![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pedofilie is een psychische hersenziekte !! M Of V , ik walg van pedo's !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oesje
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste zullen dankbaar zijn dat hun leven is gered , da's waar !!
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Statistisch gezien is drugs schadelijker dan pedofilie. Indirecte moorden en verwoeste levens. En toch tijdens een anti-drugs tijdperk krijg je een effect dat het ondergronds voortleeft. Koude oorlog. Illegaal circuit. Belangrijk zal zijn bij een behandeling hoe die persoon behandeld wordt. Onverschilligheid doodt. Zo zien we dat bij een experiment met planten enof er degelijk tegen gepraat wordt of niet...
![]() |
![]() |
#928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , dan hoop ik dat u geen getuigen hebt die dit gezien hebben !!
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest je even kritisch zijn voor de islam, als voor het katholicisme, dan komt het misschien ooit nog goed met u.
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pedo , als die gif inneemt of zich probeert te verzuipen , wel .... 1) Laten verzuipen of dat die zich vergiftigt is een optie !! 2) Proberen te redden , maar niet om de pedo te redden , maar .... om hun leven miserabel te houden in levenslange eenzame opsluiting !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 september 2020 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je elke minderheid als abnormaliteit gaat beschouwen, dan zijn
- de blanke medemensen de sigaar - de kaalkoppen zieken - de Nederlandstaligen er erger aan toe dan .... Hethaling: ik walg van dat soort ongedierte dat homo's een beetje moet jennen omwille van hun geaardheid. Een aantal blokkers zijn zo'n criminelen (in mijn ogen). Zij vormen één van de hinderpalen om ooit in de toekomst een deftige samenwerking tussen nva en belang op poten te kunnen zetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Minister-President
|
![]() Niet meer of niet minder dan homofilie... wetenschappelijk en dus niet politiek correct bekeken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Minister-President
|
![]() Niet meer of niet minder dan homofilie... wetenschappelijk en dus niet politiek correct bekeken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zowel hetero , homo , lesbische , als bi-sexuele pedo's , en ja .... zulke hebben allen een hersenafwijking !! Da' geldt ook voor moordenaars !! Maar holebi's op zich zijn net zo normaal als hetero's !! Ik heb een paar homo's & lesbiennes in mijn straat , awel , maakt mij niks uit !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bent u dan tegen vrije keuze hierover, of trolt u maar wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denkt u dat de wereld plat zou worden indien u zich bij de platte werelders aansluit? Net zoveel inhoudelijke waarde heeft uw opmerking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jij homo's vergelijkt met klompvoeten is dikke nonsens & dik gestoord !!
Ik vind uw toontje zeer denigrerend naar de holebi's toe , schaam u !! Mensen die zo denken over holebi's zouden zich beter wetenschappelijk laten onderzoeken !! Je hoeft natuurlijk geen homovrienden te hebben in uw club , maar zij hebben evenveel recht van bestaan en zo te leven !! Jij moet toch niet met hen naar bed of wel ?? Leef & laat hen leven !! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 september 2020 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In California bvb waar sen. Scott Weiner 'n wet uitschreef dat bij 'n leeftijdverschil van 10 jaar seks hebben niet meer strafbaar is. Je bent 20 en je hebt zin in 'n 10 jarige, no problem. Ook bij orale & anale seks met 'n minderjarige de volwassene niet meer gergistreerd zal worden als sex offender. Iemand opzettelijk HIV bezorgen willen ze ook al niet meer strafbaar maken. Dem Gouverneur Newsom, voorstander van abortus tot dag van geboorte, is daar voorstander van. Dus pas op wat je zegt of schrijft, voordat je 't weet krijg je 'n PC meute over je heen ... als't in de VS druppelt... In Europa loopt ook al genoeg gedegenereerd progressief volk rond. Vooral de "Welcome Refugees", die ook geen graten zien in kindertjes misbruiken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |