![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25481 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25482 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je valt in je eigen kuil, chauvinisme is toch hetgeen Hollanders eigen is? Voor ons geen probleem als men prijzen wint, we drinken kwalitatief goed Belgisch bier graag, evenals andere buitenlandse bieren. Vooral prijzen winnen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25485 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zegt toch wel iets over de houding van veel Vlamingen. Wij zullen dit soort geluiden omgekeerd nooit zo etaleren. Als het om de mate van vriendelijkheid gaat zijn wij toch anders. Maar goed, persoonlijk geef ik de voorkeur aan Duitse bieren volgens het Rheinheitsgebot gebrouwen. Dat is iets anders als veel chemische bieren uit Belgie en Nederland. Maar ik maak mij er niet druk over. De Duitsers zijn gewoon vaak de beste in veel zaken. Dat zeg ik als Nederlander.
![]() |
![]() |
#25486 |
Banneling
|
![]() Als het gaat om arrogant doen, onbeschofte tafelmanieren, de baas willen spelen over andere volkeren(oa over ons Nederlanders), de armen nog armen te maken, als gekken over de snelweg te scheuren, ja daar zijn de Duitsers zeer goed in. Maar of dat nu de waarden van het leven zijn, dat is sterk te betwijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25487 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alweer een kwalificatie. Ik ken de Duitsers zo niet. Maar goed. Misschien kunt u dit bevestigen? Ik ben dan benieuwd wat u vindt van de Fransen en Franstaligen. Misschien volgens ulieden deugt de rest van Europa dan ook niet?
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 1 januari 2013 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25488 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wij pronken daar niet echt mee. Misschien een typische eigenschap dat Nederlanders relatief bescheiden zijn?
![]() |
![]() |
#25489 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom kunnen wij van het goede op deze aarde genieten en zonder vooroordelen. Veel Vlamingen, gelukkig niet allemaal, komen in hun gedachten niet verder dan het eigen dorpsplein en hun middeleeuwse kerkjes en zijn mentaal en psychisch ingeperkt? Waarschijnlijk komt dit ook voort uit het Belgicistische denken en de lessen op school?
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 1 januari 2013 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25490 | |
|
![]() Citaat:
Mijn ervaring is het omgekeerde, uiterst prettig om mee aan tafel te zitten c.q. dineren en zeer welgemanierd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25491 |
Banneling
|
![]() zijn omschrijving ging over de Hollanders
Laatst gewijzigd door Nvalid : 1 januari 2013 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25492 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb ook heel lang met ze samengewerkt. Manieren zijn heel goed te noemen. Zijn ook direct maar beleefd in de omgang, net als ons.
![]() |
![]() |
#25493 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dacht van niet, maar ik kan mij vergissen.
![]() |
#25494 |
Banneling
|
![]() zelfreflectie is u ook vreemd
Laatst gewijzigd door Nvalid : 1 januari 2013 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25495 |
|
![]() Quote: Als het gaat om arrogant doen, onbeschofte tafelmanieren, de baas willen spelen over andere volkeren(oa over ons Nederlanders),
de armen nog armen te maken, als gekken over de snelweg te scheuren, ja daar zijn de Duitsers zeer goed in. ... Misschien tijd voor een nieuwe bril? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25496 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25497 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25498 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat er overigens zo "edel" is aan die "Grootnederlandse" waanzin ontgaat me eigenlijk. Leg het gerust eens uit, ik zal proberen niet te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25500 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |