![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben we in inmiddels door hoe jullie Belgen in elkaar steken. Niemand in Nederland zit op de manipulatieve en achterbakse Belgen te wachten. Ook Middelburg en Maastricht waren bij het jongste WK helemaal oranje gekleurd. Dacht je echt dat die mensen zin hebben om naar aartsvijand over te stappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26123 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jouw land heeft dus inderdaad minder inwoners.
![]() |
#26125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
België - Nederland 4-2 Vier - twee Quatre - deux Four - two Vier - zwei Cuatro - dos http://sportmagazine.knack.be/sport/...163122940.htm# |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26126 | |
|
![]() Citaat:
als de roze mietjes over hun top heen zijn, mogen ze het WK vergeten -> volgende afspraak tegen Slovakije en daarna 2 x tegen Macedonië |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26127 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sprak de zure bourgondiër!..
![]() Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#26129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En uit welk toverboek heb je dit weer???...
![]() Volgens mij heb je die reportage van powned niet eens gekeken.. Wegduiken voor de realiteit noemen we dat in Nederland!. Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#26131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelieve niet de onze Friese vrienden hierbij betrekken.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26132 |
|
![]()
![]() |
#26133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je weer een stok gevonden om Nederland en de Nederlanders mee te slaan?.. ![]() Maar onthoud één ding systemke!. Nederland op zijn slechtst is nog altijd een natiestaat, Belgie op zijn best is niet meer dan een compromis waar niemand tevreden mee is!. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jullie "Vlaamse boeren" weten niet eens Brussel te winnen, ondanks dat jullie een meerderheid vormen in Belziek!.. Maar ondanks dit pijnlijke feit wel Nederlands grondgebied willen claimen??., en dan gaan janken dat de Nederlandse Neo-nazi's je niet serieus nemen.. ![]() Oh oh oh,.. wat een clown!.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er jonge,.. te koud buiten??.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 1. Dat je dergelijke militaristische retoriek en een eerder belachelijk oorlogstaaltje spreekt, sterkt eerder ons verhaal dat het jouwe. Het is vooral grappig, en je haalt er dat laatste minuscule greintje geloofwaardigheid waar je van droomde mee onderuit. 2. Maar goed, tot daar aan toe. Oorlogen worden niet gewonnen door wie in getalsterkte met meer is. Bovendien ga je uiteraard gemakshalve netjes voorbij aan de legendarische lafheid van de Hollanders. Het zijn hoofdzakelijk "runaways". Ik heb eerder al voorbeelden gegeven. Komt er van met zo'n decadente maatschappij en vooral een etnische vuilbak-mengelmoes, zodat je gerust mag zeggen dat er allicht minder blanken in NL zijn dan hier bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26138 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alvast bedankt om je maskertje te laten afvallen en dus te bevestigen wat ik over jullie soort hier op Politics al eerder zei. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() -Doet me denken aan een kleine anecdote van jaren geleden, op een betoging in Vlaanderen. Er waren enkele van die Nederlandse bietekwieten afgekomen tot ergernis van de organisatie (NSV dacht ik). Ik en een kameraad van me waren er, ik had een zwart-witte motardsjaal om en de kameraad (afkomstig uit het Oostendse vissersmilieu) van me een zwart-witte visserssjaal. Eén van die Hollandse kalfskoppen kwam zagen dat hij het ongepast vond dat we "palestijnenvodden" droegen. Blijkbaar kende hij de verschillen niet. We lachten hem uit en stuurden hem weg. Maar nog geen 5 min later was hij er weer om te zagen, dat we die sjaals moesten afdoen. Na de betoging hebben we hem en z'n vriendje beloond: in elkaar geschopt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26139 | |
|
![]() Citaat:
Of bedoel je dat wij allemaal underdog Nederlanders zijn en de Belgen Nederlanders? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26140 |
|
![]() Alleen zullen de Zeeuwen er zondermeer geen trek in hebben. De Limburgers evenmin, met name niet daar jullie hun streektaal niet erkennen.
|
![]() |
![]() |