![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Minister
|
![]() Xenofoben en homofoben zijn minderheden, nét zoals homofielen . Nu vind ik wel dat die allen recht op een eigen mening hebben. De vraag of zij afwijkend gedrag vertonen daarbuiten gelaten.
![]() |
#323 |
Minister
|
![]() Ik geef die man daarin gelijk.
![]() |
#324 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Burger
|
![]() oef, iemand die het begrepen heeft,
![]() Het grappige hier is dat degene die het meest bezig zijn over wat natuurlijk is en wat de functie van seksualiteit is er blijkbaar het minste over weten of zelfs in staat zijn te begrijpen. Natuurlijk is het uiteindelijke doel van alle leven gewoon zich voort te planten maar hoe een soort dat invult is gewoon ietsje complexer dan mannetje dat zijn penis in een vrouwtje steekt. Voor sommigen hier is dat te ingewikkeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in twijfel trekken , of u afvragen of je door een man te penetreren in zijn anus ook een nageslacht kan verwekken slaat nergens op . Of moet je daar een bredere kennis voor hebben dan een gewone hetero ? zijn er trucjes ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Burger
|
![]() Ok, even heel simpel en stapje voor stapje.
Zonder creativiteit en intelligentie had de mens -die fysiek een tamelijk zwak schepsel is- nooit enige cultuur kunnen ontwikkelen. Ze waren gewoon uitgestorven. Heb je intelligentie of creativiteit nodig om een penis in een vagina te duwen? Ik denk het niet, als ik sommige mensen bekijk. Dus er zijn andere factoren dan penis en vagina die belangrijk en noodzakelijk zijn voor het overleven en de voortplanting van de soort. Als je tot zover mee bent is er hoop. Een hele sprong vooruit, het stenen tijdperk. Je had jagers in een groep, anderen die goed waren in het maken van werktuigen, een goeie vuurmaker,... en nu en dan had je iemand die creatief genoeg was om een nieuw werktuig te bedenken. Of je had er één die goed verhalen vertelde en belangrijk was voor de continuïteit van de groep, ook al kon hij minder goed jagen. Een ondersoort die een minderheid van dat soort mensen voortbracht had grotere overlevingskansen dan een andere groep. Net zo goed kun je je voorstellen dat de aanwezigheid van een minderheid homosexuelen er voor zorgde dat de competitie om vrouwen minder heftig was en was dat soort groepen stabieler, met hogere overlevingskansen. Evolutieleer voor dummies maar hoewel summier en onvolledig maakt het hopelijk duidelijk dat voortplanting en overleven van de soort van meer factoren afhangt dan efkes op en neer op een vrouw en kindjes pap geven. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat betreft jouw gedeelte over 'mekaar niet onnodig bestrijden': het is en blijft mijn politieke overtuiging dat de visie van het Blok over o.a. homo's zeer erg bestreden moet worden. Een beetje zoete broodjes bakken door sommige Belangers, zal niets helpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is dus niet in een NVA pamfletje of de standaard maar wel een publicatie van het VB of de betrokken pagina op de website? Och, ik zal je even helpen. Want je hebt duidelijk nog niet de moeite gedaan of je bent er niet in geslaagd het te vinden... http://www.vlaamsbelang.org/veelgesteldevragen/31/ ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh goodie! Een homofobentopic. Dat was alweer even geleden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik graag!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar ik geen snars van geloof is , zoals u beweerd , dat een aantal forumers U aanzet om deze berichten en aanbod aan mij te sturen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is geen openbaarheid van bestuur hé mannekes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat een persoonlijke belediging . en de berichten zeggen veel over de gedachte en levensstijl van BocxoA-1 Ik aanvaard alle open en privé gesprekken , zolang ze maar een beetje moreel verantwoord zijn . Ik heb inderdaad net als U een debat geopend over homosexualiteit , een debat waarin het thema meteen werd aangevallen en verdraaid terwijl er amper over de inhoud werd gedebatteerd , maar wel steeds een ontwijking van de draad . Ik heb geen afgunst , en geen haat ten aanzien van Homo's , ik ben er alleen absoluut niet door aangetrokken en vind het een onnatuurlijk gedrag , en vind dat de anus niet de biologische of natuurlijke bestemming en doel was om in dat deel van het lichaam te neuken . Dat standpunt is een persoonlijke mening van mij , en ik,wou eens een echt wetenschappelijk of medisch of biologisch ondebouwd debat om te zien of het standpunt dat velen hier stand houden , zijnde dat anale sex een natuurlijk doel en bestemming van de anus is . Onder wetenschappelijk , versta ik niet , simpelweg " er zijn er zoveel % die het doen , dus is het natuurlijk " dat laatste vind ik zever net zoals een peiling in de politiek . En wat krijg ik in mijn Privé box van BocxoA-1, DIT !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind eerlijk gezegt deze berichten totaal ongepast in een debat forum zoals dit , en total los van elk democraties en open gesprek . En bovendien totaal ongehoord , dergelijk zaken te sturen aan iemand die je niet kent . Ik zou dan ook het verbod van BocxoA-1 om hier nog langer op dit forum te mogen zijn , sterk op prijs stellen . Poepseks -------------------------------------------------------------------------------- Hoi! Ik werd door enkele medeforummers gevraagd om u te contacteren. Zij hebben mij gezegd dat u nogal verlegen bent, maar eens anale seks bij jou wilt proberen. En dat dit discreet moet worden gehouden. Ik heb vrij veel ervaring (ook met vibrators), kan ik je helpen? MVG Joren __________________ Bad religion drives out good religion over time. Beste, Ik snap dat het idee van anale seks eerst eng is en inderdaad, het kan nogal tricky zijn. Maar ik begrijp perfect de problemen en zal er uiteraard rekening mee houden. Goed, watergebaseerd glijmiddel en een zalf nadien doet wonderen. Ik zal uiteraard ook niet te hard en te diep gaan in het begin, zodat u goed kan wennen aan de ervaring. MVG, Joren __________________ Bad religion drives out good religion over time. http://images.encyclopediadramatica.se/5/5d/Hello.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik peins dat er behoorlijk wat 'mis' zat met jouw opvoeding Denkt ge dat die drang tot : 'nen oude fiets en bromfiets in elkaar steken , en oude Volkswagen kever ombouwen to cart en aan de praat krijgen . leren lassen , en een fiets met een dak op bouwen' er vanzelf komt ? Over welke leeftijd spreekt ge in feite ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() [quote=Den Duisteren Duikboot;6161284]Alweer stel je homoseksualiteit gelijk met anale seks. Ga je het dan nooit leren?
In weze heb je een punt , ik moet me dan verontschuldigen , ik heb geen ervaring in die zin , en wil dat ook met fierheid zo houden . Of gaat U beweren dat iemand die niet open staat voor homosexuele ervaringen in weze abnormaal is . Wat U tracht te voeren is een debat over het debat , en het niet willen verstaan van de feiten . Daarom heb ik dan ook de tweede draad geopend , zijnde "de anus als orgaan " En zelfs als zijnde , dat de meerderheid van de homosexuelen een proper sexleven zouden onderhouden , zonder penetratie , dat weerhoud mijn standpunt niet dat ik anale penetratie onnatuurlijk vind . |
![]() |
![]() |