![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij kan dus nooit echt onpartijdig zijn want hij strijkt een deel van de winst op
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wat is een deurwaarder Jampie?
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() Een deurwaarder doet weliswaar niets illegaals als hij aandringt op betalen, maar dat wil nog niet zeggen dat de betreffende debiteur ook in alle gevallen verplicht is om aan 's deurwaarders verzoek te voldoen. Nogmaals, crediteuren schakelen een deurwaarder niet alleen in om vonnissen te betekenen en af te dwingen, maar ook om een beetje schrik aan te jagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechtbank moet uitspraak doen. En deurwaarder doet dus niets illegaals,de rechtbank beslist!!!! Stop Uw zever Jampie
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaap wel Jampie,en ja je hebt gelijk.
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Huisvredebreuk, Chantage, Overdreven kilometers aanrekenen, Onnodig gebruik maken van politiediensten (die door de 'klant' moeten betaald worden), Schending van de privacy door ongevraagd gegevens uit te wisselen met allerlei instanties, Het ontnemen van het grondwettelijk recht op huisvesting, enz. enz. Den bollenwinkel van de nv Deurwaarderij draait steeds beter en beter.....
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb twee keer een gevalleke meegemaakt...het eerste gevalleke was met Luminus,ongeveer gelijkaardig wat hier beschreven stond...kwam ene bellen maar ik was niet thuis,mijn vrouwke doet open en die zegt ik beslis niet over zulke zaken maar als je wil mag je even wachten mijn man is meteen thuis...bon ik kom thuis begint die een heel verhaal op mijn mouw te spellen dat inderdaad mijn leverancier dit jaar volledig in franse handen zou komen(en het wil net lukken vandaag op t nieuws zou diezelfde Luminus deel uit gaan maken van dezelfde groep),en dat daardoor de prijzen de hoogte ingaan en dat ik dan beter kon overschakelen naar Luminus...ik heb die persoon meteen de deur gewezen...volgende gevalleke lag niet zo simpel...enkel maanden terug ook mijn vrouw gaat naar een warenhuis haar inkopen doen,is daar een stand van Nuon...doen die standhouders den uitleg tegen mijn vrouw dat ze iets gewonnen heeft...maar om dit te krijgen moest ze haar paspoort laten zien en een handtekening zetten...raad een keer...paar weken geleden kreeg ik een brief in de bus van Nuon waarin stond dat ze mij verwelkomen als hun nieuwe abonnee,tegelijk met die brief kreeg ik 2 andere van mijn huidige leverancier waar ze hun spijt in betuigden dat ik wegging bij hen...ik heb dan meteen naar Nuon gebeld dat het onmiddelijk geanuleerd moest worden...daarna naar mijn huidige leverancier,die kon niks doen zonder dat ze een bericht kregen van Nuon dat het genanulleerd was...ik heb dan een e-mail gestuurd naar Nuon,en diezelfde dag een aangetekend schrijven met dezelfde tekst als in de e-mail...een week later kreeg ik een brief van Nuon dat ze het spijtig vonden dat ik geen klant van hen werd...natuurlijk wacht ik ondertussen op mijn rekening van mijn huidige leverancier maar heb nog geen gezien en normaal gezien moet die rekening altijd rond de 20 ste betaald zijn...njah ik schrik er niet van dat er meer en meer mensen komen die men in zekere zin oplicht,en ik raag me dan ook af in hoeverre men nog legaal bezig is met deze...ik weet in ieder geval dat er dringend werk moet gemaakt worden om zulke praktijken meteen aan de kaak te stellen...
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door duveltje382 [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] En deurwaarder is en deurwaarder,zonder het recht(rechtbank) is hij nergers! Dus wat is een deurwaarder Jampie?
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recente verschuivingen in de markt tonen nu al aan dat de greep van de overheid vervangen zal worden door de greep van de super-leveranciers...... Je bent alleen,als consument..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn in België drie machten
1)Wetgevende macht, BV.Volksvertegenwoordigers die wetten en decreten goed of soms wel afkeuren in het parlement 2)rechtelijke macht, BV rechtbanken die vonnissen vellen 3)Uitvoerende macht, BV politie, deurwaarders enz. Er bestaat ook nog zoiets als scheiding der machten. Dus een deurwaarder kan geen vonnissen vellen enkel vonnissen tot uitvoering brengen. Dus je moet echt geen bang hebben van deurwaarders als er geen vonnis is van de rechtbank
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |