![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een discussieforum en niet het Groot Dictee van de Nederlandse Taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben geen praktiserend katholiek maar ben er niet tegen. De religie is en blijft de bakermat van de beschaving zoals we die nu kennen. Heel wat mensen hebben blijkbaar iets nodig om in te geloven. Die mensen wens ik veel eerder de RKK of een andere moderne godsdienst toe dan de islam. Dat ik zelf niet strikt geloof geeft mij het recht niet om gelovigen hun geloof te ontzeggen. Wel heb ik het recht om van hen te verlangen dat zij zich aan de wet houden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Minister-President
|
![]() Tot morgen, veel plezier nog.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat hij net d�*t woord verkeerd spelt.
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() waar trouwens de ultieme winnaar ook nog nooit foutloos heeft geschreven..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 december 2010 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En?
De beheersing van een spelling is geen uiting van geleerdheid of wijsheid. In het verleden heb ik al hoogbegaafde leerlingen in mijn klas gehad die echter op spelling bijvoorbeeld slecht scoorden. Spelling - ook de onze, maar vooral de Engelse en de Franse - heeft hoofdzakelijk te maken met geheugentraining, maar wordt vaak onterecht gezien als het hoogste kunnen in de taalontwikkeling van een kind. Dat is natuurlijk larie. Liever leer ik kinderen in mijn klas goede zinnen te bouwen, hun woordenschat te verrijken, dan spelling te laten uitgroeien tot een soort afgod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
|
![]() Ik zie liever de misdadigers bestraft. Heel de islam daar op af rekenen is er een beetje over...
![]() |
#572 | |
|
![]() Citaat:
Nou fouten typen doen we allemaal. Maar die gast is gewoon overdreven en dat voor iemand die opkomt voor de Vlaamse taal en cultuur. Als u dat niet grappig vindt, ben je gewoon een droogkloot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
|
![]()
![]() |
#574 |
Minister-President
|
![]() Droogkloten zijn cool
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het verband niet tussen het ene en het andere. Tenzij u met dat "grappig vinden" uitlachen bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
|
![]() hihihi
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldige argumenten hebben de 'intellectuelen' hier, daar heeft geen mens van terug!
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dus geen teken van intellectuele rijkdom maar wel van intellectuele armoede... ![]() |
|
![]() |
![]() |