![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien ben ik er wèl voor de volle 100 % van overtuigd dat de oorzaak wel degelijk ligt in ieslaam, koraan & aanverwante criminele geschriften!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke actie k�*n en m�*g er ondernomen worden tegen de beschermde soort?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | ||
|
![]() Citaat:
Wat we misschien wel kunnen doen (al ben ik niet zeker dat het wettelijk kan) is een betere spreiding van de immigranten die we reeds hebben, ghettovorming versterkt namelijk fundamentalisme, educatie is ook enorm belangrijk, je hebt hier te maken met een sociologisch én theologisch probleem, en het een versterkt het ander. Het voorkomen van ghetto's is nu ook geen complete oplossing, je kan mensen niet tegen hun wil verplaatsen (wat terug contraproductief zou zijn). Het opvolgen van erkende (en niet erkende) moskees is ook iets wat we moeten opvolgen, en we moeten strenger optreden tegen overtredingen, maar met onze 'justitie' zie ik dat ook niet gebeuren, het wanbeleid is te groot.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
|
![]() Ik niet, voor mij is het niet te onderschatten onderdeel van het totale probleem.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 18 december 2010 om 18:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor wie mijn post begrijpt is het echter duidelijk dat de aard van de voorschriften niet relevant zijn voor deze discussie.
![]() |
![]() |
#1032 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zal dan wel weer tegengeworpen worden dat dat niet kan volgens wet X en verdrag Y enzo, maar dan moeten die wetten en verdragen maar veranderd en opgezegd worden. En dan komen de verenigde nazies (geen schrijffout) en EU vast ook weer zeuren en zagen, maar er is al zo vaak gebleken dat die instellingen een wassen neus blijken te zijn, dat ik me daar niet druk om maak. Het gaat verdorie om onze toekomst, en vooral die van onze kinderen van wie wij onze landen in bruikleen hebben gekregen, en voor wie wij en onze voorouders hebben geploeterd. Dat verkwansel je niet zomaar. En mocht blijken dat daarvoor letterlijk gevochten moet worden, dan moet dat maar. Tot het bittere eind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar bladzijden terug schreef ik reeds iets gelijkaardig over 'incompetente' politici e.d. Toch even reageen op 1 puntje uit je bijdrage; " ... een betere spreiding van de immigranten die we reeds hebben ..." Het 'probleem' gewoon verplaatsen? Genk - waar ik oorspronkelijk vandaan kom - is niet echt een grote wereldstad, er is een groot aantal 'allochtonen', en met 'allochtonen' bedoel ik de aanhangers van de religie vd vrede, ze z�*jn er verspreid over de hele stad, bijna gelijktijdig aangekomen met de Italianen, Spanjaarden e.d., om in de mijnen te werken, die Italianen, Spanjaarden e.d. hebben zich naadloos weten aanpassen en integreren in onze maatschappij zonder noemenswaardige problemen, ze halen geen bruiden/gommen uit hun thuislanden, de meeste nakomelingen van die 'immigranten/gastarbeiders' kènnen hun moedertaal niet tot nauwelijks meer (ik ken er heel wat), het zijn enkel de aanhangers van de religie van de vrede die jaar na jaar fundamentalistischer worden, ook in Genk zijn er enkel grote problemen (die natuurlijk liefst onder de mat geveegd worden) met en door, juist en ènkel d�*e immigranten, die generatie na generatie onwilliger worden om te integreren en meer en meer haat tegen het westen hebben, hoe verklaar je dat dan? Niet enkel in Genk trouwens, Houthalen, Eisden, Zolder ... kortom de hele mijnstreek (niet dat ze zoveel jaren in die mijnen gewerkt hebben eens ze de ziekenkas ontdekten). Als je alle immigranten in ogenschouw neemt, de vergelijking maakt en de som optelt kom ik - jazeker - tot de conclusie dat het wel degelijk ieslaam, koraan en aanverwante geschriften zijn die de oorzaak vormen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat had reeds enkele decennia geleden gebeurd moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U de grote profeet bedoelt, die is nog steeds springlevend in anderhalf miljard breinen (als je al van 'n brein kan spreken tenminste).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die in barre omstandigheden leefden nadat ze uit hun thuislanden vertrokken waren, in nauwelijks meer dan barakken gestopt werden in de mijnstreken en toch - in no time - zich aanpasten, integreerden, hun kinderen alle kansen gaven die geboden werden in hun nieuwe thuisland, die kinderen en kleinkinderen die kansen wèl degelijk grepen en een toekomst opbouwden voor zichzelf en hun nakomelingen, meedraaien in de maatschappij, die hun oorspronkelijke landen van herkomst enkel nog maar zien als 'vakantieland'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |