![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
tipje: de 2 uithoeken van de 'Melkweg' zijn 100.000 Lj van elkaar gescheiden. Wat zou dan 2.000 Aardse jaren betekenen, in verhouding met het oneindige van het heelal.? Dit is dat ook zo ongeveer de laatste limiet van het onbenullig denkvermogen van een gewone sterveling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0 http://www.youtube.com/watch?v=Ru0fiqO1tEA http://www.youtube.com/watch?v=mfBy74nQZfo Beeld je eens in dat je probeert te filmen als enkeling in het midden van zo een opgehitste bende... Zelfs als je dat zou willen zou het je niet lukken! En wat de officiele media betreft... die zie ik op onze congressen ook en zelfs urenlang filmen. Het resultaat zijn dan 2 minuutjes totaal uit de context en met 'duiding' overgoten filmpjes... Het kan ook zo natuurlijk: http://www.nieuwsfeiten.be/2010/08/l...oord-pleegden/ http://www.gva.be/krantenkoppen/zoek...A==&g=eremoord
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Een verborgen camera bestaat reeds langer dan vandaag 3) 'De media' is niet beperkt tot Het Laatste Nieuws, de wereld is groter dan enkel Vlaanderen 4) Dat ze amper 2 minuten tonen van jullie congressen boeit me niet, je kan die zelf ook online zetten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*t zei U, 'het verbod prijzen'? Citaat:
Als de shia het niet doen, maar dan is't goed natuurlijk, niks aan't handje!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Minister-President
|
![]() Ik heb even doorgenomen wat er gepresteerd is tijdens mijn afwezigheid...
Lessen in dictie DOOR dummies... En ellenlange discussies over heksenverbrandingen, de inquisitie en de geschiedenis van de kerk en het christendom van de middeleeuwen tot het stenen tijdperk om aan te tonen dat de huidige RKK en het Christendom bij uitbreiding zeker even misdadig en moordzuchtig zou als de islam... Wow, welk een hoogstand niveau de islamaanbidders hier weer behalen... Het gaat eigenlijk hierover, misschien herinnert u zicht het onderwerp nog...http://www.artikel7.nu/?p=10569
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |||
|
![]() Citaat:
Een creationist heeft problemen met lessen evolutie, een katholiek niet. In andere woorden, verschillende interpretaties van de heilige teksten onder verschillende sektes door. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk, eerlijk gezegd, dat jij degene bent die 'fucking real moet get'ten, ik heb het nergens gehad over 'mijn harde schijf wissen' of joetjoep wissen of verbieden, ik had het over de instructies die de media kregen om hun berichtgeving aan te passen indien het criminele feit om een niet westerse allochtoon aka mohamedaan gaat, zie de UK, ze worden steevast 'Asians' genoemd, terwijl ik er mn hebben en houden op verwed dat er geen Chinezen of Japanners mee bedoeld worden, zo ook ook in La BZ, waar ze de term 'jongeren' hebben verzonnen enzocetera...langzaam sluipend wordt ieders vrijheid van meningsuiting ingeperkt, maar dat zal wel een complottheorie mijnerzijds zijn zeker? Volg jij wel de actualiteiten, ook van andere landen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |||
|
![]() Citaat:
Wat ik aan jullie verstand tracht te brengen is dat ondanks haar bloederig verleden de christelijke kerk veranderd is in wat ze nu is, terwijl haar heilige teksten onveranderd bleven. Niets meer, niets verdomme minder, moet ik er in't vervolg een tekeningske bij maken? Of moet ik nog kleinere woordjes gebruiken eer je licht gaat branden? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) inderdaad. Iemand bezorgde mij ooit beelden uit het slachthuis van Molenbeek die op die wijze gemaakt werden. Maar ik loop niet constant met een verborgen camera rond en de aanslagen werden vooraf ook niet echt publiek aangemeld. Ik werd er nogal door verrast. Was u misschien vooraf op de hoogte? 3) Tja, CNN en BBC heb ik daar jammer genoeg ook niet gezien... 4) Dat doen wij ook maar dat is het punt niet. Het punt is het aspect duiding. Dat is de term die gebruikt wordt in de media voor het verzwijgen van feiten, selectief tonen van beelden en deze dan ook nog eens kleuren naar hun eigen overtuiging... Ik woon in Molenbeek en weet uit persoonlijke ervaring hoe het er hier aan toe gaat. Dat strookt in geen enkel opzicht met wat in de media getoond wordt. En als er al eens een deeltje van de waarheid getoond wordt dan wordt al tijdens het tonen of toch zeker achteraf voorzien van linkse duiding... Kortom, uw redenatie getuigt van mediatieke correcteheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er verschillende stromingen zijn? Dat weet zelfs mijn kat! Betekent dat dat je maar steeds de 'relativerende' toer op moet gaan want, de ene helft doet 't niet, en ook maar weer steeds en steeds opnieuw over de kattelieken moet beginnen, ik wéét dat jij veelal te vinden bent in dat soort draden, je spaart tijd noch moeite om die gevaarlijke* kattelieken onderuit te halen, terwijl je voor de meest bloeddorstige, wreedaardigste ideologie in de verdediging schiet. ieslaam ies vrede Amon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Minister-President
|
![]() @ Amon-Re.
Waarom zet je dan eerlijkheidshalve de islam niet naast het Christendom. Dan wordt meteen duidelijk dat je één zaak kristalhelder duidelijk maakt... Namelijk dat je de huidige islam niet eens kunt vergelijken met de RKK op haar zwartste momenten in de geschiedenis. Die kan daar noch qua bloeddorstigheid noch qua aantal slachtoffers aan tippen. En tevens dat je de islam en de RKK en het Christendom enkel bij benadering kunt vergelijken indien je de moderne islam vergelijkt met de middeleeuwse of premiddeleewse kerk. Dank u Amon voor uw verhelderende inzichten...
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet vloeken hé! dat is godslastering! ![]() ![]() ![]() Wat ik jou al een heel topic aan het verstand probeer te brengen is dat er mensen nu, vandaag, heute, maintenant geslachtofferd worden door de nog steeds middeleeuwse islam in de 21e eeuw. En dat dat hand over hand toeneemt en niet afneemt. Ook in Europa en dus in België. Indien je het persé over de RKK, KKK, NAZI's, Christenen, Joden, Israelieten,... wil hebben staat dat jou vrij. Maar doe dat dan ergens op een topic waar dat thuis hoort. ![]() Hier gaat het over : http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4678194844.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |||
|
![]() Citaat:
Jij staart je blind op de koran, het probleem beperkt zich echter niet tot de koran. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lang voorbijgestreefde over een godsdienst waar het hier helemaal niet over gaat een beetje verkrachten tot ze in uw kraam passen. Dat vertekend beeld dan als enige, ware eeuwigdurende waarheid placeren. En vervolgens een vergelijking gaan maken met een andere godsdienst zoals ze vandaag bestaat om de wandaden van die laatste te relativeren. Daarbij blijft u dan nog voor de hand liggende feiten negeren en zelfs ontkennen (aanslagen hebben niks met de islam te maken...?!?) en ga jij en je overtuigingsgenoten slachtoffers van verkeersongevallen misbruiken om de moorden door en voor de islam te relativeren. Mag ik je er op wijzen dat ik al heel jong iemand aan een verkeersongeluk verloor en je kan verzekeren dat haar dood niets met de islam noch met de kerk te maken had? Indien je voor de doden zelfs niet eens een greintje respect aan de dag legt hoe wil je dan dat er ook maar iemand aan jou raaskallerij enige waarde schenkt? Dit is een voorbeeldje van waarover het gaat: http://www.vt4.be/nieuws/turks-meisj...jdens-eremoord Europa zet Turkije onder druk om strenger te straffen dan Europese landen dat doen... Is dit misschien een ongeval? Dit is een ritueel, religieus mensenoffer dat in deze tijd plaatsvindt. Geen eeuwen geleden. In een land dat binnenkort dank zij jou geestesgenoten Europees zal worden. Waar dit soort zaken, ondanks een aanpassen van de wet aldaar en vooral omdat die wet niet naar behoren wordt toegepast, hand over hand toeneemt! Zoals dat ook in Europa en België het geval is zij het godzijdank nog niet op zo een grote schaal. Geef hier eens een relevante reactie op in plaats van het topic proberen te begraven onder op zijn zachtst gezegd 'geduide' religieuze geschiedenis! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De kerk gedoogt er polygamie maar oh nee, condooms komen pas op de laatste plaats. Zijn dus ook mensenoffers om de god te plezieren of niet kwaad te maken. Net hetzelfde dus. |
|
![]() |
![]() |