![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van een biergigant te hebben om onze lekkere bieren mee te vergelijken. De uitkomst van die vergelijking is U wel bekend neem ik aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8222 |
Banneling
|
![]() Zijn kleren zijn proper, da's waar. En zijn klompen ook.
Laatst gewijzigd door system : 23 februari 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8223 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk krijg je gelijk. Wait and see. Het probleem is evenwel dat je dergelijke zaken zeer moeilijk kan opvolgen. Misschien kan jij wat ik niet kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8224 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij zijn Zuid-Nederlanders en de Nederlanders zijn Noord-Nederlanders. We zijn het dus eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let wel: als ze goed zijn, zeggen we dat ook. Laatst gewijzigd door system : 23 februari 2010 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8227 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of gaat het gewoon om waterrijke gebieden binnen de Nederlanden? Weet u trouwens dat Belgie/Vlaanderen excelleerde op het gebied van shorttrack-schaatsen? Waarom zijn die eerdere successen nooit als basis gebruikt om door te zetten? Communautaire redenen? Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 23 februari 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8228 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bij USA, want (zelfde redenering) zowat iedereen in België Engels spreekt of kan spreken. Of wat van Duitsland. Daar spreken ze toch ook een taal die van de zelfde familie is als het NL, of het Engels. Even oefenen en zowat iedereen in België spreekt Duits of kan het spreken.
![]() |
![]() |
#8230 |
Europees Commissaris
|
![]() Minute papillon. Op mijn idenditeitskaart staat "belg". Dit kan ik voorlopig niet veranderen. Maar wat je voelt telt ook mee. En daar is niets belgisch aan. Ik ben in de eerste plaats Vlaming met een groot hart voor Nederland. België kan me dus gestolen worden. Ook jij kan daar niks aan veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt en ge blijft Belg. Alternatief ? Naar Nederland verhuizen en je laten naturaliseren. Dan bent U misschien gelukkig. Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 februari 2010 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.videosurf.com/video/ik-ho...intje-55293268 Laatst gewijzigd door system : 23 februari 2010 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn heus nog wel méér alternatieven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8234 |
|
![]() en die komen met rasse schreden naderbij
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze Marine is er klaar voor........
![]() En de rest ook.... ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 februari 2010 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8236 | |
|
![]() Citaat:
of bedoelde je soms duikbotervloot? En als ik me niet vergis is dat een van jullie vele MIM-104 Patriot speeltjes? ![]()
![]() |
![]() |
#8237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8238 |
|
![]() Als je geen objectieve argumenten kan vinden om slavernij af te schaffen heb je wel echt een probleem
![]()
![]() |
#8239 |
|
![]() Mijn wereld is blijkbaar te groot om te hunkeren naar Nederland.
Ik heb al op veel plaatsen geweest in de wereld en ben van mening dat samenhokken omwille van taal eigenlijk de kerktorenmentaliteit bij uitstek is. We leven in een prachtige wereld met zeer interessante mensen in verschillende werelddelen. met vele van die mensen hebben we meer gemeen dan met Nederlanders en het is altijd een boeiende ontdekking om contacten te leggen met lokale bevolking. Die contacten zijn veel belangrijker dan een vorm van gemeenschappelijk bestuur tussen twee kleine landen.
![]() |
#8240 |
|
![]() Ik zie voorlopig nergens schreden, laat staan rasse.