![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland slagen ze er niet in om een friet-kroket fatsoenlijk op je bord te krijgen. Je moet niet vragen als je veeleisender bent .... Geef het gewoon toe, België staat samen met Frankrijk en Italië aan de top van Europa wat lekker eten en drinken betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat ik steeds weer een teleurstelling diende te verteren i.p.v. lekker eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11723 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11724 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik er aan terug denk, komt het water me spontaan in de mond. En wat Italië betreft : hier kan je én goedkoop én zéér lekker eten. Wat Frankrijk betreft : de doorsnee-restaurant-keuken is van bedroevend lage kwaliteit. De prijzen daarentegen niet.
![]() |
![]() |
#11725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb totnutoe alleen kommer en kwem meegemaakt. In België eet je zelden slecht, zowel in Vlaanderen als in Wallonië is de prijs-kwaliteit uitmuntend. Met Frankrijk zijn mijn ervaringen ook zeer positief. U moet wel niet in een typisch toeristen-restaurant gaan. Vaak veel te duur en niet echt lekker. Italië liefst ook niet te toeristisch, de kleine onbekende restaurantjes waar veel locals gaan eten zijn de aanraders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11727 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meestal worden partijen en mensen die deze taktiek gebruiken, terecht, veroordeeld.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 2 augustus 2010 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ben ik niet verbaasd ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 augustus 2010 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je weet dat het de waarheid is natuurlijk. Veel mensen laten in Frankrijk graag het geld rollen en gaan dan naar een (veel te) duur restaurant dat hun gevestigde vooroordelen vanzelfsprekend wel moet bevestigen. Geen kat die gaat toegeven dat hij 100€ heeft betaald voor slecht eten. Maar als je op dienstreis met een vast forfait moet proberen rond te komen, wel laat mij eerlijk zijn: dan kom ik liever niet in Frankrijk. Slechte tafelwijn, onvriendelijke bediening, oud brood op tafel, ... Als je dat dan vergelijkt met Italië. Zelfs in Olland vind je voor hetzelfde geld een hele goeie Indonees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit je zonder argumenten dat je op de man gaat spelen ?
Oké, andere aanpak. Geef me een adres van een lekker middenklasse restaurant in Nederlands Limburg. Dan ga ik daar een menu eten en ik kom nadien berichten over mijn ervaring daar. Liefst een restaurant waar je zelf recentelijk al geweest bent zodat ik ook een idee heb van jou smaakpapillen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11733 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd vers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over restaurants in Nederlands Limlburg kan ik je niet zo gek veel vertellen. Ik weet wél dat ik vorig jaar in Maastricht heel lekker heb gegeten. Jammer genoeg herinner mij de naam van het restaurant niet meer. Ik kan je ook een heel goed adres geven in Groede (Zeeuws Vlaanderen), met name "Etablissement 1880" Markt 27, 4503 AH Groede. Daar heb ik uitstekend bereide vis gegeten.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 2 augustus 2010 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11738 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11739 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Pure C in Cadzand heb ik zelf nog niet gegeten maar moet ook erg goed zijn.
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 2 augustus 2010 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11740 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is 37,50 voor een viergangenmenu middenklasse genoeg voor jou?