Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2006, 13:40   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard Luminus stuurt een deurwaarder

Luminus stuurt een deurwaarder
Wie heeft er ook zoveel problemen om van zijn luminus contract af te geraken
Ik heb dat contract 1.5 jaar geleden opgezegd met drie aangetekend schrijven meer dan 1 maand voor het einde van het leveringsjaar.
Maar ze schijnen maar niet te willen stoppen met opsturen van rekeningen.
Ik zou dus aan twee maatschappijen moeten betalen wat niet kan natuurlijk.
Uit armoede ben ik naar de wetswinkel gestapt waar ik om raad ging, daar schenen ze totaal niet verbaast te zijn van deze zaak.
Ze hebben dan ook onmiddellijk een schrijven gericht naar de grote baas van luminus.
Het heeft me al bij al veel geld gekost om gewoon te veranderen van maatschappij.
Ik ben tot hier toe nog geen deurwaarder gezien een maand na die brief van de wetswinkel, maar het is bang afwachten
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:46   #2
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Zou niet mogen.

Ik dacht dat je nieuwe energieleverancier de overname regelt en dus contact opneemt met je vorige leverancier, in dit geval Luminus.

Het probleem zou dus ook bij je nieuwe leverancier kunnen liggen. Misschien hebben ze je gegevens niet correct doorgegeven...
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:46   #3
de limburgse leeuw
Europees Commissaris
 
de limburgse leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: limburg
Berichten: 7.552
Standaard Luminus zijn afzetters

Ik beloof dat ik hier straks terdege op zal reageren. Er zijn ook heel wat malafide verkoopspraktijken van energieleveranciers. Ik zal daar straks een artikeltje over plaatsen op deze thread.

Zowel Nuon als Luminus zijn al serieus in opspraak gekomen, maar de anderen schijnen niet veel beter te zijn.
__________________
http://www.socialisme.be/lsp/
de limburgse leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:48   #4
de limburgse leeuw
Europees Commissaris
 
de limburgse leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: limburg
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Zou niet mogen.

Ik dacht dat je nieuwe energieleverancier de overname regelt en dus contact opneemt met je vorige leverancier, in dit geval Luminus.

Het probleem zou dus ook bij je nieuwe leverancier kunnen liggen. Misschien hebben ze je gegevens niet correct doorgegeven...
Ik weet wel dat Luminus een standaardformulier levert waarbij degene die de meter overneemt zich automatisch verplicht om ook Luminus als leverancier te nemen. Daardoor kunnen/willen veel mensen dat standaardformulier ook niet invullen.
Enfin, er zijn veel concrete voorbeelden te vinden van mensen die in de problemen geraakt zijn hierdoor. Het eindigt er dan mee dat ze op twee plaatsen rekeningen gaan betalen. Zoals Duvelke aan de hand had.
__________________
http://www.socialisme.be/lsp/
de limburgse leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:53   #5
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Het zijn vooral Nuon en Essent die bekend staan om hun aggressieve verkoopstechnieken.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:56   #6
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

overlaatst werd er hier gebeld

ik deed mijn raam open en vroeg wat er loos was

daar stond een man van luminus maar dat wist ik toen nog niet
hij stelde zich ook niet als dusdanig voor

hij zei dat het was om te zien of ik de korting op mijn electriek al toegekend gekregen had ?

ik ging naar beneden en liet hem binnen

die aap trachtte mij ook nog wijs te maken dat mijn huidige leverancier er bij ons in de streek binnenkort mee kapt en dat als ik niet tijdig zou overstappen ik dan afgesloten zou worden.

ik heb hem zijn naamkaartje gevraagd en mijn ervaring doorgemaild aan freya vden bossche.

in de werkgroep energie van het vlaams netwerk ( de enige waarvan vws niet werd uitgesloten )werden nog gelijkaardige klachten aangaande malefide verkoopstechnieken v luminus gerapporteerd door armen. De mensen van de werkgroep energie roepen op om dergelijke klachten te melden bij v den bossche - wat ik dus ook gedaan heb
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:58   #7
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Zou niet mogen.

Ik dacht dat je nieuwe energieleverancier de overname regelt en dus contact opneemt met je vorige leverancier, in dit geval Luminus.

Het probleem zou dus ook bij je nieuwe leverancier kunnen liggen. Misschien hebben ze je gegevens niet correct doorgegeven...
Mijn nieuwe leverancier is electrabel, door dat Luminus in dat jaar dat ik klant was van Luminus niet één rekening opstuurden(ik had zelfs een bestendige opdracht) werd het mij te veel; ·Ik heb dan inderdaad op een correcte manier mijn contract opgezegd.
Dan na 2 jaar vielen er wel 24 rekeningen samen in de bus.
Ik heb daar onmiddellijk 12 rekeningen van betaald.
En toen begon de ellende, je kan dan toch niet zeggen dat het aan mij lag hé
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 februari 2006 om 14:01.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 13:59   #8
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Ik weet wel dat Luminus een standaardformulier levert waarbij degene die de meter overneemt zich automatisch verplicht om ook Luminus als leverancier te nemen. Daardoor kunnen/willen veel mensen dat standaardformulier ook niet invullen.
Enfin, er zijn veel concrete voorbeelden te vinden van mensen die in de problemen geraakt zijn hierdoor. Het eindigt er dan mee dat ze op twee plaatsen rekeningen gaan betalen. Zoals Duvelke aan de hand had.
Als je in Limburg een meter wil overnemen, kan je je best wenden tot Interelectra. Zij hebben overnameformulieren voor zulke zaken.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 14:33   #9
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
overlaatst werd er hier gebeld

ik deed mijn raam open en vroeg wat er loos was

daar stond een man van luminus maar dat wist ik toen nog niet
hij stelde zich ook niet als dusdanig voor

hij zei dat het was om te zien of ik de korting op mijn electriek al toegekend gekregen had ?

ik ging naar beneden en liet hem binnen

die aap trachtte mij ook nog wijs te maken dat mijn huidige leverancier er bij ons in de streek binnenkort mee kapt en dat als ik niet tijdig zou overstappen ik dan afgesloten zou worden.

ik heb hem zijn naamkaartje gevraagd en mijn ervaring doorgemaild aan freya vden bossche.

in de werkgroep energie van het vlaams netwerk ( de enige waarvan vws niet werd uitgesloten )werden nog gelijkaardige klachten aangaande malefide verkoopstechnieken v luminus gerapporteerd door armen. De mensen van de werkgroep energie roepen op om dergelijke klachten te melden bij v den bossche - wat ik dus ook gedaan heb
En dat op de kap van die kleine man is een regelrechte schande.
Die heeft het al zo moeilijk om het hoofdje boven water te houden.
Waar is de controle van overheidswege?
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 14:35   #10
de limburgse leeuw
Europees Commissaris
 
de limburgse leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: limburg
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Als je in Limburg een meter wil overnemen, kan je je best wenden tot Interelectra. Zij hebben overnameformulieren voor zulke zaken.
Het geval waarop ik alludeerde gebeurde in Antwerpen. Ik hoop dat de betrokkene in kwestie straks of morgen zelf zijn verhaal hier opschrijft, want het is het een en ander.

Verder heb ik gezien dat er wel verschillende opties zijn om van die bedriegers af te raken. Duvelke stapte naar een wetswinkel. En verder vond ik hier nog een toepasselijk artikeltje (Zie volgende posting).
__________________
http://www.socialisme.be/lsp/
de limburgse leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 14:36   #11
de limburgse leeuw
Europees Commissaris
 
de limburgse leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: limburg
Berichten: 7.552
Standaard Af en toe een haar in de boter (of de factuur).

Klachten tegen energieleveranciers. De Economische Inspectie heeft gelijkaardige ervaringen als de Dienst Rechtshulp van Arco. Het is een sector waar er heel veel klachten over zijn.
Wat zijn de meest voorkomende klachten en waarop moet de verbruiker letten.

De meeste klachten draaien rond: een hoge verbrekingsvergoeding, de agressieve huis-aan-huis verkoop en onjuiste facturen. De Economische Inspectie heeft sommige klachten zelfs aan het parket overgemaakt.

Bij de dienst Rechtshulp van Arco gaan de klachten in dezelfde richting.
Stefan Domen: “In 2005 zagen wij een sterke toename van het aantal klachten over leveranciers van elektriciteit en gas. Sinds de verbruiker van leverancier kan veranderen zien we dat bij een overstap de eindafrekening soms niet klopt. Wat nog voorkomt: na ene overschakeling krijgen sommige verbruikers nog altijd facturen van hun vorige leverancier”.
Met de facturatie loopt het wel vaker mis.
Stefan Domen: “Ze zijn onduidelijk of erger, onjuist. Bijvoorbeeld: er wordt een tarief aangerekend dat in het contract niet voorzien is. Ander geval: plots krijgt een klant hogere voorschotten aangerekend”.

Andere kwaal van de sector: het te pas en te onpas aanrekenen van allerlei soorten nalatigheidskosten.
Stefan Domen: “Mensen protesteren tegen een factuur omdat deze niet correct is en bij de volgende aanmaning tot betaling wordt het bedrag van de factuur zonder boe of ba verhoogd met nalatigheidskosten”.
Het is ook moeilijk om facturen van de verschillende energieleveranciers te vergelijken. Er zou dus best een overzichtelijk en uniform modelfactuur moeten komen voor alle leveranciers”.
Ganaël Pastoret: “Het gebeurt dat de overschakeling naar een nieuwe elektriciteits- of gasleverancier veel te laat in orde komt. Ook daarover krijgen we klachten. Andere klachten gaan dan weer over rekeningen die de klant kreeg voor een periode dat hij geen energie kreeg”.

Agressieve verkoopstechnieken - De verkoopstechnieken zorgen voor miserie. De huis-aan-huisverkoop zegt de Economische Inspectie, maar ook de telefoonverkoop, zegt Arco Rechtshulp.
Ganaël Pastoret: “Iemand blijkt na een telefoongesprek plots klant te zijn geworden bij een leverancier. Tegen zijn zin. Het gebeurt dat verkopers doelbewust bepaalde zaken verzwijgen om iemand een contract te laten tekenen. Wat veel voorkomt: men verzwijgt dat de klant aan zijn huidige leverancier schadevergoeding zal moeten betalen in geval van vroegtijdige verbreking of een opzegtermijn zal moeten respecteren”.
Verschil - Kan je de leveranciers allemaal over dezelfde kam mscheren ? “Neen”, zeggen Domen en Pastoret. “Bij Arco Rechtshulp stellen we vast dat Electrabel en City power altijd op onze brieven (tussenkomst voor aandeelhouders van Arcopar bij leverancier) antwoorden. Bij andere maatschappijen komt meer dan eens geen ofwel een zeer laattijdige reactie”.

Ombudsdienst wanneer ? – Een ombudsdienst voor de energiegeschillen is aangewezen. Zo’n dienst werkt vaak gratis en heeft een groot moreel gezag. Door publicatie van de klachten in een jaarverslag kan hij druk uitoefenen en veel zaken voorkomen. De oprichting van zo’n ombudsdienst voor energie is allang beloofd door minister Verwilghen. Nu zou die er eindelijk komen half 2006.

Goede raad – Voor je als klant van leverancier verandert, lees dan zeer goed het contract en de algemene voorwaarden van zowel je huidige leverancier als van de nieuwe. Arco Rechtshulp is steeds bereid aandeelhouders van Arcopar bij te staan. Daarvoor kan je altijd terecht bij de nationale dienst Arco Rechtshulp (telefonisch op 02 285 41 00 en dit elke maandag van 09.00 tot 12.00 en van 13.30 tot 17.00 of schriftelijk (Livingstonelaan 6 te 1000 Brussel) of op de regionale permanenties (om te weten waar en wanneer deze in jouw regio plaatsvinden bel 0800 94 306 of ga naar www.groeparco.be).

Arcopar-aandeelhouders kunnen rekenen op een gratis tussenkomst indien hun zaak juridisch haalbaar is en het geschil een minimumwaarde heeft van 75 Euro.


Bron: Visie nr. 6, 24 februari 2006.
__________________
http://www.socialisme.be/lsp/
de limburgse leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 14:41   #12
de limburgse leeuw
Europees Commissaris
 
de limburgse leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: limburg
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
overlaatst werd er hier gebeld

ik deed mijn raam open en vroeg wat er loos was

daar stond een man van luminus maar dat wist ik toen nog niet
hij stelde zich ook niet als dusdanig voor

hij zei dat het was om te zien of ik de korting op mijn electriek al toegekend gekregen had ?

ik ging naar beneden en liet hem binnen

die aap trachtte mij ook nog wijs te maken dat mijn huidige leverancier er bij ons in de streek binnenkort mee kapt en dat als ik niet tijdig zou overstappen ik dan afgesloten zou worden.

ik heb hem zijn naamkaartje gevraagd en mijn ervaring doorgemaild aan freya vden bossche.

in de werkgroep energie van het vlaams netwerk ( de enige waarvan vws niet werd uitgesloten )werden nog gelijkaardige klachten aangaande malefide verkoopstechnieken v luminus gerapporteerd door armen. De mensen van de werkgroep energie roepen op om dergelijke klachten te melden bij v den bossche - wat ik dus ook gedaan heb
Tot viermaal toe hebben ze bij mijn vriendin aan de deur gestaan. Ze wilden nooit niet zeggen waarvoor ze kwamen, maar ik vermoed dat zij het waren.
Ik heb ze ettelijke keren weggestuurd, na een keer of vier zijn ze weggebleven.
__________________
http://www.socialisme.be/lsp/
de limburgse leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 14:43   #13
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Het geval waarop ik alludeerde gebeurde in Antwerpen. Ik hoop dat de betrokkene in kwestie straks of morgen zelf zijn verhaal hier opschrijft, want het is het een en ander.

Verder heb ik gezien dat er wel verschillende opties zijn om van die bedriegers af te raken. Duvelke stapte naar een wetswinkel. En verder vond ik hier nog een toepasselijk artikeltje (Zie volgende posting).
Ja en die wetswinkel heeft ondertussen afspraken met Luminus om elke klacht in de minne te regelen,wat met de onwetende verbruiker? SCHANDE LUMINUS
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 februari 2006 om 14:44.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:13   #14
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Zou niet mogen.

Ik dacht dat je nieuwe energieleverancier de overname regelt en dus contact opneemt met je vorige leverancier, in dit geval Luminus.

Het probleem zou dus ook bij je nieuwe leverancier kunnen liggen. Misschien hebben ze je gegevens niet correct doorgegeven...
Normalitair moet je energieleverancier dat regelen ja, maar zelfs bij de grote spelers durft dat al eens tegen vallen.
De vorige bewoners van mijn appartement hadden Luminus, terwijl ik terug naar Electrabel wou gaan. Dat heeft ze bij Electrabel toch ook wel een dikke 4 maanden gekost eer ze alles in orde hadden mbt meterstanden. Eerst hebben ze ook geprobeerd om mij de verschilen aan te rekenen, maar dat was buiten de waard gerekend. Kennelijk houden ze niet zo van proactieve klanten, want vanaf het moment dat ik bij de klantendienst naam + voornaam van diegene had die me moest helpen, kwam alles in een stroomversnelling...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:19   #15
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Van Nuon en Essent weet ik dat ze mensen aan de telefoon proberen te overhalen om een overeenkomst aan te gaan. Veel mensen antwoorden dan maar wat om ervan af te zijn.

Als je echter instemt dat ze een formulier naar je opsturen, en je stuurt dat formulier niet terug binnen tien dagen, ben je een overeenkomst aangegaan.

Dat is een val die ze dikwijls gebruiken. Schandalig is het.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:19   #16
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Tot viermaal toe hebben ze bij mijn vriendin aan de deur gestaan. Ze wilden nooit niet zeggen waarvoor ze kwamen, maar ik vermoed dat zij het waren.
Ik heb ze ettelijke keren weggestuurd, na een keer of vier zijn ze weggebleven.
idd het lijken wel jehovah s getuigen
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:20   #17
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Van Nuon en Essent weet ik dat ze mensen aan de telefoon proberen te overhalen om een overeenkomst aan te gaan. Veel mensen antwoorden dan maar wat om ervan af te zijn.

Als je echter instemt dat ze een formulier naar je opsturen, en je stuurt dat formulier niet terug binnen tien dagen, ben je een overeenkomst aangegaan.

Dat is een val die ze dikwijls gebruiken. Schandalig is het.
dat is toch niet wettelijk he ? En als dat wel zo zou zijn dan kan iedereen random onnozele contracten gaan rondsturen.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 februari 2006 om 15:23.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:22   #18
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Normalitair moet je energieleverancier dat regelen ja, maar zelfs bij de grote spelers durft dat al eens tegen vallen.
De vorige bewoners van mijn appartement hadden Luminus, terwijl ik terug naar Electrabel wou gaan. Dat heeft ze bij Electrabel toch ook wel een dikke 4 maanden gekost eer ze alles in orde hadden mbt meterstanden. Eerst hebben ze ook geprobeerd om mij de verschilen aan te rekenen, maar dat was buiten de waard gerekend. Kennelijk houden ze niet zo van proactieve klanten, want vanaf het moment dat ik bij de klantendienst naam + voornaam van diegene had die me moest helpen, kwam alles in een stroomversnelling...
in alle geval is het wat electriek betreft één grote soep geworden sinds de "vrijmaking" van de energiemarkt

Kapitalisme is chaos !
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 februari 2006 om 15:22.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:51   #19
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
in alle geval is het wat electriek betreft één grote soep geworden sinds de "vrijmaking" van de energiemarkt

Kapitalisme is chaos !
Tien, ik heb daar nog niets van gemerkt.
Zou het kunnen dat ze de armoedige stulpjes links laten liggen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2006, 15:59   #20
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Tien, ik heb daar nog niets van gemerkt.
Zou het kunnen dat ze de armoedige stulpjes links laten liggen ?
Nee ,maar ferm met hun K**TEN spelen Leegzuipen waar ze kunnen,maar waar is de zakelijke eerlijkheid ook naar de gewonen verbruiker toe hé. Luminus moet nog veel leren willen ze stroom leveren aan die gewone verbruiker
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be