![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben alleszins nog geen enkele theorie tegengekomen die overtuigend aantoont dat homoseksualiteit geen ongelukkig foutje is, maar een systematisch voordeel voor de soort belichaamt. Uiteraard kunnen homoseksuelen op hun manier bijdragen aan het welzijn van een groep, maar dat kunnen heteroseksuelen ook. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 9 juni 2012 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was een jaar of 8 /10 toen ik met mijn broers al behoorlijk inventief alles uitprobeerde en begon te lassen . maar op 12/13 jaar waren technische ingreepjes aan een moter , en auto rijden op ons terrein de leuke bezigheden , en zeker als ons ouders niet thuis waren , dan mocht al eens wat harder gaan , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() [quote=Den Duisteren Duikboot;6161284]
Ik denk niet dat je samen rukken als een vorm van homoseksualiteit kunt zien... Wel laat ons zeggen dat dat waarschijnlijk een meer voorkomend experiment is bij tieners dat deel uit maakt van de ontdekking en niet leid tot abnormaal gedrag |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen drift tot voortplanting er is enkel een drift om lust te bevredigen. Tot zóver het zuiver natuurlijke kantje aan de zaak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier zeg je gewoon dat homoseksualiteit in feite toch weer natuurlijk is of kan zijn... zelfs een rol vervult Citaat:
Je geeft een pleidooi dat vrouwen dan maar best wat aan homoseksualiteit zouden doen om zichzelf beter te ontdekken ? Vreemd genoeg gaf je eerder te kennen dat mannen dat maar beter laten en negeer je hun eventuele sensuele natuurlijke behoefte. Ze moeten maar wat ravotten en knutselen tot het moment dat ze voor de eerste maal in contact zouden komen met het andere geslacht en dan als een ware dekhengst klaar staan ? Het meisje of de vrouw dient hem dan maar in te tomen en wat sensibiliteit bij te brengen... uiteindelijk zal het in het voordeel van de man uitvallen ? Jonge wat een vooroorlogs gezever is me datte |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Er zou een soort doel zijn ? - Elk individu van de groep zou dat doel moeten dienen of is 'tegennatuurlijk' bezig -> hieruit zou onmiddellijk volgen dat er een massa hetero's 'tegennatuurlijk' bezig zijn en dat de natuur daar ongenadig mee afrekent. In fact rekent de natuur dus met meer hetero's dan homoseksuelen af. - Het isoleert één aspect van het menselijke doen en laten ( 99.99% is kunstmatig ) per individu en plakt er vervolgens een 'natuurlijk' waardeoordeel aan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun verantwoordelijkheid ligt ook imens hoger , omdat ze nu eenmaal zwanger kunnen raken als ze met jongens experimenteren , en wetende dat daar een natuurlijke drang in heerst om te penetreren . De noodzaak en vragen en gesprekken bij meisjes is denk ik de evidentie zelf , er gebeurt ook zoveel meer met dat lichaam . de ontdekking van dat lichaam is ook zoveel complexer , dat ik bijna geneigt ben om dat experimenteel gedrag onder meisjes en vrouwen aanvaardbaarder te vind dan bij jongens of mannen . Ik zou bijna durven stellen dat ik de sexuele belevingen tussen twee vrouuwen veel intenser , veel sensueler , veel meer behoeftig en noodzakelijk vind om hun ontwikkeling en hun evolutie tot een sexueel ontwikkelde vrouw , het praten , strelen , het kennen en ontdekken van hun lichaam enz is nagenoeg noodzakelijk . En bijgevolg heel wat belangrijker ,dan het oppervlakkig geruk bij jongens de drift in een jongen of een man om te penetreren is toch van heel andere orde . Vandaar dat mannen die sensueler zijn , en vrouwen weten te begeren en de penetratie kunnen controleren wel wat voordelen hebben . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry maar daar lijkt het wel sterk op gezien je 'argumentatie' die je hier en de rest van je posts ( in oa het topic 'godsdienst en levensovertuiging')
Uiteindelijk moet jij dat weten en uitmaken... maar waarom put je dan uit hetzelfde potje ? Citaat:
Voordien ging het over 'natuurlijk' en zelfs het doel waarvoor de natuur ons seksueel contact bestemd heeft. Nu ga je plots die visie ondersteunen door wat net niet natuurlijk is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat soort van 'argumenten' wenst te bespelen dan moet je dat integraal nemen... anders ben je unfair bezig. Dan is het dus : de finaliteit van ons kortstondig bestaan ( als geheel gezien ... nooit als individu ) is dat we ons als soort zouden voortplanten. Dat maakt dat elk aspect van ons bestaan aan dat oordeel zou moeten worden onderworpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een meisje dat weet welke gevoelens er zij en hoe je een lichaam beheerst zal toch wel sterker staan dan een meisje zonder enige ervaring of iemand die bij gebrek aan sociaal contact nooit over die zaken heeft weten te comuniceren of een ervaring op te doen . Wat ik bedoel , is als een onervaren meisje , haar eerste contact met een driftkikker is , die zijn penetratie drang niet kan beheersen dan is dat heel vaak een niet zo'n prettige ervaring voor het meisje , of meteen een zwangerschap . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wetende wat er voornamelijk rondloopt in de wereld, vind ik dat eerder een compliment.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal de natuur worst wezen of een soort zich nu voortplant of niet. Al wat je kan zeggen dat als een soort er niet in slaagt ( hoe dan ook : geslachtelijk, ongeslachtelijk ) zich voort te planten dat ze uiteindelijk ophoudt te bestaan als soort dus ( er zijn tot nu toe nog geen soorten ontdekt waarvan de individuen talrijk genoeg zijn en een levensduurte hebben die onbeperkt is _> ook dat zou een theoretisch scenario kunnen zijn ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dan ook niks mis met eventuele 'foutjes' Foutjes worden niet persé rechtgezet doorheen de evolutie als die 'foutjes' niet nefast blijken voor het voortbestaan van die subgroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homoseksualiteit is geen foutje, de natuur maakt geen *foutjes*. De natuur doet gewoon, de natuur is er gewoon. Wij *mensen* maken van dingen *foutjes*, wij mensen zien dingen als afwijkend of abnormaal. De natuur doet dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik enkel wou bemerken is dat je geen oordeel kan en mag vormen over wat nu een 'normale' kindertijd/pubertijd dient in te houden. Dat knutselen aan brommertjes bv is net iets dat duidelijk in de verf zet dat het tijds en maatschappij gebonden is en bovenal sekse gebonden is (was?) Maar evenzo liepen er een hoop jongens (leeftijdsgenoten) destijds al vrolijk achter de meiskes en hadden hun eerste stapjes al ondernomen. (ikzelf was wat later) Dus een jongen kan en is met seks bezig... ook op die leeftijd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2012 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hele generatie onvruchtbare vrouwen dankzij een genetische vervorming zorgt alvast niet voor de succesvolle vermeerdering van de soort, maar kan anderzijds wel voor meer leefruimte zorgen voor de wel vruchtbare vrouwen van die soort. Dit is echter op één generatie acher de rug vermits de onvruchtbare vrouwen zich niet voortplanten; Een andere afwijking komt continue terug zonder dat het daarvoor erfelijk is: bijziendheid of verziendheid komt in alle lagen voor, alhoewel bij sommige niet-rassen ietskes meer. Dit heeft geen gevolgen voor het voortbestaan van de soort, maar is wel een afwijking. Zo ook met homosexualiteit: het is niet omdat homo's zich normaliter niet voortplanten dat bij een volgende generatie geen homo's meer zullen voorkomen; Misschien is het wel een natuurlijk bijverschijnsel dat met overbevolking te maken heeft: een soort van natuurlijke geboortbeperking of zo. Vroeger noemde men dat ook wel eens "kloosters".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom sleur je er dan plots een vorm van homoseksseksualiteit bij ? Citaat:
Citaat:
Als een ander nu beweert dat het lichaam van de man even complex is en er zéér veel te ontdekken valt. Uit die optiek kan dan net hetzelfde beweerd worden dat je die kennis/ervaring maar best opdoet bij dezelfde sekse Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is de natuurlijk drang om zich voort te planten heel sterk aanwezig , ( de kinderwens ) Als we het hebben over de natuurlijke drang om te genieten , dan kunnen we sexualiteit ook onder deze natuurlijke drang onderbrengen . Als je die twee zaken van elkaar los kan bekijken en we laten ons dan afdwalen naar anale penetratie tussen twee mannen , dan kan je bij dit gedrag toch maar weinig links meer leggen met een natuurlijk gedrag , laat staan met de beheersing van een ontwikkelde en beschaafde mens . Voor mij lijkt dat veel eer op een obsessie die niet te controleren is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjah wie weet... maar dan zal je toch wat duidelijker moeten zijn Citaat:
Citaat:
Als je nu zegt : sociaal contact/communiceren Dat zou in principe voldoende moeten zijn Kijk Klarekijk,uit alles dat je tot nu toe geschreven hebt ( misschien ruk ik het weer onbewust uit zij context ) lijkt het erop dat ge voor jongens/mannen die sensibiliteit/complexiteit liever niet ziet of niet erkent... derhalve dient er ook geen werk ingestoken te worden. |
|||
![]() |
![]() |