![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Minister-President
|
![]() De culturele verrijking door de islam:
Barbaarse dierenoffers. Rituele mensenoffers. neen dank u, voor mij een beetje minder cultuurverrijking graag...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De middeleeuwen zal ik er niet bijsleuren al zijn onze echte religie's van voor de RKK wel uitgemoord door hen . Het gaat over nu idd , nog eens denk je dat heel de moslimgemeenschap terrorisme toejuicht ? Moeten we ons echt bang maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat ook zo , nog eens denk je dat heel de moslimgemeenschap terrorisme toejuicht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige en grootste slachtoffer van de huidige rechtsgang is de kerk en bij uitbreiding alle gelovigen die zich niet schuldig maakten aan zaken die door hun eigen geloof notabene verboden worden... Ik zie geen enkele reden om mij te laten veroordelen voor het gesjoemel van de PS. Noch als Belg noch als Vlaming. Waarom zou ik aanvaarden als Christen gebrandmerkt te worden voor zaken die niet in mijn naam noch in dat van mijn geloof begaan werden? Geen enkele pedo heeft of kan zich beroepen op de RKK als opdrachtgever noch aanzetter tot pedofilie. Elke zelfmoordterrorist en islamitische 'eremoordenaar' kandat doen en doet dat ook op de islam. Ziedaar het verschil...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 16 december 2010 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat denk je over de rechtzaken en de reactie's van bepaalde doofpothanteerders ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen verzet ertegen, geen 'openlijk' zich er van distantiëren, niks, op een paar lauwe reactietjes hier en daar na. Het staat zo geschreven in hun boek en daartegen kan en mag niet verzet worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op beide plaatsen dansten talloze mensen op straat om dit offer van dik 2000 mensen aan de islam te vieren. Mensen die ik verder als aangename buren en sympathieke mensen ken (dat ik hun geloof niet deel en veracht verhindert die perceptie niet). Ik geloof geen moment dat deze mensen een aanslag zullen plegen en spreek je ze aan dan zullen ze verbaal die aanslagen veroordelen. En toch stonden ze op straat te dansen. Met honderden. Ik vrees dat je de groepsethiek van die mensen zwaar onderschat...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk dat is voor u een verschil in mijn ogen zijn er moslims die er net zo over denken , die van mening zijn dat deze eremoordenaars hun geloof vervuilen . Ik heb zelf ook mijn geloof en zou er net zo over denken , jij denkt niet verder dan in het belang van uw eigen geloof en veralgemeend bepaalde zaken denk ik , of zit ik fout ? Beantwoord dan eindelijk eens of je van mening bent dat heel de moslimgemeenschap het terrorisme toejuicht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook al diezelfde groepsethiek. Denk je dat een 'hanging mob' bestaat uit moordzuchtige monsters? Of uit heel gewone mensen die in een gelijkaardige groepsethiek gevangen geraken. Ook de minder fanatieke islam draagt bij aan het bestaan van de terroristen. Lippendiens bewijzen aan het tegendeel is niet voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me sterk , dus je gelooft dat zij het terrorisme masaal toejuichen . Ik laat deze stelling in het midden en hoop op meerdere reactie's hier op . Kan je misschien met bewijzen foto's artikkels , getuigenissen over de brug komen ? Laatst gewijzigd door Gremlin : 16 december 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar praat dan eerst eens met je ouders en grootouders. Niemand sprak toen openbaar over zulke zaken en in de meeste gevallen was het juist de familie die actief het gebeuren verborg. Net zoals met ongewenste zwangerschappen bvb. Voor rijkere mensen was er het 'zolderkamertje' waar de 'schuldige' jongedames naar verbannen werden. De enige opvang voor minder begoeden was toen de kerk. Ook al iets waar ze nu voor veroordeeld wordt. Hun praktijken toen voldeden niet aan de normen van nu. Dat de strekkingen die de normen van nu bepalen toen geen enkel alternatief boden is uiteraard maar een bijzaak...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 16 december 2010 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze ook zien dansen en juichen die dag en velen met mij, reporters werden het land ingestuurd om te filmen in theehuizen en op de straten, de juichenden werden zelfs in de nieuwsuitzending getoond. Die beelden staan nog steeds op mn netvlies gebrand terwijl elk mens met een beetje ethiek of moraal in afgrijzen en met afschuw die beelden van 9/11 bekeek stonden er lui te juichen en rare keelklanken uitstotend (->allahuakbar, maar dat verstond ik toen niet eens), ik begreep dat niet en vanaf dat moment heb ik me in ieslaam verdiept.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Man, man, man... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat die 'islamitische groepsethiek' zwaar onderschat wordt door de meesten. Ze vergelijken ieslaam steeds met het christendom, een religie als een andere...niets is minder waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vertel es, o groot licht, hoe rekruteren die mannen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De staat Israel, de westerse aanwezigheid in Afghanistan & Irak, de inmenging van het Westen in lokale conflicten, om maar enkele recentere zaken te noemen, dan heb je ook nog de geschiedenis welke bol staat van conflicten tussen het westen en het oosten.
Voeg daarbij een achtervolgingscomplex, armoede & uitbuiting aan toe en je krijgt al een veel beter beeld van de realiteit. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||||||
![]() |
![]() |