Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2010, 20:39   #541
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Jij bent dus echt niet in staat om 5 minuten na te denken, deze discussie is over, je bent de tijd niet waard.
Slecht verliezer...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:40   #542
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Zo gesteld kan je natuurlijk iemand die een bordes opstapt alpinist noemen...
Ik vindt dat voor twee treden op te gaan een overdreven omschrijving.
Citaat:
Met Islam bedoel ik iedereen die zich als islamiet benoemd, ongeacht hij of zij fanatiek gelovig is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels

Laatst gewijzigd door driewerf : 16 december 2010 om 20:42.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:41   #543
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Misverstand, dacht dat je mijn twee eerste bedoelde, jij bent zelf afgekomen met de RAF
Goed geprobeerd maar no sigar.
Gepakt op je eigen woorden man. Net zoals het in het geval dat je aanhaalt om je vlucht in te dekken...

Sore loser!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 16 december 2010, 20:41   #544
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Sterk argument !!!
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:42   #545
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh doe geen moeite. Laat hem doen, ik vermaak me best wel met zo een blokker die het opneemt voor zn Vlaamse (onbestaande) cultuur en taaltje waar hij zelf niets van bakt.. Wat een artiest!
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:42   #546
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Sterk argument !!!
Ja, heel sterk als u zn ondertekening zou hebben gelezen.

(Welkom terug trouwens)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 december 2010 om 20:43.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:43   #547
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dank u. Ik ken ze zelfs en met wat meer aandachd zou ik ze zelfs foutloos kunnen toepassen.
Maar ik ben zo met de inhoud begaan dat ik dat aspect al eens uit het oog verlies...
Inlevingsvermogen is een gave geen schande.
Mierenneukerij daarentegen...
Oud 16 december 2010, 20:45   #548
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ja, heel sterk als u zn ondertekening zou hebben gelezen.

(Welkom terug trouwens)
De boom in met die regelneven...debat poopers zijn het

(dank u wel)
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:45   #549
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Oh doe geen moeite. Laat hem doen, ik vermaak me best wel met zo een blokker die het opneemt voor zn Vlaamse (onbestaande) cultuur en taaltje waar hij zelf niets van bakt.. Wat een artiest!
Het bestaan van ongeletterde Egyptenaren doet de tempel van Luxor niet verdwijnen.
al inhoudelijke argumenten gevonden ondertussen?
Oud 16 december 2010, 20:46   #550
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat je liegt of de waarheid zegt, ik kan dit enkel vergelijken aan mijn eigen herinneringen & ervaringen, en in deze conflicteren ze met uw stellingen.
Jij hebt niets gezien, dus is het niet gebeurd?
Zoiets?
Citaat:
En nogmaals, ik verdedig de islam niet, waar ik wel tegen ageer zijn scheefgetrokken argumenten van't zevende knoopsgat.
Amai nog nie dan!
Wat is dan scheefgetrokken tot in't zevende knoopsgat, dat die criminele feiten, want het zijn nu eenmaal 'feiten' die U niet kan weerleggen, want de realiteit weerlegt jou, een andere benaming krijgen van iemand?
Jij verdedigt de ieslaam niet, maar struikelt enkel over 1 of ander woord, waar je dan oeverloos over blijft discussiëren?

Citaat:
Nogmaals, waarom is de RKK dezer dagen niet meer bloeddorstig terwijl de heilige schriften ongewijzigd zijn?
Weet ik veel, ik heb geen kennis van die kattelieke kerk en hoef er ook niets over te weten, ik schreef erder al dat ik hen zie als ongevaarlijk (vergeleken met de criminele organisatie ieslaam), behalve dat pedofilie-schandaal en daarvoor moeten ze bestraft worden, maar dat wordt, naar mijn weten, niet gepromoot in hun boekskes.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:47   #551
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan bent u er bijna...
Ik bewonder uw optimisme. Maar ik ga eerder de andere kant uit
Kan ook zeggen dat de menselijke offers een 'big deal' zijn. Gebeurt ook op dagelijkse basis. Uw leven opofferen omdat bepaalde medische ingrepen weerhouden worden duurt langer en is meer tergend. Gebeurt in veel religies.
Darwin wins.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:48   #552
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jij hebt niets gezien, dus is het niet gebeurd?
Zoiets?

Amai nog nie dan!
Wat is dan scheefgetrokken tot in't zevende knoopsgat, dat die criminele feiten, want het zijn nu eenmaal 'feiten' die U niet kan weerleggen, want de realiteit weerlegt jou, een andere benaming krijgen van iemand?
Jij verdedigt de ieslaam niet, maar struikelt enkel over 1 of ander woord, waar je dan oeverloos over blijft discussiëren?

Weet ik veel, ik heb geen kennis van die kattelieke kerk en hoef er ook niets over te weten, ik schreef erder al dat ik hen zie als ongevaarlijk (vergeleken met de criminele organisatie ieslaam), behalve dat pedofilie-schandaal en daarvoor moeten ze bestraft worden, maar dat wordt, naar mijn weten, niet gepromoot in hun boekskes.
Ik zie liever de pedofielen bestraft en de personen die hen indekten. Heel de kerk daar op af rekenen is er een beetje over...
Oud 16 december 2010, 20:49   #553
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een beetje ernstig blijven het Piero. Ik stel dat de gehele islam voedingsbodem is voor terrorisme en eremoorden, niet omgekeerd.
En het punt is niet het erkennen van de Islam maar het toenemend aantal eremoorden en al dan niet geslaagde aanslagen in het Westen.
Daarbij aanmerkend dat de daders van die fanatieke zaken ook op directe en indirecte steun, al dan niet bewust gegeven kunnen rekenen van de zogenaamde gematigde moslims in het Westen.

Mijn woorden verdraaien om ze in jouw kraam te laten passen is intelectueel oneerlijk.
Maar dat moet je natuurlijk kunnen vatten...
Ik ben ernstig Claessens en ik moet ernstig lachen om angst voor de islam als een bedreiging voor de westerse beschaving. Je argument is duidelijk. De gehele islam is een voedingsbodem voor terrorisme en eremoorden, evenals het christendom een voedingsbodem is voor klerikalisme, royalisme, kapitalisme, nationalisme, kolonialisme, slavernij, communisme, nazisme en de moord op ca zes miljoen joden.
Piero is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:51   #554
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vindt het bijzonder jammer dat dit soort monddoodmakerij toekomstige laffe moordenaars helpt creëren...
En ik vindt dat nog dubbel erg wanneer ik vaststel dat Europeanen dit doen. Met ons niveau van onderwijs zou je moeten weten dat op dat vlak het christendom niet kan tippen aan de moorddadigheid van de islam door de eeuwen heen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels

Twee d/t-fouten in één post, en dan nog opgeven over het niveau van ons onderwijs.

Voor iemand die beweert onze taal en cultuur te verdedigen , vind ik dat je onze taal fel mismeestert.

En ja, ik ben een..

Laatst gewijzigd door driewerf : 16 december 2010 om 20:51.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:51   #555
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel de kerk daar op af rekenen is er een beetje over...
Maar waarom blijven gelovigen dan toch bij de kerk? In Islam zie je dat gelovigen samenkomen en nieuwe groepen vormen. Zelfs met aparte interpretaties. Waarom blijft men dan toch aan een Instituut hangen die de eigenlijke fout draagt? Je hebt toch geen centrale kerk nodig?
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:51   #556
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik ben ernstig Claessens en ik moet ernstig lachen om angst voor de islam als een bedreiging voor de westerse beschaving. Je argument is duidelijk. De gehele islam is een voedingsbodem voor terrorisme en eremoorden, evenals het christendom een voedingsbodem is voor klerikalisme, royalisme, kapitalisme, nationalisme, kolonialisme, slavernij, communisme, nazisme en de moord op ca zes miljoen joden.
2

PS
Ge vergeet pedofilie.
Oud 16 december 2010, 20:53   #557
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ken geen kristenen die het OT als letterlijk woord van god nemen, ...
En zo heeft de Kerk de bijbel ook nooit benaderd (slechts bepaalde sekten die, mede door hun onjuiste benadering van de bijbel, tot de meest aberrante zaken zijn gekomen).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:55   #558
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie liever de pedofielen bestraft en de personen die hen indekten. Heel de kerk daar op af rekenen is er een beetje over...
Dat bedoelde ik ook, pedofielen bestraffen, ik reken de hele kerk er niet op af omdat ik weet dat het niet voorgeschreven wordt in hun boekskes, maar ik heb niets met 'de kerk', met geen enkele religie overigens, behalve dat ik het gevaar dat ieslaam heet wel kan inschatten en vind dat het ook wel degelijk benoemd mag en moet worden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:55   #559
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Al eens gaan kijken hoe de rijke indonesische cultuur en beschaving gedijt onder invloed van de Islam?
Kolonialisme in de hedendaagse kerk? Slavernij?
Dat bestaat vandaag nog wel in de islam.
Kortgeleden nog op tv gezien... dansende jongens.
En van het willen koloniseren van heel de wereld maken ze ook geen geheim...

Wil je echt eens lachen? Ga dan eens in één van de verlicht moslimstaten wonen als kafir... gegarandeerd het toppunt van plezier...
Oud 16 december 2010, 20:55   #560
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doet niets af aan mijn stelling, de teksten nu zijn dezelfde als 500 jaar geleden, de kerk echter niet,k wat is er veranderd?
De toepassing ervan en de draagwijdte. In het christendom benaderen we de bijbel niet op dezelfde wijze als de joden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be