![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun literaire hoogdagen lagen niet in de jaren 20, 30 of 40 maar in de jaren 1890.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12283 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is iets wat wij ons al lang niet meer afvragen.
![]() |
![]() |
#12288 |
Banneling
|
![]() Dat dit een symbolisch gebaar is bijvoorbeeld. En dat misschien wel meer Nederlanders, moesten ze het lef hebben, iets naar die koets zouden willen gooien. Een 'vergulde koets', in onze tijd van besparingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Bestorming van de Bastille zal in vergelijking daarmee op een familie-uitstapje lijken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12290 |
Banneling
|
![]() Als nu denkt dat al de Nederlanders eensgezind achter het koningshuis en de steenrijke Oranjes staan, dan slaat u de bal goed mis. Langzaam maar zeker brokkelt de steun aan de Oranjes af. Behalve bij de SGP en de partij van Rouvoet. Daar klinkt het nog altijd: 'voor God, voor vaderland en voor Oranje', hoezee, hoezee, houzee!'. Maar eilaas, de zee wordt alsmaar woeliger.
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2010 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog dat ik als klein manneke gefascineerd was door de gebeurtenissen rond het huwelijk van Béatrix en Claus, waarvan wij op de TV van bomma zwart-wit beelden te zien kregen. Ik sla in dit geval dus helemaal geen bal mis.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar sprookjes zijn -zoals u wellicht nu reeds weet, dat hoop ik voor u tenminste- uitingen van aangenaam maar vriendelijk bedrog . Laatst gewijzigd door system : 22 september 2010 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond haar sprookjes niet écht leuk, ziet u. Ik had het meer voor Arendsoog, en Ali Baba.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12296 |
Banneling
|
![]() En in u dromen was u Ali Baba. En u gaf het sprookje een andere draai. De 40 rovers waren de Walen en de Brusselaars. Is het niet zo? Let wel, ik kan me erg vergissen in deze hypothese.
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2010 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: in mijn dromen was ik eerder Robin Hood, maar die had ik nog niet vermeld, dus dat kon u niet weten. U kunt natuurlijk ook niet alles weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 september 2010 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12298 |
Banneling
|
![]() Alleen Kabouter Alwist kan dat. En dat ben ik nog niet. Maar u ook niet heb ik zo de indruk.
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2010 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12299 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1966 Rookbom ontploft bij huwelijk Beatrix http://nl.wikipedia.org/wiki/Beatrix...ng_en_huwelijk 1980 Rellen bij inhuldiging Beatrix: http://www.youtube.com/watch?v=CujRH...ext=1&index=34 2010 iemand gooit een theelichtje
![]() |
![]() |
#12300 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnenkort Limburge vlaai in gezicht geworpen?
![]()