Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2010, 13:08   #741
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Niet alles geloven wat in de boekskes staat vind ik niet per sé iets negatiefs, zulle.
Als u de Thomas gekend hebt waarvan ik vermoed naar wie u verwijst dat moet u van een formidabele leeftijd zijn
Inderdaad. maar dat zijn zaken die U niet KAN begrijpen hetgeen mij en soortgenoten geweldig spijt.

tipje: de 2 uithoeken van de 'Melkweg' zijn 100.000 Lj van elkaar gescheiden.

Wat zou dan 2.000 Aardse jaren betekenen, in verhouding met het oneindige van het heelal.?

Dit is dat ook zo ongeveer de laatste limiet van het onbenullig denkvermogen van een gewone sterveling.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 15:08   #742
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Tuurlijk jongen

Bullshit, het is niet omdat de media in dit apeland geen kloten heeft dat de rest van de wereld hetzelfde probleem heeft, en daarbij, wat gaan ze doen? Uw harde schijf gaan wissen? En die van youtube en al die andere sites ook?

Get f'cking real
De laatste tijd al eens gaan filmen in die buurten?
http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0
http://www.youtube.com/watch?v=Ru0fiqO1tEA
http://www.youtube.com/watch?v=mfBy74nQZfo
Beeld je eens in dat je probeert te filmen als enkeling in het midden van zo een opgehitste bende...
Zelfs als je dat zou willen zou het je niet lukken!

En wat de officiele media betreft... die zie ik op onze congressen ook en zelfs urenlang filmen. Het resultaat zijn dan 2 minuutjes totaal uit de context en met 'duiding' overgoten filmpjes...

Het kan ook zo natuurlijk:
http://www.nieuwsfeiten.be/2010/08/l...oord-pleegden/
http://www.gva.be/krantenkoppen/zoek...A==&g=eremoord
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 15:18   #743
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
De laatste tijd al eens gaan filmen in die buurten?
http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0
http://www.youtube.com/watch?v=Ru0fiqO1tEA
http://www.youtube.com/watch?v=mfBy74nQZfo
Beeld je eens in dat je probeert te filmen als enkeling in het midden van zo een opgehitste bende...
Zelfs als je dat zou willen zou het je niet lukken!

En wat de officiele media betreft... die zie ik op onze congressen ook en zelfs urenlang filmen. Het resultaat zijn dan 2 minuutjes totaal uit de context en met 'duiding' overgoten filmpjes...

Het kan ook zo natuurlijk:
http://www.nieuwsfeiten.be/2010/08/l...oord-pleegden/
http://www.gva.be/krantenkoppen/zoek...A==&g=eremoord
1) het ging om bestaande beelden
2) Een verborgen camera bestaat reeds langer dan vandaag
3) 'De media' is niet beperkt tot Het Laatste Nieuws, de wereld is groter dan enkel Vlaanderen
4) Dat ze amper 2 minuten tonen van jullie congressen boeit me niet, je kan die zelf ook online zetten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 15:22   #744
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reality disagrees with you. De Koran zelf verbiedt het niet, al zijn er enkele hadiths die het verbod prijzen, niet alle moslim strekkingen volgen die hadith, bv de shi'a (spelling?) maken er geen probleem van.
Reality heeft zelfs 'aangetoond' dat de halve mohamedanenwereld over de rooie ging voor een tekeningske, hoezo 'reality disagrees with me'? Jij begon nb zèlf over de rellen die ontstonden nadat dat tekeningske gepubliceerd werd en meende dat daar geen grond voor was, dat dat een zogenaamde 'uitwas' of 'misbruik' was...maar...
W�*t zei U, 'het verbod prijzen'?

Citaat:
GROTE ZONDEN Deel 1

Afbeeldingen op de muur, kleding

De Profeet zei: ?ledereen die een afbeelding maakt zal gevraagd
worden het tot leven te brengen en daar zal hij niet toe in staat
zijn.? (Boechari)

De Profeet zei: ?De zwaarste bestraffing is op de Dag des
rdeels
voor de mensen die afbeeldingen maken; er zal tegen hen gezegd
worden: ?Breng datgene wat jullie geschapen hebben, tot leven.?
(Boechari)

?A?isha zei: ?Op een keer kwam de Profeet terug van een reis (en
>ging het huis in) en ik had de muur met een Qir?am (een wollen
doek)
met afbeeldingen erop bedekt. De Profeet
werd boos en verscheurde de
Qir?am en zei: ?De zwaarste bestraffing is op de Dag des Oordeels
voor degenen, die de schepping van Allah namaken (door bet maken van
afbeeldingen).?(Boechari en Muslim)

De Profeet zeiVlammen als tongen zullen (op de Dag des
Oordeels) uit de hel komen en zeggen: ?Ik ben de bestraffing voor iedereen
die een ander dan Allah aanbeden heeft en voor de koppige tiran en de
vervaardiger van
afbeeldingen.? (Een betrouwbare hadith)

De Profeet zei: ?Degenen die afbeeldingen maken worden op de Dag des
Oordeels gemarteld. Hen wordt bevolen om leven te creëren in de
zaken die zij gemaakt hebben.? (Boechari en Muslim)

Ibn Abbas (RA) zei: "Ik hoorde de Profeet zeggen: ?Elke maker van
afbeeldingen zal evenveel zielen gegeven worden als hij
afbeeldingen
heeft gemaakt, en dan wordt hij in de hel gemarteld.? (Boecharin
Muslim)

De Profeet zei: ?Wat is er een groter kwaad dan het kwaad van
degene die dingen maakt zoals ik geschapen heb. Laat deze
mensen een
gerstkorrel scheppen of een mug.? (Boechari en Muslim)

Er is ook bevestigd, dat de Profeet de makers van afbeeldingen
heeft vervloekt.
Bovendien heb ik het woord 'koraan' niet in de mond genomen, dit komt uit de 'overleveringen'.

Als de shia het niet doen, maar dan is't goed natuurlijk, niks aan't handje!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 15:23   #745
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Ik heb even doorgenomen wat er gepresteerd is tijdens mijn afwezigheid...
Lessen in dictie DOOR dummies...
En ellenlange discussies over heksenverbrandingen, de inquisitie en de geschiedenis van de kerk en het christendom van de middeleeuwen tot het stenen tijdperk om aan te tonen dat de huidige RKK en het Christendom bij uitbreiding zeker even misdadig en moordzuchtig zou als de islam...
Wow, welk een hoogstand niveau de islamaanbidders hier weer behalen...

Het gaat eigenlijk hierover, misschien herinnert u zicht het onderwerp nog...http://www.artikel7.nu/?p=10569
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 17 december 2010, 15:28   #746
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Reality heeft zelfs 'aangetoond' dat de halve mohamedanenwereld over de rooie ging voor een tekeningske, hoezo 'reality disagrees with me'? Jij begon nb zèlf over de rellen die ontstonden nadat dat tekeningske gepubliceerd werd en meende dat daar geen grond voor was, dat dat een zogenaamde 'uitwas' of 'misbruik' was...maar...
W�*t zei U, 'het verbod prijzen'?
De andere helft heeft er geen problemen mee.
Een creationist heeft problemen met lessen evolutie, een katholiek niet.

In andere woorden, verschillende interpretaties van de heilige teksten onder verschillende sektes door.

Citaat:
Bovendien heb ik het woord 'koraan' niet in de mond genomen, dit komt uit de 'overleveringen'.

Als de shia het niet doen, maar dan is't goed natuurlijk, niks aan't handje!
Jij leest zaken in mijn post die ik niet schrijf, die overleveringen zijn geen onderdeel van de koran, de koran verbiedt het niet. Het feit dat niet alle moslims deze overleveringen volgen illustreert wat ik reeds enkele pagina's aan uw verstand wil brengen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 17 december 2010, 15:31   #747
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk jongen

Bullshit, het is niet omdat de media in dit apeland geen kloten heeft dat de rest van de wereld hetzelfde probleem heeft, en daarbij, wat gaan ze doen? Uw harde schijf gaan wissen? En die van youtube en al die andere sites ook?

Get f'cking real
Oei, deze had ik nog gemist,

Ik denk, eerlijk gezegd, dat jij degene bent die 'fucking real moet get'ten, ik heb het nergens gehad over 'mijn harde schijf wissen' of joetjoep wissen of verbieden, ik had het over de instructies die de media kregen om hun berichtgeving aan te passen indien het criminele feit om een niet westerse allochtoon aka mohamedaan gaat, zie de UK, ze worden steevast 'Asians' genoemd, terwijl ik er mn hebben en houden op verwed dat er geen Chinezen of Japanners mee bedoeld worden, zo ook ook in La BZ, waar ze de term 'jongeren' hebben verzonnen enzocetera...langzaam sluipend wordt ieders vrijheid van meningsuiting ingeperkt, maar dat zal wel een complottheorie mijnerzijds zijn zeker?
Volg jij wel de actualiteiten, ook van andere landen?
Oud 17 december 2010, 15:31   #748
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Ik heb even doorgenomen wat er gepresteerd is tijdens mijn afwezigheid...
Lessen in dictie DOOR dummies...
En ellenlange discussies over heksenverbrandingen, de inquisitie en de geschiedenis van de kerk en het christendom van de middeleeuwen tot het stenen tijdperk om aan te tonen dat de huidige RKK en het Christendom bij uitbreiding zeker even misdadig en moordzuchtig zou als de islam...
Godverdomme NEE

Wat ik aan jullie verstand tracht te brengen is dat ondanks haar bloederig verleden de christelijke kerk veranderd is in wat ze nu is, terwijl haar heilige teksten onveranderd bleven.

Niets meer, niets verdomme minder, moet ik er in't vervolg een tekeningske bij maken? Of moet ik nog kleinere woordjes gebruiken eer je licht gaat branden?

Citaat:
Wow, welk een hoogstand niveau de islamaanbidders hier weer behalen...
Voor je het 'niveau' van een ander bekritiseerd zou je beter een cursus begrijpend lezen volgen.
Oud 17 december 2010, 15:32   #749
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
1) het ging om bestaande beelden
2) Een verborgen camera bestaat reeds langer dan vandaag
3) 'De media' is niet beperkt tot Het Laatste Nieuws, de wereld is groter dan enkel Vlaanderen
4) Dat ze amper 2 minuten tonen van jullie congressen boeit me niet, je kan die zelf ook online zetten
1) en wie zou die dan kunnen gemaakt hebben. De media die onder politiebegeleiding nauwelijks kunnen filmen? Ik riskeer dat in die omstandigheden niet en wie dat wel zou doen komt daar niet zonder kleerscheuren weg.
2) inderdaad. Iemand bezorgde mij ooit beelden uit het slachthuis van Molenbeek die op die wijze gemaakt werden.
Maar ik loop niet constant met een verborgen camera rond en de aanslagen werden vooraf ook niet echt publiek aangemeld. Ik werd er nogal door verrast.
Was u misschien vooraf op de hoogte?
3) Tja, CNN en BBC heb ik daar jammer genoeg ook niet gezien...
4) Dat doen wij ook maar dat is het punt niet. Het punt is het aspect duiding.
Dat is de term die gebruikt wordt in de media voor het verzwijgen van feiten, selectief tonen van beelden en deze dan ook nog eens kleuren naar hun eigen overtuiging...
Ik woon in Molenbeek en weet uit persoonlijke ervaring hoe het er hier aan toe gaat. Dat strookt in geen enkel opzicht met wat in de media getoond wordt. En als er al eens een deeltje van de waarheid getoond wordt dan wordt al tijdens het tonen of toch zeker achteraf voorzien van linkse duiding...

Kortom, uw redenatie getuigt van mediatieke correcteheid...
Oud 17 december 2010, 15:36   #750
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De andere helft heeft er geen problemen mee.
Een creationist heeft problemen met lessen evolutie, een katholiek niet.

In andere woorden, verschillende interpretaties van de heilige teksten onder verschillende sektes door.

Jij leest zaken in mijn post die ik niet schrijf, die overleveringen zijn geen onderdeel van de koran, de koran verbiedt het niet. Het feit dat niet alle moslims deze overleveringen volgen illustreert wat ik reeds enkele pagina's aan uw verstand wil brengen.
W�*t is 't dan dat je mij aan 't verstand wil brengen?
Dat er verschillende stromingen zijn? Dat weet zelfs mijn kat!
Betekent dat dat je maar steeds de 'relativerende' toer op moet gaan want, de ene helft doet 't niet, en ook maar weer steeds en steeds opnieuw over de kattelieken moet beginnen, ik wéét dat jij veelal te vinden bent in dat soort draden, je spaart tijd noch moeite om die gevaarlijke* kattelieken onderuit te halen, terwijl je voor de meest bloeddorstige, wreedaardigste ideologie in de verdediging schiet.

ieslaam ies vrede Amon?
Oud 17 december 2010, 15:37   #751
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oei, deze had ik nog gemist,

Ik denk, eerlijk gezegd, dat jij degene bent die 'fucking real moet get'ten, ik heb het nergens gehad over 'mijn harde schijf wissen' of joetjoep wissen of verbieden, ik had het over de instructies die de media kregen om hun berichtgeving aan te passen indien het criminele feit om een niet westerse allochtoon aka mohamedaan gaat, zie de UK, ze worden steevast 'Asians' genoemd, terwijl ik er mn hebben en houden op verwed dat er geen Chinezen of Japanners mee bedoeld worden, zo ook ook in La BZ, waar ze de term 'jongeren' hebben verzonnen enzocetera...langzaam sluipend wordt ieders vrijheid van meningsuiting ingeperkt, maar dat zal wel een complottheorie mijnerzijds zijn zeker?
Volg jij wel de actualiteiten, ook van andere landen?
De UK haar berichtgeving is véél neutraler dan de Belgische, zowel de BBC als The Guardian zijn zeer respectabele nieuwsbronnen. De vlaamse/belgische media vermijd ik als de pest wegens onprofessioneel, subjectief & zelfcensuur.
Oud 17 december 2010, 15:37   #752
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

@ Amon-Re.
Waarom zet je dan eerlijkheidshalve de islam niet naast het Christendom.
Dan wordt meteen duidelijk dat je één zaak kristalhelder duidelijk maakt...
Namelijk dat je de huidige islam niet eens kunt vergelijken met de RKK op haar zwartste momenten in de geschiedenis.
Die kan daar noch qua bloeddorstigheid noch qua aantal slachtoffers aan tippen.

En tevens dat je de islam en de RKK en het Christendom enkel bij benadering kunt vergelijken indien je de moderne islam vergelijkt met de middeleeuwse of premiddeleewse kerk.

Dank u Amon voor uw verhelderende inzichten...
Oud 17 december 2010, 15:40   #753
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Godverdomme NEE

Wat ik aan jullie verstand tracht te brengen is dat ondanks haar bloederig verleden de christelijke kerk veranderd is in wat ze nu is, terwijl haar heilige teksten onveranderd bleven.

Niets meer, niets verdomme minder, moet ik er in't vervolg een tekeningske bij maken? Of moet ik nog kleinere woordjes gebruiken eer je licht gaat branden?

Voor je het 'niveau' van een ander bekritiseerd zou je beter een cursus begrijpend lezen volgen.
Je hoeft niet zo uit je kram te schieten, als je daarover in debat wil gaan, zou je allereerst de teksten uit de geschriften zelf moeten op tafel gooien, gaan analyseren, naast de koranische teksten leggen en vergelijken, is de bijbel in gebiedende wijze geschreven, wèlke 'wetten`staan er in de bijbel opgetekend die voor alle tijden en alle mensen gelden en onveranderbaar zijn en nooit aan getornd mag worden; de 10 geboden? Zijn ze bloeddorstig?
Oud 17 december 2010, 15:55   #754
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Godverdomme NEE

TSSK, TSSK.
Niet vloeken hé! dat is godslastering!
Wat ik jou al een heel topic aan het verstand probeer te brengen is dat er mensen nu, vandaag, heute, maintenant geslachtofferd worden door de nog steeds middeleeuwse islam in de 21e eeuw.
En dat dat hand over hand toeneemt en niet afneemt.
Ook in Europa en dus in België.

Indien je het persé over de RKK, KKK, NAZI's, Christenen, Joden, Israelieten,... wil hebben staat dat jou vrij.
Maar doe dat dan ergens op een topic waar dat thuis hoort.

Hier gaat het over :

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4678194844.htm
Oud 17 december 2010, 15:57   #755
Amon_Re

Standaard

Citaat:
1) en wie zou die dan kunnen gemaakt hebben. De media die onder politiebegeleiding nauwelijks kunnen filmen? Ik riskeer dat in die omstandigheden niet en wie dat wel zou doen komt daar niet zonder kleerscheuren weg.
Ik was niet diegene die zei dat men daar aan't filmen was.

Citaat:
2) inderdaad. Iemand bezorgde mij ooit beelden uit het slachthuis van Molenbeek die op die wijze gemaakt werden.
Maar ik loop niet constant met een verborgen camera rond en de aanslagen werden vooraf ook niet echt publiek aangemeld. Ik werd er nogal door verrast.
Was een reactie op "De laatste tijd al eens gaan filmen in die buurten?"

Citaat:
4) Dat doen wij ook maar dat is het punt niet. Het punt is het aspect duiding.
Dat is de term die gebruikt wordt in de media voor het verzwijgen van feiten, selectief tonen van beelden en deze dan ook nog eens kleuren naar hun eigen overtuiging...
Ik woon in Molenbeek en weet uit persoonlijke ervaring hoe het er hier aan toe gaat. Dat strookt in geen enkel opzicht met wat in de media getoond wordt. En als er al eens een deeltje van de waarheid getoond wordt dan wordt al tijdens het tonen of toch zeker achteraf voorzien van linkse duiding...

Kortom, uw redenatie getuigt van mediatieke correcteheid...
Dat zou waar zijn moest ik waarde hechten aan de belgische media, dat doe ik niet.
Oud 17 december 2010, 15:57   #756
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je hoeft niet zo uit je kram te schieten, als je daarover in debat wil gaan, zou je allereerst de teksten uit de geschriften zelf moeten op tafel gooien, gaan analyseren, naast de koranische teksten leggen en vergelijken, is de bijbel in gebiedende wijze geschreven, wèlke 'wetten`staan er in de bijbel opgetekend die voor alle tijden en alle mensen gelden en onveranderbaar zijn en nooit aan getornd mag worden; de 10 geboden? Zijn ze bloeddorstig?
Nee, het ergst zijn de werken van barmhartigheid...
Oud 17 december 2010, 16:04   #757
Amon_Re

Standaard

Citaat:
W�*t is 't dan dat je mij aan 't verstand wil brengen?
Dat er verschillende stromingen zijn? Dat weet zelfs mijn kat!
Het enige wat ik aan je verstand tracht te krijgen is dat een religie niet statisch is, door je te focussen op slechts één aspect van de huidige problemen ga je de boel niet oplossen.

Jij staart je blind op de koran, het probleem beperkt zich echter niet tot de koran.

Citaat:
Betekent dat dat je maar steeds de 'relativerende' toer op moet gaan want, de ene helft doet 't niet, en ook maar weer steeds en steeds opnieuw over de kattelieken moet beginnen, ik wéét dat jij veelal te vinden bent in dat soort draden, je spaart tijd noch moeite om die gevaarlijke* kattelieken onderuit te halen, terwijl je voor de meest bloeddorstige, wreedaardigste ideologie in de verdediging schiet.

ieslaam ies vrede Amon?
Het probleem is dat ik niet in zwart/wit beelden denk, ik herken de complexiteit van de problematiek, ik ga niet gaan bashen om te bashen.
Oud 17 december 2010, 16:11   #758
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat zou waar zijn moest ik waarde hechten aan de belgische media, dat doe ik niet.
Nee, maar u past hetzelfde stramien toe.
Lang voorbijgestreefde over een godsdienst waar het hier helemaal niet over gaat een beetje verkrachten tot ze in uw kraam passen.
Dat vertekend beeld dan als enige, ware eeuwigdurende waarheid placeren.
En vervolgens een vergelijking gaan maken met een andere godsdienst zoals ze vandaag bestaat om de wandaden van die laatste te relativeren.

Daarbij blijft u dan nog voor de hand liggende feiten negeren en zelfs ontkennen (aanslagen hebben niks met de islam te maken...?!?)
en ga jij en je overtuigingsgenoten slachtoffers van verkeersongevallen misbruiken om de moorden door en voor de islam te relativeren.
Mag ik je er op wijzen dat ik al heel jong iemand aan een verkeersongeluk verloor en je kan verzekeren dat haar dood niets met de islam noch met de kerk te maken had?
Indien je voor de doden zelfs niet eens een greintje respect aan de dag legt hoe wil je dan dat er ook maar iemand aan jou raaskallerij enige waarde schenkt?

Dit is een voorbeeldje van waarover het gaat:
http://www.vt4.be/nieuws/turks-meisj...jdens-eremoord
Europa zet Turkije onder druk om strenger te straffen dan Europese landen dat doen...

Is dit misschien een ongeval?
Dit is een ritueel, religieus mensenoffer dat in deze tijd plaatsvindt.
Geen eeuwen geleden.
In een land dat binnenkort dank zij jou geestesgenoten Europees zal worden.
Waar dit soort zaken, ondanks een aanpassen van de wet aldaar en vooral omdat die wet niet naar behoren wordt toegepast, hand over hand toeneemt!
Zoals dat ook in Europa en België het geval is zij het godzijdank nog niet op zo een grote schaal.

Geef hier eens een relevante reactie op in plaats van het topic proberen te begraven onder op zijn zachtst gezegd 'geduide' religieuze geschiedenis!
Oud 17 december 2010, 16:11   #759
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geschiedenis van de kerk en het christendom van de middeleeuwen tot het stenen tijdperk
Teruggrijpen naar de geschiedenis mag blijkbaar alleen als het u goed uitkomt?
Citaat:
kijk naar het zuid-Italië van de vorige eeuw
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 16:14   #760
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik jou al een heel topic aan het verstand probeer te brengen is dat er mensen nu, vandaag, heute, maintenant geslachtofferd worden door de nog steeds middeleeuwse islam in de 21e eeuw.
Swaziland en hun religieus ABC plan maken toch ook dagelijks slachtoffers.
De kerk gedoogt er polygamie maar oh nee, condooms komen pas op de laatste plaats. Zijn dus ook mensenoffers om de god te plezieren of niet kwaad te maken. Net hetzelfde dus.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be