![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kanker is vooral een oudemensenziekte, meestal na de vruchtbare periode als er al gezorgd is voor nageslacht. Evolutionair gezien heeft het weinig belang
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een resistentie tegen kanker zou een van de meest ingrijpende en voordelige mutaties zijn die de menselijke evolutie kan meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal al een zeer goeie vriendin van het homokoppel moeten zijn. Laatst gewijzigd door Rudy : 15 september 2020 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat er veel vrouwen tuk zijn op homomannen. Maar of ze draagmoeder zouden willen zijn ? Zou kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niks als dusdanig te maken met "homo's". Dat heeft te maken met het gegeven dat een kind een biologisch product is van een vader en een moeder en dat dat normaal de twee personen zijn die voor zijn opvoeding dienen te zorgen, gezien hij hun "voortzetting" is. Dat er soms geadopteerd moet worden omdat sukkelaars zonder hun biologische vader of moeder zitten, is een jammere zaak, maar is een "dienst aan het kind", en zou nooit een "plezier voor de adopteurs" moeten zijn. Het is iets dat je doet om een kind te helpen, niet om uw "kinderwens in vervulling zien te gaan". En ja, het heeft dan geen belang meer door welke groep mensen die kleine geadopteerd wordt, zijn "ouder relatie" is toch al naar de knoppen. Gelijk wie zich wil bezighouden met die opvoeding is dan goed genoeg. Maar er zou nooit een "recht op andermans' kind" mogen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dan moet dat kind zijn echte moeder en zijn echte vader als ouders hebben. Dat zijn ouders "gescheiden zijn" en elk met andere mensen samenleven, verandert niks aan het feit dat dat kind het kind is van die ene man en de ene vrouw, zijn vader en zijn moeder. Dat die samen die kleine niet opvoeden, maar bijvoorbeeld, zoals gescheiden mensen, die kleine afwisselend hebben, zou een manier kunnen zijn om die op te voeden. Maar het is uiteraard beter mocht die kleine opgevoed worden door het koppel, de man en de vrouw, die hem gemaakt hebben. Dat er scheidingen zijn, en er nadien gebricoleerd wordt, is spijtig maar 't is zo. Dat men dat op voorhand organiseert voor die kleine is er voor mij over. Dat is marchandise maken van een kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1031 |
Minister-President
|
![]() Allez, nog eens op het spoor zetten...
Homofilie is, wetenschappelijk benaderd, even "normaal" als een klompvoet.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homofilie is gewoon wat het is , hetzelfde geslacht welke mekaar graag zien !! Klompvoet is wel een medisch probleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 september 2020 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt u dit ook zo ??
Niemand is verplicht of men kan niemand verplichten holebivrienden te hebben !! Ik heb 3 achterneven die homo zijn , 2 daarvan zijn toffe peeën , de andere een "fantastische" gore eikel !! En ondertussen een holebi ex-maat met een serieuze hersenkronkel , die heeft ongelooflijk schijt aan de verkeersregels , en slaat ook goede raad in de wind !!!! Citaat:
Citaat:
Kijk , ook bv gay-parades , niet alle homo's zullen daar naartoe gaan , of sommige moeten er zelfs totaal niks van hebben !! Niemand is verplicht of men kan niemand verplichten kinderen te adopteren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 september 2020 om 22:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar jouw tolerantiedrempel ligt maar ik kan je op voorhand verzekeren: er zijn mensen die jouw drempel "achterlijk" of "discriminerend" zouden vinden. En dat soort mensen heeft een dominante stem in de huidige reguliere media. Een bekend voorbeeld is de haat die JK Rowling dit jaar te beurt viel. De hyper-progressieve schrijfster van de Harry Potter boekenreeks heeft jarenlang de transgender "emancipatie"-beweging helpen aanzwengelen. Maar gaandeweg begon ze te beseffen dat veel van de eisen binnen die beweging als een pletwals de feministische verworvenheden van biologische vrouwen tot gruis willen herleiden. Het voortschrijdend inzicht waar ze al schrijvend verslag van uitbracht heeft haar veel vrienden gekost. Zoals bijvoorbeeld Daniel Radcliffe en Emma Watson, acteurs die zijn doorgebroken dankzij de Harry Potter verfilmingen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...ng-onder-vuur/ https://www.glamour.com/story/a-comp...ts-controversy Merk op hoe in het vrt artikel "experten" aan het woord worden gelaten die Rowling wegzetten als een bange ouwe taart die het allemaal niet meer zo goed begrijpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis niks , ik stel enkel een paar vragen als reactie !!
Van mij mogen homo's trouwen , of zelfs kinderen adopteren !! Zelfs hun gay-parades , noem het vrije meningsuiting !! Maar niet iedereen gaat er naartoe , of interesseert zich daaraan !! Sommige storen zich daaraan , maar laten hen met rust !! Iemand die hen niet moet , eender waarom , ok , je kan dat zeggen , een gedachte hebben & zeggen = vrije meningsuiting , maar , extreme gevallen: In de USA gaan (straat)predikanten zelfs betogen tegen gay-parades tijdens zo'n gay-parades , of ze willen hen daar zelfs "genezen" !! Zulke horen in een gesloten instelling !! Wanneer iemand homo's afmaakt of hen aanvalt , zo iemand hoort in de bak !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u doet is beledigen en stigmatiseren, heel bewust, liegen om toch maar iets te beweren is niet een eigenschap die tot discussie leidt, laat staan een teken van moreel bewust zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |