![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetero's die willen adopteren worden ook van top tot teen gescreend En de tijd dat ge er nog eentje neemt voor het goede doel en/of omdat ge uw postuurke wilt houden ligt als een poosje achter ons, denkelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb trouwens niet de indruk dat hier vnl door lieden met ervaring met adoptie gepost wordt. Reden te meer waarom de biologische band oh so precious/bijna als heilig naar voor wordt geschoven. Of waarom vanuit het niets ongewilde kinderloze kwezel talk zich in de discussie komt moeien like she's some kind of expert
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 |
Banneling
|
![]() Maar uw zus is dan weer het bewijs vh tegendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij man vrouw komen die kinderen er gewoon van..en daarop is het verdere geheel ook ergens uitgebouwd incluis een zekere vorm van 'eigendoms'-recht ( gelukkig minder en minder) Dat zijn (helaas) voldongen feiten maar het staat wel los van de vraag van opvoeden hé Men zou kunnen opteren van die kinderen onmiddellijk te ontnemen en te laten opvoeden door anderen die het beste zouden scoren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het niet over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ps. Die screening gebeurt niet altijd van top tot teen. Waar ze vooral naar kijken is het aantal 0's op de rek. Just saying. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het verdomde logische gevolg als ge de onnozele redenering wilt doortrekken dat er eerst een soort bewijst zou moeten komen _ alsof dat het er al niet is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al 1001 verschillende zaken ( vooral zaken waarmee men enige kenbare discriminatie wilt ten berde brengen ) die dan door elkaar gehaspelt worden Ook patrickve zijn hele redenering zou op de helling komen te staan als die twee mannen elke hun stukje dna met behulp van een lege eicel tot een kind zouden laten uitgroeien ( iets dat technisch al haalbaar is dacht ik ) en zelfs op het randje staat van mannen die ook zwanger kunnen worden. Waarmee ik maar wil zeggen dat zulk criterium (eentje geërfd van een maatschappij ver voor ons) wankelt wordt naarmate die maatschappij veranderd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2018 19 binnenlandse adopties waarvan er 8 door homokoppels werden geadopteerd. 2017 29 adoptiekinderen waarvan er 20 bij een homo koppel terecht kwamen.( wel binnenlandse adopties) Dus blijkbaar kan het wel, is er vraag naar en gebeurt het ook. Wat me stoort, is dat iemands opvoedingskwaliteiten worden verbonden met seksuele geaardheid. Alsof hetero seksualiteit ooit een garantie was voor kwalitatieve opvoeding. Hoe bizar kunnen mensen vanuit vooroordelen denken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven, het aantal adopties bij homokoppels (in verhouding) verbaast mij wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had eigenlijk graag geweten hoeveel koppels homomannen beroep doen op adoptie. Sorry, ik had dit iets vroeger explicieter moeten vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt het volledige artikel vinden op internet; zoek op naam die in mijn post vermeld stond en adoptie, daar staan extra gegevens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moest ik het weeshuis overleefd hebben -> wss een dead end laagbetaalde job of zoiets vermits wezen daar eenmaal op meerderjarige leeftijd grotendeels aan hun lot worden overgelaten. De weeshuizen zelf zijn er ook geen pretje..... Ja die werd ook geadopteerd (also we zijn niet biologisch verwant), & ja ook in hetzelfde gezin groot gebracht. Laatst gewijzigd door bembem : 1 oktober 2020 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |