![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Ik wil actueel als schoolgaand kind toch niet in de schoenen staan als adoptiekind van twee papa's.
Laatst gewijzigd door Rudy : 3 oktober 2020 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ouders met verslavingsproblematiek, huiselijk geweld, afwezige vaders en depressieve moeders.. Dat zijn oorzaken van kwetsbaarheid van kinderen, niet de geaardheid van hun ouders, wanneer alle kinderen worden opgevoed om dit te aanvaarden en niet een reden tot pestgedrag te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen kinderen in samengestelde nieuwe gezinnen is ook geen biologische band, en die zijn veel bewuster in dat verhaal gestapt als gevolg van de keuze van vader of moeder. Spreken we daar ook over " de ideale leefwereld waar de wetgever naartoe wil gaan" of accepteren we dat ook in die gezinnen problemen kunnen zijn, zoals bij andere gezinnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop eens met het voorstellen van homoseksualiteit als een beperking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leuk artikeltje:
https://www.manchestereveningnews.co...linic-19034711
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men dan een oplossing zoekt voor die sukkelaars is uiteraard mooi. Zoals ik al gesteld heb, is daar het enige criterium dat telt, het voordeel voor het kind, en nooit of te nimmer "enig recht van de adoptie dinges". Ik heb al gesteld dat ik denk dat een belangrijk criterium de rijkdom is van de adoptie mensen. Ik heb ook al gezegd dat wat voor seks die adoptie dinges hebben, met wie, en dergelijke meer, hierbij totaal geen rol speelt. Alleenstaanden, koppels van allerlei seksuele combinatie, groepen vrienden, paters, nonnekes, het heeft allemaal geen belang: gewoon het beste voor de kleine en dus niet komen zagen als ge zo gene kleine krijgt. Ik zou ideaal gezien een adoptie kind geweest zijn van Bill Gates bijvoorbeeld. Of van Hilton (dan had ik bovendien een leuk stiefzusje ![]() En waar die hun leuters in steken (Melinda bijvoorbeeld) heeft daar geen belang bij. Maar ik had het over GEPLAND mislukken van biologisch ouderschap. Zoals bij draagmoeders en spermabanken het geval is. Citaat:
Waarom moet een kind terecht komen bij iemand die hem tot piano lessen dwingt, of die hem de mogelijkheid om leren piano te spelen, ontzegt ? Waar komt dat vandaan ? Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2020 om 16:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kinderen in armoede worden geboren kan een buitenstaander niet beletten, tenzij er iets aan de armoede wordt gedaan. Idem wat huiselijk geweld betreft. Situaties binnen het gezin kunnen veranderen. En als het te gortig wordt, wordt het kind in een pleeggezin geplaatst, als die wordt gevonden. Mijn ouders hebben jaren voor pleegkinderen gezorgd, en die kinderen worden niet gepest. Als die kinderen 18 jaar zijn kunnen ze kiezen. Adoptie is van een andere orde. Levenslang. Ik, en dan spreek ik voor mijzelf, vind de manier waarop de omgeving regeert ook belangrijk. Ik stel vast dat twee mama's beter worden aanvaard dan twee papa's. Een vaststelling ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kinderen in het nieuw samengesteld gezin hebben nog steeds een biologische band met een van de ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel doe is realistisch zijn. Als twee mannen beslissen om een kind uit de miserie te helpen dan is dat nog te begrijpen. Dat kind kan er alleen maar beter van worden, hopelijk. Als het een pure kinderwens is, en de achtergrond van het kind van ondergeschikt belang is, of het kind komt er via een draagmoeder, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de kinderwens bij mensen beoordeeld moeten worden op basis van seksuele geaardheid? Wat u zegt niet te doen, doet u toch eigenlijk wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lesbiennes hebben daar een elegante oplossing voor. Men neme de eicel van de ene, bevruchten via donor, en plaats de embryo bij de andere. Zo zijn beiden content. Vriendinnen van ons doen dat zo. Geen probleem. Stop eens met je te focussen op geaardheid. Ik ben geen homofoob hoor. Bekijk het realistisch. Laatst gewijzigd door Rudy : 5 oktober 2020 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat kinderen FABRICEREN met de INITIËLE OPTIEK om ervoor te zorgen dat het "wezen" zullen zijn die van in 't begin niet door hun biologische ouders zullen opgevoed worden, verkeerd. De enige manier om van een kleine geen marchandise te maken is om het enkel maar te plannen als de biologische vader en de biologische moeder van plan zijn om het op te voeden (of zij nu een koppel zijn of niet hoeft niet eens). Ik kan limiet begrijpen dat een man zijn sperma geeft aan een vrouw waar hij niet mee samenleeft, opdat zij zwanger wordt en een kleine heeft WAAR HIJ HET VADERSCHAP EN ZIJ HET MOEDERSCHAP van zal hebben. Dat die mensen daarnaast ook neukpartners hebben van gelijk welke soort heeft hierbij niet het minste belang: die kleine heeft een echte vader, en een echte moeder. Die moeten niet samenwonen. Die moeten geen koppel vormen. Maar zij moeten wel hun ouderschap opnemen, of dat toch initieel zo plannen. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 oktober 2020 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moeder is wel zeker dat het haar kind is. Best mogelijk dat de moeder het niet zo belangrijk vindt wie de vader is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als de vader (donor) overlijdt tijdens de zwangerschap ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch wat een zwarte weduwe doet na de bevruchting.
Ventjes zijn van ondergeschikt belang. |
![]() |
![]() |