![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mensen gekend die kinderloos bleven en jarenlang 'n hevige kinderwens hadden. Toen ze eindelijk 'n kind konden adopteren hebben ze er 'n klein sociopaatje van gemaakt. Elke wens werd ingewilligd, ze konden/durfden nooit 'nee' te zeggen, zelfs de rest vd familie corrigeerde dat kereltje nooit. Na 'n paar maanden werd de vrouw dan toch zwanger, en dat zoontje werd jarenlang geslagen, geterroriseerd en mishandeld door de geadopteerde. Dat psychopathische zat er misschien al genetisch in, maar werd door hun (gebrek aan deftige) opvoeding versterkt. Beide zonen zijn trouwens emotioneel & intellectueel blijven steken in hun kleutertijd; altijd hun zin moeten krijgen. Maar de ene is gewelddadig, de andere, biologische zoon, niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom sleurt ge dat erbij Ge zegt/beaamt zelf dat het voor elk adoptiekind geldt. Natuurlijk kunt ge zeggen dat een adoptiekind van een homo-stel het extra zwaar te verduren al hebben Wie weet een rosharige met zware bril die geadopteerd is door een hetero-stel nog zwaarder Ik heb het al 20 posts geleden gezegd.... Ik kan begrijpen dat ge geen experimenten moet opzetten en wat behoedzaam zijt maar ik kan er niet inkomen als men bv homo-adoptie zou gaan verbieden omwille van de reden dat die kinderen potentieel extra zwaar gepest zouden worden. Dat is verdomme van dezelfde orde dan verbieden dat meiskes niet al te kort gerokt over straat lopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees m'n voorbeeld in m'n vorige post. De lesbiennes hebben elk wat wils. De ene is biologische moeder (-> eicel), de andere is wettelijke moeder omdat ze bevalt. Als ik ze ontmoet is hun zoontje van 8 jaar mijn beste maat. Best grappig. Hij mist een pa, naar mijn gevoel. Voor alle duidelijkheid, dit is geen fictieve situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijt gij het die dat exclusief als mogelijk probleem beschouwd bij homo-adoptie. Dat geldt eveneens voor hetero's Citaat:
![]() Dat wordt een moeilijke hé als er een biologische band is..want dan heb je net hetzelfde als bij hetero's Laatst gewijzigd door praha : 5 oktober 2020 om 20:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eicel ????
Da's en container hé En als ze daar niks mee aanvangen hebt ge een container met haar dna Net gelijk bij homo's gaat er een biologische band zijn van 50% en zelfs ( heb ik hierboven al uit de doeken gedaan ) soms 100% Citaat:
Citaat:
Ge doet niks anders dan bij elk probleem of mogelijke ethische kwestie de zaak nog eens dik te belichten voor homo's Waarom doet ge dat dan ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook 50% en een vader en moeder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez ja ergens is dat wel algemeen zo maar de natuur kent soms rare bokkesprongen hé Neem bv leeuwen Als die troon wordt ingenomen door een sterker ( jongere ) leeuw dan dood die heel het nageslacht van de vorige en bevrucht al die wijfjes opnieuw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals. Als twee mannen een kind adopteren om het uit de miserie te helpen dan kan ik enkel juichen. Nobel zelfs. Tenminste als het kind wenselijk is. Dat kind kan er enkel hopelijk beter van worden. Lees: betere toekomst. De wederzijdse affectie laat ik in het midden. Wederzijds ! Als die twee mannen elkaar beu zijn. Wat dan ? Als dat jong volwassen kind ondertussen al gepest is geweest op school, straat, waar ook, scheef meelijdend wordt bekeken, weet dat er achter de rug wordt gepraat, wegens 'kind' van homomannen, dan heb je daar hoop ellende bijeen. Dat komt nooit meer goed. Je kan nog enkel hopen dat het kind op volwassen leeftijd zijn/haar eigen weg kan gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Elio. Mijn redeneringen zijn niet gestoeld op wetenschap en hoe de perfecte maatschappij er zou moeten uitzien in functie van wat de wetgever voorschrijft. Puur realisme. En dat mag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al ging het over het houden van tuinkabouters en het potentieel risico dat die gepikt zouden worden Het doet er niet toe Het gaat over de analogie en het feit dat ge niks wettelijk moet gaan verbieden op basis dat er potentiële kans zou bestaan Citaat:
Citaat:
Al het geen je zegt geldt eveneens voor hetero-adoptie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ludiek maar ergens een grond van waarheid...daarom wou ik er even op ingaan
Neem nu bv bijen Ge hebt daar 1 vrouwtje dat belangrijk is : de koningin Dan hebt ge werkers : dat zijn seksueel non-actieven En dan hebt ge darren die in feite als enige bestaansreden hebben dat ze mogen bevruchten daarna worden ze als buiten gekieperd en zullen sterven |
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet weten wat ge wilt hé Ge kunt in feite enkel memmen van wie het dna is in die eicel Bij type 1 : is dat de draagmoeder Bij type 2 : is dat een vreemde eicel ( van een andere vrouw) Bij type omega : is dat het dna van de tweede vader hé ![]() |
|
![]() |
![]() |