![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is er reeds heel wat Nederlands kapitaal geïnvesteerd in Vlaanderen. Ondermeer in de distributiesector. Anderzijds is er nog niet zo lang geleden door Vlamingen een belangrijke deal afgesloten in de sector van de Nederlandse pers en uitgeverijen.
![]() |
![]() |
#6982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U trapt een open deur in. Zoals vaak. Alle landen investeren geld in België. En België is een (zeer)goede klant van Nederland en omgekeerd. En als u nu denkt dat de Nederlanders geld in België, of meer specifiek in Vlaanderen investeren wegens 'broederliefde', dan slaat u de bal behoorlijk mis. Niets te 'broederliefde'. Geld, winst en profijt is het enige motief van de Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6983 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was ooit in Domburg (Zeeland) en we zijn daar gaan eten in een restaurant in het centrum. Het zag er een ordentelijke goed gevulde zaak uit. We bestelden vis. Ik kan U zeggen dat ik zelden zo'n slecht bereide vis heb gegeten. Die kok had die vis in het frietvet gegooid en die was naar Belgische normen "niet te vreten". Resultaat: Als ik het kan vermijden zal ik in Nederland niet meer uit eten gaan. Waar ik wel (buiten België) uit eten ga is in Frankrijk en Italië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees dat jij het bent die de bal behoorlijk misslaat.
![]() |
![]() |
#6986 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2010 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hè!? Wat voor een antwoord is dat nu? Als je geen argumenten meer hebt system, zwijg dan.
![]() |
#6988 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6989 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hier in de buurt ken ik ook dat soort mensen.Je komt ze overal tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6990 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zowel bij de Fortis- affaire, als bij de Schelde-affaire, zijn de Vlamingen ook voor mij diep door de mand gevallen. Zoals een deel van je familie ,waar je je voor schaamt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik= regelmatig wie zou het beter weten?? dus jij hebt nooit slecht gegeten in een Vlaams restaurant???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6992 |
Banneling
|
![]() U hoeft zich helemaal niet te schamen in deze, want er is geen familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6993 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6994 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij dan maar eens de nummers van die antwoorden. Dan zal ik, wat ik klaarblijkelijk niet opgemerkt heb, eens aandachtig doornemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, met ons gezin gaan we heel zelden op restaurant. Heel wat vrienden van me hebben eenzelfde bestedingspatroon: als we feesten, organiseren we meestal thuis iets en koken er lekker. Bij mijn Nederlandse vrienden merk ik hetzelfde. Wat is uw "restaurantbeleving" trouwens? Wekelijks? Maandelijks? Jaarlijks? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eerder gezegd: in Middelburg is er niet ver van de markt een schitterend visrestaurant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6998 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat laaste heeft het natuurlijk te maken. Vandaar ook dat de Antwerpse stedeling bij mij redelijk arrogant en betweterig overkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7000 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Na zo'n slechte ervaring gaat menig Nederlander (typisch Nederlands? ![]() Probeer eens de Librije in Zwolle (Overijssel) of, de Echoput in, jawel, Apeldoorn. Specialiteit: hors-d'oeuvre. |
|
![]() |
![]() |