![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12881 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij neemt je dromen voor waarheid aan, Belg.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 11 december 2010 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12882 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jogo : 11 december 2010 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12884 |
Banneling
|
![]() quercus heeft nochthans gelijk. Als men het in Nederland over 'Belgen' heeft, bedoelt men 'Vlamingen' of 'Nederlandstaligen'. Er is nagenoeg niemand in Nederland die dan aan Walen denkt, of aan Vlamingen én Walen, laat staan dat de gemiddelde Nederlander weet dat er ook nog een kleine Duitstalige gemeenschap in uw non-staat aanwezig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12885 |
Minister-President
|
![]() Zelfs daar voel ik steeds minder voor. Sommige Vlamingen denken dat ze ons kunnen haten, en tegelijkertijd goede betrekkingen met den Ollander kunnen onderhouden. Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Ik wil niet samenwerken, laat staan bevriend zijn, met mensen die mij haten. Als de Vlamingen niet snel hun hollanderhaat gaan opbergen dan is het wat mij betreft gedaan met de vriendschappelijke betrekkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft met de inhoud van mijn posting niets te maken. IK had het doodgewoon over de notie "Belg" zoals de Nederlanders het gebruiken en de onverschilligheid van de meeste Vlamingen tegenover dat begrip. Als "Belg" jou plezier doet: be happy.
![]() |
#12888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12889 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Van Poppel : 12 december 2010 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12890 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12891 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12892 | |
|
![]() Citaat:
Belg.
![]() |
![]() |
#12893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een bittere Pil....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12894 |
|
![]() Ik kan me voorstellen dat je dat zo ervaart.
Wij kunnen dit echter slechts toejuichen.
![]() |
#12895 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12896 | |
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, niet goed te praten.
![]() |
![]() |
#12897 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet voor niets dat men spreekt van domme Belgen. Eigenlijk moet het zijn 'domgehouden' Belgen.
![]() |
#12898 | |
|
![]() Citaat:
Een tip: als je intelligent uit de hoek wilt komen, maak dan niet zulke fouten ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 december 2010 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12899 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12900 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar voorbeelden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien, indien u toch zo tuk bent op de zuiverheid van de Nederlands taal, dan zou ik maar eens beginnen met een drastische uitzuivering van uw schrijfsel van Engelse woorden. Een paar pareltjes van uw hand: Screenen zonder uw telefoon zelfs maar uit uw zak te moeten halen. Cool zijn kan je niet leren. Je hebt het Fonzarelligen Ge kunt gewoon mp3's op uw GSM zetten en gebruiken als ringtone. Rape me, Nirvana. Moet dat na een jaar of 6 toch eens veranderen. Fonzie-cool, zelfs. Google 'Learn to troll' eens. Dit is gewoon...saai. Politics-saai, zelfs. Denk je dat hij bottom is? Ja, het feit dat de links/rechts indeling hopeloos achterhaald is wilt zeggen dat er geen verschillen meer zijn in de politiek. *facepalm* Wise men make proverbs, but fools repeat them. Zijn we nu even dwaas? Troll more Ik kreeg destijds hetzelfde effect van Guitar Hero. My two cents. Achter de katholieke Kerk? Zonder enige twijfel. Achter de Islam? No way As old as the internet. No shit, Sherlock. Zeggen verschillende mensen hier al jaren. Enz, enz, enz. Uw Nederlands begint anders ook veel op 'shit' te lijken. En dus wijsneus: 'verbeter de wereld, begin met uzelf!' Laatst gewijzigd door system : 13 december 2010 om 15:36. |
||||||
![]() |
![]() |