![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Banneling
|
![]() lovely peachpits
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en die klompen siliconetetten , voelen aan als een kouden balon . niets sensueel aan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef mij maar ne schone man! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meer en meer zie je jonge, nog niet volwassen meisjes siliconen laten plaatsen omdat dit opgedrongen wordt via de media. Eerlijk gezegd: als vrouw vind ik dat ontzettend lelijk, onnatuurlijk en ben ik blij dat ik geen man ben. Die wichten laten tenslotte snijden in een perfect gezond lichaam. Zonder de nadelen, de eventuele complicaties te kennen. En laten we eerlijk zijn: het resultaat van borstvergrotingen is nooit "naturel". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK wel , ik hou van vrouwen , dus ik ben lesbisch
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() siliconen tetten zijn géén tetten.
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er wordt hier veel te veel geschreven zonder dat er iets te zien is
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een andere (fotomodel, vandaar) is van B naar D gegaan. Nog mooier. En bij haar doet het geen pijn, maar ze voelen inderdaad koud en onnatuurlijk stevig aan. Al stoort me dat niet echt. Voor de echtheid heb ik mijn vrouw nog altijd he. Kan zijn dat het idee is aangepraat, maar zo is de wereld en het zelfvertrouwen dat ze daardoor kregen is wel echt. Edit: sorry, heb de pic terug weggehaald.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 25 oktober 2012 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik raise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kutverdomme toch:
Nu krijg ik dit nie meer uit mijn hoofd , nondeshit ![]() https://www.google.com/search?num=10...iw=714&bih=337 https://www.google.com/search?num=10...ac.k2JOhU5O2l0 Mijn hart ook ramt hier vlijmscherp ![]() ![]() Sebiet heb ik een hartmassage nodig ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#740 |
Gouverneur
|
![]() ![]()