![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18781 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb van Poppel nog nooit kunnen betrappen op verkaveld taalgebruik.
Zodra ik verkaveld taalgebruik zie van van Poppel, dan is het gebeurd met van Poppel. Dan is hij een Belg geworden.... ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 16 februari 2012 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18782 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0KZtgWoARsw&sns=fb Zeker weten, dat de meeste Vlamingen deze hoofdstad verkiezen boven Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18783 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed het was zeker mooi, jammer dat het weer voorbij is. En verder heb ik liever niet dat "rare mensen" zoals System/Het Oosten, Henri1, Van Poppel/Van Ploppel et cetera naar Amsterdam komen. Wij hebben al genoeg "straatartiesten" daar, het moet natuurlijk wel gezellig blijven. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18784 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 16 februari 2012 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18785 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 1. Nederlanders/Hollanders zijn volgens jullie toch hetzelfde?. * zie hier één van de commentaren onder het artikel; * Op 01 februari 2012 om 11u52, zei Jurgen Rooms: Wat zullen we nou krijgen !! Een Hollander !?? 2.Van zijn vrouw?.. * uit het artikel zelf; * Rob is dan ook kok van opleiding. 3.Alleen voor het lekkerste slaatjes zeg jij?.. * uit het artikel zelf; * We hebben hier dan ook heel hard voor gewerkt. Al 28jaar zit ik in het vak, dus ik weet wel wat ik doe. We hebben een uitzonderlijk concept bedacht, en dat spreekt aan.' Zeg dan ook nooit zomaar frietkot tegen Bij Lutje & Rob. ‘Onze toog met frituursnacks is vier meter lang, de saladbar twee meter, én de zaak is mooi ingericht. Wij zijn méér dan een frituur en je krijgt altijd waar voor je geld.' Daar was de jury van de Horeca Awards het duidelijk mee eens. ‘Naast de klassieke frituursnacks liggen veel eigen bereidingen in de prachtige toog. Rob is dan ook kok van opleiding. De borden die hij dresseert, kunnen de vergelijking met een brasserie doorstaan en de saladetoog is ronduit indrukwekkend', klinkt het commentaar van de jury. Al met al moet ik toch zeggen dat jij en nog vele anderen op het forum hier zoals jij, een nogal "selectieve" manier van lezen erop nahoudt. Maar goed "ere gaat naar wie ere toekomt" en deze Rob heeft dat kennelijk dubbel en dwars verdient, proficiat Rob!. ![]() En voor de "Belgen", volgende keer beter. ![]() Jeff Laatst gewijzigd door Pinda : 16 februari 2012 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18786 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met een beetje interesse kun je overal in de Benelux of in Frankrijk lekker eten....
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 16 februari 2012 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18787 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iets wat deze "Belgen" steevast doen op het forum, dat wou ik gewoon even aantonen. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18788 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommigen zijn ziende blind en horende doof voor de waarheid. Sterker nog, de waarheid is voor velen van hun een flexibel gegeven.... ![]()
![]() |
![]() |
#18789 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jeff Laatst gewijzigd door Pinda : 16 februari 2012 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18790 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18791 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18793 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS 1 Limburgse zelfspot is in Holland precies een onbekend begrip. Je had niet begrepen dat ik vooral met de Belgen spot dreef? Tip: probeer iets meer tussen de regels te lezen als je met Limburgers communiceert. PS 2 De relativiteit van begrippen als Nederlander, Hollander, Belg, Waal enz.. moet je mij niet leren. * Indien het schietbereik van de kanonnen in 1839 iets groter was geweest had ik nu de Nederlandse nationaliteit. Ik zag trouwens toevallig dat mijn naamgenoot, ver familie, als Bekende Nederlander word vermeld in de Nederlandse media. Volgens mijn info heeft die persoon die in het centrum van Holland woont en werkt, anders nog steeds de Belgische nationaliteit. Zo zie je maar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18795 |
|
![]() Net of jij bij de koffie heel bourgondisch een half everzwijn zit af te kluiven.
hoewel...
![]() |
#18796 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18797 |
Banneling
|
![]() Domme Prins Friso bedolven onder een sneeuwlawine.
Ik wil natuurlijk niet lachen met iemands ongeluk, maar soms zoeken mensen hun ongeluk zelf op. Alhoewel er groot lawine-alarm was gegeven, vond een niet al te snuggere Oranjetelg het nodig toch te gaan skieën. Want hij was een Oranje en er zou hem niets overkomen. Pech voor olieslimme prins Friso de koninklijke, die ooit zijn middenvinger achter zijn rug opstak naar het Nederlandse volk. Of hoe dom de Oranjes dan ook zijn. En nu zitten ze op de Nederlandse TV daar ùùùrenlang over te zaniken. Moet er nog zand zijn?? De Nederlanders zijn al niet veel slimmer, zo te zien. Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2012 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18798 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U tilt hier wellicht wat te zwaar aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18800 |
Gouverneur
|
![]() Hopelijk heb je nu eindelijk door hoe de Belg in elkaar steekt. Zonet op de Belgische TV lachten de Belgische journalisten ook al weer besmuikt. Het is echt een walgelijk volkje.
|
![]() |
![]() |