![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() laat me niet lachen, broekvent.
![]() |
![]() |
#25582 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25583 |
|
![]() Kan je niet voor de verandering uit een grappig vaatje tappen? Het wordt een beetje grijsgedraaid.
Je mag overigens van mij best wensen dat hier geen Nederlanders waren, maar er is geen enkele regel die verbiedt dat Nederlanders (of andere nationaliteiten) hier over Belgische politiek mogen discussieren. Dus als je een Nederlanderfrei forum wil ga je dat maar oprichten.
![]() |
#25584 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
PS - Filmpje : Geef toe, 't was ne kerel, hé. Zo ontwapenend. Hij gaat er de geschiedenis mee in. Laatst gewijzigd door bartelx : 5 januari 2013 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25585 |
Banneling
|
![]() Halsteren ligt in de buurt van Bergen op Zoom en het restaurant waar jij over spreekt is het Oude raadshuis. Idd op en top lekker restaurant waar veelal Belgen en hoogopgeleide Nederlanders komen. Maar zulke restaurants zijn in Nederland dun bezaaid. De kok is een Nederlander die jarenlang in Belgische kwaliteitsrestaurants heeft gewerkt, dat weer wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25587 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb jou anders nooit respectvol horen spreken over Willem van Oranje-Nassau, Koning Willem 1, of gewoon over Hollanders in het algemeen die destijds leefden..
Dus lul niet zo slap.. En stel je verder niet aan!.. Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 5 januari 2013 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25588 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou graag willen dat je nog even nadacht over het tonen van beelden waarbij overledenen te zien op een niet zo florissante manier. Heb je ooit gedacht dat deze man nabestaanden zou kunnen hebben? Dat zijn wijlen vrouw, kinderen en mogelijk ook kleinkinderen dit te zien kunnen krijgen? En ja, iedereen gaat wel eens een keer persoonlijk de mist in, toch? Over het algemeen vind ik kritiek op de functie van deze man ok, maar een persoonlijke aanval op deze man niet goed. Hetzelfde geldt ook voor Henri1, hij geeft kritiek op Willem van Oranje en Willem1 op de wijze waarop deze mannen invulling aan hun functies hebben gegeven. En niet op de persoon zelf met alle intieme details die er bij horen. Tenminste tot dusverre is Henri1 daar niet echt op ingegaan. Tenzij je dit kun bewijzen uiteraard.... Ik maak zelf altijd onderscheid tussen de persoon en de functie die de persoon uitvoert! Gr. Edwin2
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 5 januari 2013 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25589 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aangezien Bartelx van het plaatje was en Van Poppel het filmpje plaatsten.. Maar goed... ![]() Citaat:
Maar dat kon meneer zelf ook beseffen toen hij voor het publieke ambt koos, en zichzelf in die hoedanigheid als publiek figuur zich behoorlijk heeft misdragen.. Citaat:
Maar wat ook telt is dat deze persoon wel heel vaak in de fout ging.. ![]() Citaat:
En deelde zijn 'liefhebberijen" met iedereen, dus dat het persoonlijk werd heeft hij aan zichzelf en zijn gedrag te danken.. Citaat:
Maar hier moet ik heel hard om lachen.. Hoe vaak er wel niet karakter eigenschappen, drink & eet gewoontes, levensbeschouwingen, geloofsovertuigingen, denkwijze, en ja zelfs woon & werkwijze, en weet ik het wat allemaal nog meer.. Stelselmatig en doelbewust wordt gekoppeld aan de Hollands/Nederlandse nationaliteit. Is toch dat duidelijk dat Henri & Co het altijd op de persoon spelen, en het persoonlijk bedoelen. Inhoudelijk heb ik hun hier op het forum nog niet mee gemaakt.. En indien je bewijzen wil?.. Zou ik zeggen zoek via zijn naam maar naar zijn oude berichten, en lees er die nog eens een keertje op na.. Ik snap werkelijk waar niet, waarom je die clown nu gaat verdedigen?.. Maar goed zelf weten... Citaat:
Maar gun andere wel de vrijheid, om zelf die afweging wel of niet te maken.. Jeff. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25590 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt 2, de man die nu is overleden kan zich wel hebben misdragen bij het leven, maar dit is op zich al erg zat. Laat staan dat men dit blijft vertonen op internet. Zij nabestaanden doet men hiermee heel veel pijn bij het leven en nu na de dood nog een keer. Met de plaatsing van de beelden van de overleden politicus heb ik toch wel moeite. Jij niet, en dat respecteer ik ook. Punt 3, Henri1 verdedig ik beslist niet, maar zijn kritiek is vaak vaag en zit boordevol regionale stereotypen die kant nog wal raken, en dat weet jij ook. Zijn kritiek op Willem1 etc. betrof meer de politieke daden van deze heren dan de beschrijving van hun sexuele leven etc.. Maar misschien komt dit nog wel?
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 5 januari 2013 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de man was een zatte clown en dat toont zich nogmaals in de beelden. Hoe de nabestaanden hiermee omgaan daar heb jij geen besef van. Laatst gewijzigd door Nvalid : 6 januari 2013 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25592 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik doe wat mij goeddunkt, net zo goed als u dit ook mag.
![]() |
![]() |
#25593 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25594 |
Parlementslid
|
![]() Hollanders wereldvermaard om hun gierigheid.
Hoe roken Hollanders een joint? Laatst gewijzigd door bartelx : 6 januari 2013 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25595 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25596 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelukkig rook ik zelf niet! ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 januari 2013 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25597 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hoe ze een biertje drinken .... wel, vul maar in ![]() Laatst gewijzigd door Adrian M : 6 januari 2013 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25598 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25599 |