![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef maar een voorbeeldje. Er zijn er nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 |
Minister-President
|
![]() @ Peche en Nierika; any comments?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 |
Banneling
|
![]() Allereerst vind ik het enigszins moedig dat je dat allemaal bekend maakt en aan de man brengt.
Wat ik enorm betreur is dat we het probleem gebruiken om af te spiegelen op een hele cultuur, in plaats van op de daders zelf. Ik ben tegenover de daders qua uitlatingen soms extremer dan Uzelf Joris, maar ik kan toch moeilijk mijn buurman scheef bezien voor wat een fundi wat verderop doet? Uiteindelijk ben ik altijd een voorstander van het secularisme geweest, en ik kan niet begrijpen hoe men het ene scheidt terwijl het andere volop mag floreren. Dat floreren is voor mij geen probleem, maar het lijkt te vloeken met veel van onze waarden waarvan we reeds gescheiden leven. Draai de kraan toe, leg een secularisme op en het probleem is opgelost. Want in feite, volgens mijn mening, geeft er hier geen enkele "basher" om die vermoorde meisjes of kindjes in Syrië. Je hebt er gewoon genoeg van en het is een paradigma geworden dat duidelijk te maken ![]() Even serieus Joris, hoe vraag ik zo'n subsidie aan? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus kan ik in plaatsen zoals Brussel en Antwerpen wel degelijk zowat 99% van de moslims met de vinger wijzen... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn buurman minimaliseert dat niet... die leeft met zichzelf, zijn gezinneke. Gaat werken en doet de grote boodschappen met zijn vrouwke, ... Wat daar binnen gebeurt weet ik niet, en hoef ik toch ook niet te weten? Jij gaat verder op beelden van de media, zoals juichende moslims.... Wat wij zien in Arabische landen is dat zij een strenge aanpak nodig hebben, willen zij sharia? Geef ze sharia. Is toch een rapper en efficiënter systeem dan het onze. Off with the head! Is dat onmogelijk te geven in een democratisch land, is het toch HOOG TIJD voor een secularisme. Dan is het niet aanpassen of opkrassen, dan is het gewoon aanpassen of wegblijven of er systematisch uitgefilterd worden omdat ge niet mee wilt/kunt. Extreem van mij he Joris, maar wel veel efficienter dan bashen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1390 |
Minister-President
|
![]() Oeps, dat ben ik inderdaad vergeten...
Het volstaat niet te zeggen dat je niet meedoet aan zulke zaken indien je ook maar aan één van die zaken wel degelijk meedoet. En ik moet de eerste mohammedaan nog tegenkomen die niet ergens in zijn repliek een 'maar' inbouwt... Of een deel van de verantwoordelijkheid van de moslimaanslagen in de VSA en Europa aan de Amerikanen gaat verwijten. Alsof, zelfs als dat waar zou zijn, de inherente onmenselijkheid van de Islam gerechtvaardigd zou zijn... Dus JA, ik ga voor 99,99 percent... Wat dus uiteraard niet betekent dat elk individu aan alles schuldig is, dat gebruikt u als dooddoener. Maar de gemeenschap als geheel, ja, die is wel verantwoordelijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bekeerling (!!! voordien PVV parlementslid zelfs!) die nu natuurlijk wèl op TV mag komen (*) kon het dus niet over zijn lippen krijgen dat de mevrouw die ginds in Soedan de doodstraf heeft gekregen wegens afvalligheid niet mocht vermoord worden! Het kon eventueel toch wel een sharia straf zijn geweest en daar mocht deze bekeerde kaaskop toch niet tegen in opstand komen. (zie rond minuut 11) Kijk even mee : http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbr...van-lexmond-1/ (laatste minuten) en hier zijn bekeerlingenuitleg over de exportboycott van Saudi omdat Wilders een tekeningetje had gemaakt. http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbr...oud-van-doorn/ (*)(net zoals het VB/G.Annemans nu ineens alle dagen te zien is)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 |
Minister-President
|
![]() Boko Haram en ISIS bevestigen nog maar eens met verve mijn beginstelling.
Islam en religieuze mensenoffers blijken onafscheidbare elementen...
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kerven in de geslachtsdelen van weerloze kleine meisjes bijvoorbeeld. Ook vind in in de originele, niet de later toegevoegde, geschriften geen verplichting om een hoofddoek te dragen. Wel om het haar te bedekken. Vrouwen hebben niet enkel haar op hun hoofd denk ik dan... ![]() En direct daar na, hoe dom moet je zijn om uit die richtlijn een hoofddoekverplichting te puren... ![]() Tenzij je die in verband brengt met de sluiers (niet hoofddoeken dus) van de tempelhoertjes... waarmee je dus al je vrouwen als hoer gaat beschouwen... En eerder in deze draad heb ik al aangeduid dat er een verschil is tussen je vrouw een lel te verkopen omdat ze je horens opzette en je zus te liquideren omdat ze met een man van een ander geloof wenst te trouwen.... Bij de moslims is het niet de vernedering die uitgewist wordt (of toch nooit alleen) maar wordt dit steeds verbonden aan en in de naam van Allah gedaan. Verder kom je weer enkel met eremoorden af (wat in mijn ogen al te veel als schaamlapje wordt gebruikt om de inherente godsdienstwaanzin te verbergen) terwijl ik nog maar een paar reacties geleden, nog maar eens heel de opsomming gaf... Als de uil niet zienen wil... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 18 juni 2014 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 |
Minister-President
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.1998343
Nu nog een groepje dat zich osiris noemt en zich bezig houdt met slavernij en massale verkrachtingen dan is het cultuurverrijkende plaatje van de Islam compleet...
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6254/...te-maken.dhtml Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er hier en daar toch al iets meer realistische reacties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Deze zottin uit het Europese parlement gaat echter nog verder. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1399 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of Cecilia Malmstrom zo dom is, dan wel of ze zo goed kan liegen?
![]() |
![]() |