![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(damn, ik ben echt helemaal out of touch...)
![]() |
![]() |
#3402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook: Citaat:
Het is dus pure kwade wil en agenda om onze boeren te viseren maar dit wel te blijven consumeren. Hst klimaat is niet door deze generatie fascisten te redden, integendeel zelfs. Hun mégalomanie veroorzaakt net alle ellende op deze wereld.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 19 november 2024 om 10:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het beter om bananen te eten. Die hebben meer de helft van de impact, zo blijkt inderdaad: https://www.theecoexperts.co.uk/news...0per%20avocado. Vlees is blijkbaar nog tientallen keren erger. Dus als ik vegetariër wordt en switch van steak naar avocado, hoewel avocado's niet goed zijn voor het klimaat, is dat nog altijd beter. Interessant. Maar bon, we wijken af. Het is mij nog altijd niet helemaal duidelijk waarom avocado's dan "woke" zijn. Wat betekent "woke" dan nog?....
![]() |
![]() |
#3404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarvoor moet je geen spaanse appelsienen laten he ![]() Maar wat doen avocado's in de supermarkten van landen waar fascisten ons taxeren op klimaat edm? Het is niet woke, maar wokisten hun gevreet onderstreept de hypocrisie. Als je bij Elon Musk avocado zou eten, dreigt een ontslag. ![]() Avocado's zijn een nefast voor milieu, klimaat mens en dier.
![]() |
![]() |
#3405 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wist helemaal niet dat dat "woke" was? Bananen zijn ook lekker; die zijn ook niet van hier. Bananen zijn niet woke? Ik ben echt in de war nu. Word je bij X echt ontslagen als je daar avocado's eet?!
![]() |
![]() |
#3406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja avocoda's tonen de hypocrisie van woke. Maar dat is niet woke om te eten, integendeel zelfs. Daarom de hypocrisie. Wie zegt dat het woke is, is subjectief. Hoewel dat publiek vooral de consument daarvan is.
![]() |
![]() |
#3407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(... en best geen avocado eten in de kantoren van Musk's bedrijven... ![]()
![]() |
![]() |
#3408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen u bent dan medeplichtig aan massamoorden
![]() |
#3409 |
Minister-President
|
![]() Als ik avocado's eet (omdat ik die lekker vind), dan ben ik medeplichtig aan massamoorden?..............
En als ik steak eet, dan ook? En bananen? Appelsienen? Is er iets specifieks aan avocado's eten dat het medeplichtig aan massamoorden maakt? ...misschien ga ik dan maar stoppen met avocado's eten, uit schrik voor vervolging. Wel jammer; avocado's zijn echt lekker... ![]()
![]() |
#3410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als je avocoda eet, ben je medeplichtig aan uitsterving van biodiversiteit en dood door uitdroging bij de mens. Je weet nu dat er mensen door stierven door uitdroging en dat ze daar rivieren voor leegtrokken, uw geweten maakt de rekening daar in he. ![]()
![]() |
![]() |
#3411 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja sorry, daar ga ik niet van wakker liggen hoor. Iedereen is dan medeplichtig aan massamoorden, of je nu avocado, banaan of steak eet. Ja dan ga ik gewoon avocado's blijven eten. Hoe komt het dat avocado's, van alle mogelijke voedselbronnen, is opgezadeld geraakt met het label "woke"?! Ik snap er echt niks van. Wat is er nu "woke" aan avocado?!
![]() |
![]() |
#3412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koop toch gewoon lokaal, uw lichaam is daar ook op aangepast na zoveel generaties lokaal eten.
![]() |
![]() |
#3413 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlees is misschien wel lokaal, maar heeft een veel grotere negatieve impact dan avocado. Dus, wat is het nu precies dat er scheelt met avocado? Het is niet de impact (vlees is erger, appelsienenkweek zuigt ook rivieren leeg) en het is niet het lokale (bananen zijn niet lokaal, maar gaan probleem?) Dus, wat is er mis met avocado's specifiek? Wat is daar "woke" aan?
![]() |
![]() |
#3414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is die mentaliteit wat er tout court mis met het westen is.
![]() |
![]() |
#3415 |
Minister-President
|
![]() Is dat specifiek aan avocado's?
![]() |
#3416 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Advocados kunnen groeien aan enorme grote en mooie bomen. En het schijnt dat die goed zijn voor het milieu. Ik vergelijk het met notenbomen. Dat is elk jaar wachten tot het biologische voedsel in je schoot valt. Jammer dat ze niet goed tegen de koude kunnen. Ik eet zelden advocados tegenwoordig. Ik eet wel 'woke' Franse kaas. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja de vraag zorgt ervoor dat het aanbod bekomen een nefast voor de omwonenden van die plantages is.
![]() |
#3418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.firstpost.com/explainers...-13763687.html Een boom slurpt geen litertje water per dag. Een avocadoplant slurpt buitengewoon veel water..
![]() |
![]() |
#3419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet avocado-specifiek?
![]() |
![]() |
#3420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eten van avocoda is dus pure decadentie en slecht voor het milieu en klimaat. Onze boeren hun impact is veel lager, dus de politici die bekommerd zijn om ons klimaat, beginnen dan beter bij avocadoteelten,... En bananen desnoods. Zolang we maar onze lokale producten niet aan hypocriet beleid onderwerpen.
![]() |