![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16623 |
Gouverneur
|
![]() Zolang ge maar in uzelf gelooft... iemand moet het doen natuurlijk.
![]() |
#16624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16625 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wéét echter wél wat ik waard ben, waar ik vandaan kom en waar ik (nog) héén wil. Wat mij betreft volstaat dat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16627 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sujet, snoodaard, schoft, schavuit, schobbejak, schorriemorrie, schurk.
Woorden met een 's'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16628 |
Banneling
|
![]() En, vertel ons wijze denker, w?*?*r wilt u zoal heen?
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2011 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanavond vroeg naar bed,
morgenavond naar een dubstep-feestje, en zaterdagavond naar een concert. Zondagmorgen naar de markt, en daarna bij m'n ouders op bezoek.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16630 |
Banneling
|
![]() 'Sprankelend', 'scherpzinnig', 'schrander', studax', 'slim' en...'slank' zijn ook woorden met een 's'.
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2011 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16631 |
Banneling
|
![]() Het schijnt dat dubstep toch niet zo goed is voor het verstand. De geest geraakt ervan op hol op termijn. Hebt u daar nooit iets van gemerkt?
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in het zaaltje ernaast zal er ook een d'n'b-feestje plaatsgrijpen. Overigens is het nog maar zéér de vraag of dat nu zo'n ramp zou zijn mocht mijn geest op termijn hol geraken. Ik zal me dan ongetwijfeld op méér plaatsen 'thuis' kunnen voelen dan nu het geval is, en op véél minder mensen 'bedreigend' overkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16633 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16634 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16635 |
Banneling
|
![]() Als ik u goed begrijp, dan is uw argument dat de bevindingen van Nicoline van de Sijs per difinitie onjuist zijn omdat zij praktisch alleen staat. Haar wetenschappelijk taalonderzoek is blijkbaar voor u van weinig tel. Waarvan akte.
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2011 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16636 |
Banneling
|
![]() Ja dat weten we. U doet niets anders dan dit verhaal te herhalen op tijd en stond. Maar, als ik u zo hoor, hebt u het blijkbaar niet alleen tegen mij, maar tegen alle Nederlandssprekende Belgen ofte de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2011 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16638 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De behoefte om tot een soort standaard te komen blijft altijd in mindere of meerdere voortbestaan aan weerszijden van de grens, ondanks dat er ook Vlamingen (en misschien ook Nederlanders) zijn die dit niet willen. De behoefte hieraan is door de hele geschiedenis heen altijd zo gebleven. Dit ondanks de dialectische verschillen die er nu eenmaal zijn. Maar kennelijk zijn de verschillen (nog altijd) te overbruggenof dat men dit als taalvariatie accepeteerd.... De verschillen tussen het Vlaams-Nederlands en het ABN-Nederlands worden vaak uitvergroot vanwege poltieke belangen en agenda, maar zijn in weze niet meer dan dialectisch.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 27 oktober 2011 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16639 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wetenschap is voortdurend in ontwikkeling. En dat maakt het juist zo interessant. Het is heel dom om wetenschappelijk onderzoek naar de prullenbak te verwijzen. En het is ook heel dom, om je mening nooit aan te passen aan nieuwe inzichten. Zelfs Einstein staat nu ter discussie......
![]() |
#16640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met verve.....
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...7_bier_prijzen http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111027_183 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20111027_183 http://weekend.knack.be/lifestyle/cu...5124841635.htm http://www.vandaag.be/entertainment/...-bekroond.html Goede wijn behoeft geen krans, maar waar zijn de Nederlandse bieren en bierbrouwers ? |
![]() |
![]() |