![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit hier doodgewoon te liegen. De andere forumgenoten hebben wel degelijk met tekst en uitleg op die fout gewezen. Ik heb die ook erkend. Diezelfde forumgenoten hebben jou eveneens op jouw fout gewezen. Maar jij wilt die niet erkennen. Dat is het verschil. Je zult er nog wel aan herrinerd worden...
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 26 januari 2010 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ook met 'bedachtzaam'. En dat heeft zeker te maken met 'zuinigheid'. Een zuinig iemand of 'spaarzame' is zeker bedachtzaam. Kient het uit. Telt en overlegt met zichzelf dagelijks, vraagt zich af : wat mag ik uitgeven en waaraan en wanneer, enz, enz. Enfin, een typische calvinistische reflex. Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het artikel 59 bis heeft wel degelijk bestaan. U bewijst weer dat u er niets van kent. Het artikel 59 bis GW ( paragraaf 3 en 4) was het artikel dat voor de laatste grondwetswijziging het faciliteitenregime regelde. En dat brengt u nog meer in discrediet, want het betekent dat de faciliteiten al een heel tijdje in de grondwet staan. Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2010 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5166 |
Banneling
|
![]() Daar ging het niet over. Het ging over de vraag of de faciliteiten in de grondwet stonden of niet. En u zei dat ze er niet in stonden. En ik opperde van wel. En u betwistte dit, tot twee maal toe zelfs. De faciliteiten stonden al een heel tijdje in de Belgische grondwet ingeschreven. In de oude en in de nieuwe grondwet. Ik hoop dat u het nu dan weet.
Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2010 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5168 | |
|
![]() Citaat:
![]() Stop nu toch eens met die spellingnazi tactieken. Ik ga toch ook de fouten niet uit je posts halen? Da's een fulltime job.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 26 januari 2010 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=XkQR3fhOeFY&NR=1 Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 januari 2010 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5170 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jongens jongens doe eens lief voor elkaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5171 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#5172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez, nog eentje.... http://www.youtube.com/watch?v=gVR-J...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=kn_uqMoNzCQ http://www.youtube.com/watch?v=tUSwK7RGZA8 Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 januari 2010 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5174 |
|
![]()
![]() |
#5175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat heeft hoegenaamd niets met een of andere volksaard te maken, maar wel met de belangtingsregels in Nederland. Tekenend is dat Nederlanders die in België wonen, meestal wel met een joekel van een auto rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De omgang met Nederlanders - uit Noorden als Zuiden - heeft me duidelijk gemaakt dat de clichés die bij sommigen in Vlaanderen nog steeds leven, grotendeels geen grond hebben in de werkelijkheid. "Karig voedsel" e.d., ik heb er nog nooit iets van gemerkt bij mijn Nederlandse vriendenkring. Ik kreeg en krijg er steeds lekker en veel te eten. Nog nooit zette iemand me "broodje met margarine en karnemelk" voor. Ten andere, brood met karnemelk is iets uit de traditionele keuken van onze Nederlanden. Ook "Vlaamse kost" als u wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb veel zin om op een zaterdag mijn auto te nemen en, naar pakweg Tienen te rijden en daar op de Grote Markt eens een enquête te gaan houden met toevallige passanten over deze vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 januari 2010 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |