|
|
|
|
|
#2350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo als elke goede strateeg, beide partijen, ... er zijn zo nog handboeken die je heden ten dage nog steeds kunt gebruiken, El Principe van onze goede vriend Machiavelli bvb, The Art Of War van Sun Tzu, (als je je manager wil voorzijn of wil weten van waar hij al die geslepen technieken haalt, ... ) en dan hebben we minder bekend, en vooral op jachtvliegers toegespitst de Dicta Boelcke van Boelcke, hij zondigde tegen een van zijn eigen regels, en dat is hem fataal geworden overigens.
|
|
|
|
|
|
#2351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Eigenlijk hebben ze gelijk. De democraten waren de racisten. En eigenlijk zijn ze het nog steeds. Ze geloven in racistische complottheorieën zoals die over een wit patriarchaat dat de wereld regeert of delen van hun dekolonisatietheorieën en ze geven zelf toe dat ze nog steeds racistisch zijn in theorieën als white fragility. Ze zijn ook nog steeds voorstander van discriminatie ipv de markt te laten spelen. Het zal hopelijk wel niet zover komen, net zoals het VB net niet werd verboden. Maar het is toch lachen: boontje komt om z'n loontje.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 maart 2023 om 10:10. |
|
|
|
|
|
|
#2352 | |
|
|
https://www.blckbx.tv/binnenland/roe...-laurens-buijs
"Roependen in de academische woestijn: Mattias Desmet en Laurens Buijs" Inleiding tot het not-on-your-mainstream-media interview: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 4 maart 2023 om 07:03. |
|
|
|
|
|
|
#2353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://drive.google.com/file/d/1DuY...zSxt6yvYl/view (als papieren boekske). Ik wist niet goed wat ik er moest van denken... |
|
|
|
|
|
|
#2354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb zo eens naar de korten inhoud gekeken, er staat wel niet direct iets over pianosnaren. maar ik herken er wel regels in uit de bovenstaande leeslijst. Bij nader inzien, ... ik had die lijst zelf ook wel kunnen opstellen ,... bij nog nader inzien, ik denk dat gij ook die lijst had kunnen opstellen, Hoe verder ik vorder in dat lijstje... Toch wel ne schone cadeau, staat mooi in de "pronk" boekenkast, ik ga eens zien of er een hard cover van te krijgen is. ge hebt een kast in uwe living /bibliotheek (als ge het wat langer kunt laten hangen) en dan hebt ge nog in uw hobbykamer/zolder uwe stock met schrijfsels, het ene mag in t zicht het ander niet,... |
|
|
|
|
|
|
#2355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het maar een stukske gelezen, inderdaad, zonder pianosnaren was ik ook een beetje teleurgesteld Niet dat we dat in grote lijnen niet al weten natuurlijk, en zo een proper lijstje is altijd eens leuk om dingen ordentelijk te klasseren... Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2023 om 07:48. |
|
|
|
|
|
|
#2356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Clauzewitz en Tzu vond ik maar niets. Von Creveldt daarentegen ... )
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 4 maart 2023 om 07:56. |
|
|
|
|
|
|
#2357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net als Maviavelli En dan hebt ge inderdaad een handleiding hoe lees ik mijn machtswellustige manager, (of wet 1, 16, 21, 26, ) bvb en speell op die manier met het systeem. en dat past ook voor politiekers, generals, leidinggevende ambtenaren, vooral die laatste kunt ge bespelen als een marionet. Ze mogen alleen bovenstaande boeken niet gelezen hebben want dan zou ik mij vooral bij regel 21 houden. |
|
|
|
|
|
|
#2358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
leuk lijstje, ik ga die Von Creveldt ook maar eens opzoeken. Is een Israeli. Ooit een boekske gelezen over de geschiedenis van de Mossad, serieuze klepper ging van het ontstaan tot ergens in de jaren 80 en alle zieke compleet geflipte opperaties dat die gasten hadden uitgevoerd (die toen min of meer declassified waren) verwacht u aan het ongelofelijke en ge gaat met verbazing staan kijken. Van bomen boven Syrische schuttersputtjes (voor de schaduw he, ... |
|
|
|
|
|
|
#2359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 4 maart 2023 om 20:41. |