![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Forget it. Je bent niet alleen een schriftvervalser die de postings van mede-forummers "aanpast" volgens jouw goeddunken, ook behandel je iedereen die het met jouw mening niet eens is als het vuil van de straat. Maar dit is niet het ergste, het valt nog binnen het forumreglement. Maar iemand letterlijk het zwijgen trachten op te leggen door hem een zelfmoordformule op te sturen is er ver over. Trop is teveel. Dit is geen forum voor mietjes, er kan en mag heel veel, je kan het hier alle dagen vaststellen. Maat er zijn grenzen die voor jou niet bestaan. De moderatie heeft in dit geval correct gehandeld door het plaatje te knippen, zoals ze ook ingegrepen heeft bij een andere belgicist die een mede-forumster tot driemaal toe voor hoer uitschold. Maar dat mag allemaal volgens jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, Henri stelt slechts een retorische vraag, die geen serieus antwoord behoeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en ja als ik u in de bomen krijg is dat inderdaad goed, of moeten we allemaal achter uw eindeloos gezwam aanlopen. Laatst gewijzigd door De Waal : 4 november 2009 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af of aanzetten tot haat ten opzichte van de Walen om zo het land op te blazen en het te annexeren bij de Hollanders, of dat niet verboden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik haat niemand op dit forum en ik wens persoonlijk dat je honderd jaar mag worden. Dit in tegenstelling met jouw visie. Voor de rest heb ik inderdaad een leven buiten dit forum. Veel van mijn vrienden en kennissen zijn gewone mensen die met de politiek niet hoog oplopen. Wat mijn "eindeloos gezwam" betreft, daar hoef je helemaal niet achter te lopen. Weerleg het met argumenten en wederzijds respect. Meer vraag ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik haat de Walen helemaal niet, het zijn de imperialistische Brusselaars die dit land om zeep helpen. Voor de rest is het bij mijn weten volledig democratisch te ijveren voor een verregaande samenwerking met de Nederlanders met als uiteindelijk doel één natie te vormen. Maar eerst moet de Belgische staat opgeblazen worden, zonder revolutie, zonder bloedvergieten. D?*?*rvoor ijveren is mijn democratisch recht. Beide stellingen zijn niet verboden. Iedereen zijn mening.
Laatst gewijzigd door robert t : 4 november 2009 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kleine correctie: Franstalige politici in Brussel en Wallonië
Laatst gewijzigd door Shadowke : 4 november 2009 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
Europees Commissaris
|
![]() Andries Postma (CDA) hield enige tijd geleden een betoog voor de integratie van Nederland en Vlaanderen. Dit is zijn tekst:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
|
![]() ons documentje gaat wel nog verder dan een confederatie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...eculeren.dhtml
Het wordt geïllustreerd door een opmerkelijke uitspraak van premier Van Rompuy in een gesprek met Elsevier Magazine vandaag: met name dat wie droomt van een grote staatshervorming het mag vergeten, en dat België er binnen tien jaar niet noemenswaardig anders zal uitzien dan vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Van Rompuy is niet alleen op de wereld. En behoudens zijn huidig zeer voorbijgaand premierschap, heeft hij het niet voor het zeggen, en hangt het dus niet van hem af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ga nu eens doen wat anderen hier zo graag doen, de Walen en vlamingen vergelijken met een gezin. moest ik mijn vrouw (de francofone Brusselaar) zoveel haten zoals u altijd zegt van dat onland waarin u leeft, ik zou al lang mijn schuppe afgekust zijn zulle. niets of te niemand zou mij tegengehouden hebben, en kom nu niet af met ik heb kinders of werk die mij dat niet toelaten om dat te doen, het kan ook uw pension zijn die u daar vanaf houd of een ziekte-uitkering maar dan leeft u weer op kosten van het onland, moeilijk he de juiste keuze maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vraag is mijn beste,Wat Uw vrouw betreft is het Uw eigen keuze... Dat onland waarin U geboren zijt, was dat dus ook Uw eigen keuze..... Citaat:
O, ja mijn beste, ook als dit zou betekenen dat U Uw eigen huis moet verlaten wat U met twee handen hebt opgebouwd om dan als dakloos door het leven te moeten gaan.... Citaat:
Nou ja mijn beste, Vlaanderen staat wat dat betreft er een stuk beter voor dan wallonië.. |
||||
![]() |
![]() |