![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18481 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18482 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18483 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Volgens Einstein was alles in het leven "relatief" , dus of dat gene wat ik schrijf als "waarheid" of als "schijn" word opgevat interesseert mij niet zoveel. Tenzij ik voor de rechter sta natuurlijk.. ![]() Verder ben ik altijd "eerlijk" geweest over het feit dat ik mij kan vinden in een "Groot Nederlandse gedachte" , maar dat ik nog altijd mijn twijfels had over het in de "praktijk" brengen van deze gedachte. Daarom ga ik graag in discussie met mensen hierover, en ja ook met tegenstanders van deze gedachte. En als ik het zo bekijk op het forum dan ben niet "ik", maar "jij" de slechte "toneelspeler" die van elke nette discussie een potje ver pissen tussen "Belgen & Hollanders" wilt maken. En of je het nu wel of niet geloofd, meneer de "clown" men vind het niet grappig meer. Dus het spijt mij werkelijk dat jij ( Het Oosten/System/Henri1, of hoe je jezelf ook noemt.) het niet kan waarderen dat ik die "Hollanders zijn gierig & Belgen zijn dom" draadjes niet ernstig neem en/of vermijd. Wordt volwassen!. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon traag spoor dus. Een dedicated hsl lijn heeft geheel eigen rails nodig. Als in 2017 positief wordt beslist kan dat nog tot 2024 duren voordat je dus vanuit Amsterdam naar Parijs kan op een volwaardige hsl lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuttut, België moet zijn afspraken nakomen zoals iedereen. Al de rest is blabla.
![]() |
#18486 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Hedwige ontpolderen is te gevoelig voor onze Zeeuwse broeders. "no pasaran" en euh, om zo'n polderke gaan we toch geen burgeroorlog ontketenen? Vandaar dat Bleker gekozen heeft voor wat in Nederland gewoon was. Land winnen op het water, niet teruggeven. affijn, u herkent het patroon wel. Voor ons geld dat niet, maar voor jullie kennelijk wel?
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 7 februari 2012 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18487 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18488 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker, grotendeels naast het bestaande spoor. Maar met een andere bedding en randinfra uiteraard omdat hslijnen een hoogwaardiger rail vragen.
Ik verwacht zelf niet dat de Vlaamse regering al vanaf 2018 zal willen bouwen. Het is in de eerste plaats een strategisch belang voor de Nederlanders namelijk. De Nederlanders die vooral veel hebben gekletst (over infrastructuur) de afgelopen decennia , maar weinig hebben gedaan. Ze hebben gaan HSL noord, geen HSL oost. In Belgie ligt dat er allemaal al. Alleen het lijntje naar Nederland is dus incompleet. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 februari 2012 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18490 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Of zit de Ijzeren Rijn er ook nog voor iets tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18491 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of hoe een mensch door de mand kan vallen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 februari 2012 om 07:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld zit niet te wachten op je "geloof", dit forum wel op je feiten en argumenten.
![]() |
#18493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18494 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus wat is een feit en wat niet???? ![]()
![]() |
![]() |
#18495 | |
|
![]() Citaat:
Of geldt dat alleen voor Ollanders, volgens u?
![]() |
![]() |
#18496 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18497 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk geloof ik ook dat inderdaad veel Belgen deze onzin nog geloven ook. Ik heb ook wel eens gezegd, wat moeten we eigenlijk met een volk dat ons voor een groot gedeelte zo haat! Na de Marrokanen zijn wij het meest gehate volk in België... Waarom zouden we überhaubt nog afspraken met de Belgen maken? Maar ondanks dat geloof ik nog steeds in samenwerking met elkaar. Maar ik begin wel steeds meer mijn twijfels te krijgen....... ![]()
![]() |
![]() |
#18498 | |
|
![]() Citaat:
Moet wel toegeven dat ik nooit had gedacht dat ik ooit zoiets zou zeggen over een land in west-europa. Maar ik geloof dat het wel goed zal komen. Dit zijn gewoon de eerste barstjes in de muur.
![]() |
![]() |
#18499 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is weer is wat anders dan uitgemaakt te worden voor dubbelnick van "Spinioza" , toch "Hollander" ??. ![]() Jeff Laatst gewijzigd door Pinda : 8 februari 2012 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18500 | |
|
![]() Citaat:
![]() |