Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2012, 23:49   #321
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Die bijen hebben dan ook geen amoureus leven en doen ook niet aan seksuele voortplanting. Het nut van hun leven is evolutionair gezien het ondersteunen van de soort als geheel, maar niet direct de procreatie. Ze doen dus niets dat niet volgens de natuurlijke norm is. Ze vervullen de functie, het doel waartoe ze in deze wereld gekomen zijn vanwege moeder natuur.
wel, hoe kunt u dan weten of homo's ook niet de soort als geheel ondersteunen, waardoor ze een natuurlijke functie vervullen?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 23:53   #322
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Er leven momenteel zo ongeveer 6,5 miljard "afwijkelingen" van de gemiddelde Homo Sapiens op deze planeet : elk individu is nl. uniek. Xenofobie en Homofobie zijn hierbij de echte gevaarlijke afwijkingen...
Xenofoben en homofoben zijn minderheden, nét zoals homofielen . Nu vind ik wel dat die allen recht op een eigen mening hebben. De vraag of zij afwijkend gedrag vertonen daarbuiten gelaten.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 23:55   #323
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Het enige waarover zinvol gedebatteerd kan worden is zijn kritiek op het "moderne propageren van een afwijking".
Ik geef die man daarin gelijk.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:28   #324
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat is er niet objectief aan het feit dat homoseksualiteit een doodlopend straatje is voor de natuur. Uit de eenheid van man en vrouw kunnen kinderen voortkomen, maar een homoseksueel koppel is uit zichzelf steeds en altijd steriel. De natuur rekent daarmee dus ongenadig af.
pfah, dan is het gedrag van een priester die celibatair blijft ook tegennatuurlijk te noemen. Daar rekent de natuur dus ook ongenadig mee af.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:29   #325
Ariadne
Burger

Standaard

oef, iemand die het begrepen heeft, .
Het grappige hier is dat degene die het meest bezig zijn over wat natuurlijk is en wat de functie van seksualiteit is er blijkbaar het minste over weten of zelfs in staat zijn te begrijpen.
Natuurlijk is het uiteindelijke doel van alle leven gewoon zich voort te planten maar hoe een soort dat invult is gewoon ietsje complexer dan mannetje dat zijn penis in een vrouwtje steekt. Voor sommigen hier is dat te ingewikkeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
wel, hoe kunt u dan weten of homo's ook niet de soort als geheel ondersteunen, waardoor ze een natuurlijke functie vervullen?
Ariadne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:34   #326
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ariadne Bekijk bericht
oef, iemand die het begrepen heeft, .
Het grappige hier is dat degene die het meest bezig zijn over wat natuurlijk is en wat de functie van seksualiteit is er blijkbaar het minste over weten of zelfs in staat zijn te begrijpen.
Natuurlijk is het uiteindelijke doel van alle leven gewoon zich voort te planten maar hoe een soort dat invult is gewoon ietsje complexer dan mannetje dat zijn penis in een vrouwtje steekt. Voor sommigen hier is dat te ingewikkeld.
Hooo , kindje maken is veel eenvoudiger dan het opvoeden , daar ben ik het mee eens .

Maar in twijfel trekken , of u afvragen of je door een man te penetreren in zijn anus ook een nageslacht kan verwekken slaat nergens op . Of moet je daar een bredere kennis voor hebben dan een gewone hetero ? zijn er trucjes ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:37   #327
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
zijn er trucjes ?
Dit heb je al aan mij gevraagd via privebericht, en toen ik antwoordde begon je mijn berichten aan iedereen te tonen en te liegen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:53   #328
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U ontkent dus de zon en de maan. Nochtans is het heel duidelijk en onmiskenbaar: man en vrouw zijn biologisch aan elkaar complementair, waardoor ze door intiem verkeer in staat zijn nakomelingen te verwekken. Man en vrouw. Alle andere vormen kunnen dit niet. Hieruit blijkt dat onze seksualiteit uiteindelijk een biologische finaliteit heeft: ons voortplanten.
Een biologische finaliteit, zeg je. Het leven of de natuur stelt zich dus zijn eigen finaliteiten?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 01:31   #329
Ariadne
Burger

Standaard

Ok, even heel simpel en stapje voor stapje.
Zonder creativiteit en intelligentie had de mens -die fysiek een tamelijk zwak schepsel is- nooit enige cultuur kunnen ontwikkelen. Ze waren gewoon uitgestorven.
Heb je intelligentie of creativiteit nodig om een penis in een vagina te duwen? Ik denk het niet, als ik sommige mensen bekijk.
Dus er zijn andere factoren dan penis en vagina die belangrijk en noodzakelijk zijn voor het overleven en de voortplanting van de soort. Als je tot zover mee bent is er hoop.
Een hele sprong vooruit, het stenen tijdperk. Je had jagers in een groep, anderen die goed waren in het maken van werktuigen, een goeie vuurmaker,... en nu en dan had je iemand die creatief genoeg was om een nieuw werktuig te bedenken. Of je had er één die goed verhalen vertelde en belangrijk was voor de continuïteit van de groep, ook al kon hij minder goed jagen. Een ondersoort die een minderheid van dat soort mensen voortbracht had grotere overlevingskansen dan een andere groep. Net zo goed kun je je voorstellen dat de aanwezigheid van een minderheid homosexuelen er voor zorgde dat de competitie om vrouwen minder heftig was en was dat soort groepen stabieler, met hogere overlevingskansen.
Evolutieleer voor dummies maar hoewel summier en onvolledig maakt het hopelijk duidelijk dat voortplanting en overleven van de soort van meer factoren afhangt dan efkes op en neer op een vrouw en kindjes pap geven.
Citaat:
Hooo , kindje maken is veel eenvoudiger dan het opvoeden , daar ben ik het mee eens .

Maar in twijfel trekken , of u afvragen of je door een man te penetreren in zijn anus ook een nageslacht kan verwekken slaat nergens op . Of moet je daar een bredere kennis voor hebben dan een gewone hetero ? zijn er trucjes ?
Ariadne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 07:02   #330
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Een zielige reactie die enkel aantoont dat u met beide voeten er in getrapt bent.
Voor een verstandig lezer komt de vergelijking in de openingsregel perfect overeen met de vergelijking van een hoog IQ.
Dat blijkt ook uit het artikel. Lees het eens, het is echt de moeite.

Verder geef ik hier mijn mening. Indien u die van het VB wenst te kennen ... lees mijn onderschrift.

Misschien ook het gedeelte over elkaar niet onnodig bestrijden...
Ik herhaal wat ik schreef, en zet iets in het rood:

Citaat:
Alleen al de manier waarop je de dingen formuleert, en zelfs al vind ik de titel van de Knack niet meer dan juist, maken het voor mij, nva-lid en hevig flamingant, overduidelijk:

nooit ofte nooit een bestuursakkoord met het Blok.

Hoort ge het ? Nooit.

En wat betreft jouw gedeelte over 'mekaar niet onnodig bestrijden':

het is en blijft mijn politieke overtuiging dat de visie van het Blok over o.a. homo's zeer erg bestreden moet worden.
Een beetje zoete broodjes bakken door sommige Belangers, zal niets helpen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 07:34   #331
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik herhaal wat ik schreef, en zet iets in het rood:

En wat betreft jouw gedeelte over 'mekaar niet onnodig bestrijden':

het is en blijft mijn politieke overtuiging dat de visie van het Blok over o.a. homo's zeer erg bestreden moet worden.
Een beetje zoete broodjes bakken door sommige Belangers, zal niets helpen.
Kan je dan misschien voor alle duidelijkheid het standpunt van het VB hier weergeven of allezins een koppeling naar waar het te vinden is?
Dat is dus niet in een NVA pamfletje of de standaard maar wel een publicatie van het VB of de betrokken pagina op de website?

Och, ik zal je even helpen. Want je hebt duidelijk nog niet de moeite gedaan of je bent er niet in geslaagd het te vinden...

http://www.vlaamsbelang.org/veelgesteldevragen/31/
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 08:04   #332
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Oh goodie! Een homofobentopic. Dat was alweer even geleden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 08:06   #333
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Oh goodie! Een homofobentopic. Dat was alweer even geleden...
Het is hier zelfs al opgemerkt. We mistten uw verheven bijdragen...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 9 juni 2012, 08:07   #334
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is hier zelfs al opgemerkt. We mistten uw verheven bijdragen...
Dat geloof ik graag!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 08:44   #335
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Dit heb je al aan mij gevraagd via privebericht, en toen ik antwoordde begon je mijn berichten aan iedereen te tonen en te liegen.
Hoe kan ik liegen , de berichten die U stuurde zijn duidelijk .

waar ik geen snars van geloof is , zoals u beweerd , dat een aantal forumers U aanzet om deze berichten en aanbod aan mij te sturen .
Oud 9 juni 2012, 08:48   #336
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe kan ik liegen , de berichten die U stuurde zijn duidelijk .

waar ik geen snars van geloof is , zoals u beweerd , dat een aantal forumers U aanzet om deze berichten en aanbod aan mij te sturen .
geheime persoonlijke berichtjes...
Dat is geen openbaarheid van bestuur hé mannekes...
Oud 9 juni 2012, 09:08   #337
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sex is een drift , een drift om ons voort te planten en dat kan je niet door in de anus van een andere man te neuken . dat weet iedere jongen , nog voor zijn eerste zaadlozing . Dus is homosexualiteit een tegennatuurlijke houding.
Alweer stel je homoseksualiteit gelijk met anale seks. Ga je het dan nooit leren?

Citaat:
Dat onze beschaving geleid heeft om sex ook te gaan beoefenen als genot met je partner en niet louter enkel om voort te planten , is enkel maar toe te juichen en heel fijn , maar dat veranders niets aan ja of nee tegen homosexualiteit .
Het lijkt me sterk dat men het genot van seks-zonder-voortplanting pas in de loop der tijden is gaan ontdekken...

Citaat:
Het feit is dat homosexualiteit enkel toeneemt door een overdreven perverte publiciteits mentaliteit van rukkers die graag in de belangstelling staan .
En zeker niet omdat zij de exploitanten zijn van de revolutionaire natuur beoefeners die zich superieur aan hetero's gaan gedragen .
Neemt homoseksualiteit dan toe? Dat wist ik niet. Ik neem aan dat homoseksueel geslachtsverkeer toeneemt vanwege de toegenomen vrijheden en mogelijkheden, maar geldt dat ook voor homoseksualiteit als "zijn"?

Citaat:
Trouwens , ik vind de puber versie homosexualiteit heel normaal tot je 14 of 15 , als ontdekking om samen met een vriendje even af te rukken , maar eens dat ding werk wordt de nieuwsgierigheid naar het andere geslacht de natuurlijke drift .
Ik denk niet dat je samen rukken als een vorm van homoseksualiteit kunt zien...

Citaat:
En Bovendien , vind ik homosexualiteit bij vrouwen veel natuurlijker , omdat vrouwen veel complexer in elkaar zitten en veel meer over elkaar en over hun lichaam te leren hebben dan mannen . Menstruatie , zwanger raken , strelen , maagdelijkheid , de sensuele natuurlijke behoefte ontwikkelen is bij meisjes nagenoeg onmogelijk , als je die eerste stappen zet met een jongen die al onmiddelijk met zijn lid in aanslag staat om binnen te dringen . die ontdekkings behoefte is bij meisjes veel complexer en veel intenser , dus dat zij die tijd nemen en zich ontwikkelen is enkel in s'mans voordeel .
Wordt er dan meer geëxperimenteerd tussen meisjes dan tussen jongens? En hoe experimenteren die juist met de ervaring van menstruatie, zwanger raken, maagdelijkheid, etc.? En kun je zulke experimenten dan zomaar klasseren als "homoseksualiteit bij vrouwen"?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 09:13   #338
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
geheime persoonlijke berichtjes...
Dat is geen openbaarheid van bestuur hé mannekes...
De vraag is , of ik dergelijke berichten moet aanvaarden .

Voor mij is dat een persoonlijke belediging . en de berichten zeggen veel over de gedachte en levensstijl van BocxoA-1

Ik aanvaard alle open en privé gesprekken , zolang ze maar een beetje moreel verantwoord zijn .
Ik heb inderdaad net als U een debat geopend over homosexualiteit , een debat waarin het thema meteen werd aangevallen en verdraaid terwijl er amper over de inhoud werd gedebatteerd , maar wel steeds een ontwijking van de draad . Ik heb geen afgunst , en geen haat ten aanzien van Homo's , ik ben er alleen absoluut niet door aangetrokken en vind het een onnatuurlijk gedrag , en vind dat de anus niet de biologische of natuurlijke bestemming en doel was om in dat deel van het lichaam te neuken .

Dat standpunt is een persoonlijke mening van mij , en ik,wou eens een echt wetenschappelijk of medisch of biologisch ondebouwd debat om te zien of het standpunt dat velen hier stand houden , zijnde dat anale sex een natuurlijk doel en bestemming van de anus is .
Onder wetenschappelijk , versta ik niet , simpelweg " er zijn er zoveel % die het doen , dus is het natuurlijk " dat laatste vind ik zever net zoals een peiling in de politiek .

En wat krijg ik in mijn Privé box van BocxoA-1, DIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind eerlijk gezegt deze berichten totaal ongepast in een debat forum zoals dit , en total los van elk democraties en open gesprek .

En bovendien totaal ongehoord , dergelijk zaken te sturen aan iemand die je niet kent .

Ik zou dan ook het verbod van BocxoA-1 om hier nog langer op dit forum te mogen zijn , sterk op prijs stellen .

Poepseks

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi!

Ik werd door enkele medeforummers gevraagd om u te contacteren. Zij hebben mij gezegd dat u nogal verlegen bent, maar eens anale seks bij jou wilt proberen. En dat dit discreet moet worden gehouden. Ik heb vrij veel ervaring (ook met vibrators), kan ik je helpen?

MVG

Joren

Beste,

Ik snap dat het idee van anale seks eerst eng is en inderdaad, het kan nogal tricky zijn. Maar ik begrijp perfect de problemen en zal er uiteraard rekening mee houden. Goed, watergebaseerd glijmiddel en een zalf nadien doet wonderen. Ik zal uiteraard ook niet te hard en te diep gaan in het begin, zodat u goed kan wennen aan de ervaring.

MVG,

Joren

Oud 9 juni 2012, 09:15   #339
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als kind , was ik bezig met ravotten , in t'veld spelen , en met de tractor en de paarden rijden , nen oude fiets en bromfiets in elkaar steken , en oude Volkswagen kever ombouwen to cart en aan de praat krijgen . leren lassen , en een fiets met een dak op bouwen , vallen en opstaan .

Niet met sex , blijkbaar was ge al vroeg geopsedeerd door homosex , er zit dus weldegelijk iets fout in uw ontwikkeling en opvoeding .

Ik peins dat er behoorlijk wat 'mis' zat met jouw opvoeding
Denkt ge dat die drang tot : 'nen oude fiets en bromfiets in elkaar steken , en oude Volkswagen kever ombouwen to cart en aan de praat krijgen . leren lassen , en een fiets met een dak op bouwen' er vanzelf komt ?
Over welke leeftijd spreekt ge in feite ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 09:23   #340
Klarekijk
Banneling

Standaard

[quote=Den Duisteren Duikboot;6161284]Alweer stel je homoseksualiteit gelijk met anale seks. Ga je het dan nooit leren?

In weze heb je een punt , ik moet me dan verontschuldigen , ik heb geen ervaring in die zin , en wil dat ook met fierheid zo houden .

Of gaat U beweren dat iemand die niet open staat voor homosexuele ervaringen in weze abnormaal is .

Wat U tracht te voeren is een debat over het debat , en het niet willen verstaan van de feiten .
Daarom heb ik dan ook de tweede draad geopend , zijnde
"de anus als orgaan "

En zelfs als zijnde , dat de meerderheid van de homosexuelen een proper sexleven zouden onderhouden , zonder penetratie , dat weerhoud mijn standpunt niet dat ik anale penetratie onnatuurlijk vind .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be