![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeldzaam zegt u ? U bent geneeskundige ? Klinefelter komt voor bij 1/1000 jongens. Turner bij 1/5000 meisjes (waarschijnlijk zelfs meer) En die penis en vagina en borsten....tja het leven kan simpel zijn, meestal uit noodzaak om onwetendheid te camoufleren. Misschien toch even bijlezen...https://www.healthyplace.com/gender/...ifferentiation
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 juli 2022 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij leven toch in een consumptiemaatschappij. Dus ziektes kan men ook consumeren? Dolly, die kloon van een schaap. Waarom laat ik dan niet een kloon van mij wat werken en belastingen betalen. Ik zal wel de Koning uithangen in een ander land. Dat is allemaal ja ethiek en morele afwegingen. En is het wel rein en... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 | |
|
![]() Citaat:
Is geneeskunde - genetica dan geen normale wetenschap ? Omdat iets het verstandelijke petje van iemand te boven gaat, is dat nog geen afwijking van de normale wetenschap. En wie spreekt er over "de norm" als we het over "gentische afwijkingen" hebben ?
![]() |
![]() |
#1204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer transgenders toenemen en de politici (die derde rijkers zijn) normaliseren het eerder dan de link met hormonale verstoring pre-birth te erkennen; zal het dus enkel maar erger worden. De man is XY. Een vrouw is XX. Al de rest is pseudowetenschap, vaak van darwinisten. No surprise there. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
|
![]() Citaat:
Waarom ? Syndromen, perfect vast te stellen door wetenschappelijke methodes, zijn niet consumeerbaar ! Die zijn echt...en vooral de problemen die er mee gemoeid zijn, zijn echt. Dolly en klonen heeft met dit onderwerp net zoveel te maken als een tang op een varken of een kieken met een velo. Fybromyalgie is een consumeerbare "aandoening" (psychisch)
![]() |
![]() |
#1206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar bon, ik las ook dit Dus waarom er nog over discussiëren?
![]() |
![]() |
#1207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb medelijden....
Het is een heel erge ziekte. 80% gehandicapt verklaard. Ik ben interseks. Geef me geld... 1 miljoen € om te beginnen. "Your little revolution is over, the bums 'll always lose..." Neen, mijn wereldbeeld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 | |
|
![]() Citaat:
en onderwerp van de echte geneeskundig - genetische wetenschap. Wat een verstandelijke armoede stralen sommigen toch uit ?!
![]() |
![]() |
#1209 |
|
![]() Daar kan blijkbaar nog stevig aan gewerkt worden.
![]() |
#1210 | |
|
![]() Citaat:
Dat is zoals bij een voetbalwedstrijd over Van Aert beginnen Dus ja....zucht
![]() |
![]() |
#1211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens is geen wietplant he... daar zijn die mutaties die je opnoemt frequent. En ik ontken die freaks of nature niet, maar er is een lang termijn effect zichtbaar van een halve eeuw hormonale verstoring. We corrigeren dat probleem beter dan onze volgende generatie verder te vergiftigen.
Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2022 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet om de ziekte zelf te faciliteren. Maar ik wil het best wel omdraaien. Iedereen ziek, iedereen geld. Gratis geld. Mwhahahahaha. De zielige hebzucht grijpt om zich heen als een virus. Vandaag voel ik mij als een zwarte met euh allerlei stoornissen. En? Euh... Gratis geld. whahahah. Komaan zeg... de rolletjes worden vermoeiend. Nog eens naar de winkel, wat shoppen en dan ineens voel ik mij euh. Een miljonair die anderen minacht. Neen, zo'n gekken lopen er nog niet rond. Maar toch, degene die die drol heeft gelegd is .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1214 | |
|
![]() Citaat:
Turner HH (1938). "A syndrome of infantilism, congenital webbed neck, and cubitus valgus". Endocrinology. 23 (5): 566–574. doi:10.1210/endo-23-5-566.
![]() |
![]() |
#1215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U noemt het geestelijke armoede XX als vrouw te zien en YX als man. Well, back it up. U bent toch geen woke-wappie? Onderbouw het. De transgender van Groen is gewoon YX en dat bepaalt diens gender, alle genderdysforie en hun pseudowetenschap ten spijt.
Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2022 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 |
Minister-President
|
![]() Nee, Ik vraag het gewoon.
Dus, just to be sure, homoseksualiteit is geen ziekte voor jou, juist?
![]() |
#1218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk deze transformeert zich in een "Alien".
Maar die verwacht tenminste niet van de rest van de bevolking dat ze dat ook vinden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220712_95454859
![]() |
#1219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus in deze scheer ik die over dezelfde kam als andere minderheden in ons democratisch bestel. Want als je de ene minderheid meer speciale status of privilige geeft willen ze dat allemaal. Dan wil elke minderheid dat. Zoals de feministen, de groot kapitalisten, de homo's, de moslimgemeenschap, interseks zoals je wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de oorzaak van mijn ziekte kan achterhalen, hoop ik toch dat er geen lobbyisten mij gaan voorliegen alsof het normaal is.
Er is nog nooit zoveel hormonale verstoring geweest als in deze tijd en er waren nog nooit zoveel transseksuelen dan nu. Laat het sociaal darwinisme daarbij gepaard u zekerlijk niet ontgaan. Jongeren die sedert kind in zulke transitie gebracht worden, hebben vaak als volwassene spijt; maar dan is het te laat. https://en.wikipedia.org/wiki/Detransition Zie 1 van de slachtoffers uit de politiek correcte waanzin: https://m.youtube.com/watch?v=4UvqwOm3dD0 |
![]() |
![]() |