![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26881 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26882 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want hoeveel Franstalige Belgen zitten er op dit forum? Hooguit een handjevol. Franstalige Belgen zie je wel massaal op de grote Franse fora (.fr) en het wemelt van de Vlamingen op de grote Hollandse (.nl) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26884 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doet men dat echter wel dan moet men er zich rekenschap van geven dat men de politieke anti-Nederlandse agenda van de Belgicistische separatisten van 1830 overneemt. Maar dat dit nu net Uw bedoeling is moge duidelijk wezen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26885 |
Europees Commissaris
|
![]() Heel-Belgisch bestaat dus niet. Tenzij in uw imperialistische agenda.
Neen, een Nederlandstalig forum, dus. (Begië heeft trouwens gewoonweg zijn naam gestolen. Een korrekte vertaling voor Belgique zou de Zuidelijke Nederlanden zijn, zoals het trouwens steeds heette in het Nederlands, tot omstreeks 1830.) Hoe zit het trouwens met die webstekuitgangen zoals .be, .nl enz? Is het niet zo dat die gewoonweg vrij te kiezen zijn, ongeacht de nationaliteit van wie die webstek opricht en zelfs misschien wel ongeacht het land waar de server staat ?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 februari 2013 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26886 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
40-45 kostte ons 225.000 á 250.000 doden, maar voor de Westerschelde hadden we het er wel voor over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26887 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26888 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ene Maarten Malaise is waarschijnlijk eigenaar van het domein politics.be. En de server van dit forum staat in Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26889 |
Europees Commissaris
|
![]() Met andere woorden: politics.be heeft volstrekt niets te maken met België op zich.
(Men zou op grond van de uitgang .be hoogstens kunnen veronderstellen dat Maarten Malaise, de oprichter, een Belg is.) In het licht daarvan is de volgende kreet dus vrij absurd:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 februari 2013 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26890 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26891 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
want d?*t is nu net iets wat ge als Belg niet aan anderen moet verwijten!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26892 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26894 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 februari 2013 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26895 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26896 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Daar kon je mee naar de oorlog! Laatst gewijzigd door doeme80 : 6 februari 2013 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26897 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26898 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26899 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door doeme80 : 6 februari 2013 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26900 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |