Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2014, 04:49   #1401
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

And the beat goes on...
http://www.hln.be/hln/nl/1280/Irak/a...-in-Irak.dhtml
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2014, 07:57   #1402
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik las ooit "Islam, the arab imperialistism" van Anwar Shaikh.

Citaat:
In fact, Islam is the most effective tool of imperialism; other nations, usually acquire
political and cultural glory through economic power or sword and fire, but Islam
achieves this aim through the medium of faith-in-Muhammad, the only source of
paradise, replete with beautiful virgins, pretty boys and rivers of wine, milk and honey.
This lure of paradise has turned all non-Arab Muslims into moths, eager to cremate
themselves on the flame of the Arabian cultural hegemony. So blinded are the non-Arab
Muslims by the magnitude of the Arabian glory, emanating from the Islamic faith, that
the father will kill his own son if he denies its spiritual, legal and moral suzerainty. What
can be more fantastic than the fact that Muslims all over the world prostrate towards
Mecca at least five times a day. The Prophet gained this singular honour for his country
through a spiritual mechanism, which, despite being phoney, appears felicitous, fruitful
and fitting. Yet it testifies, not only to the unique political vision of the Prophet, but also
offers an amazing study to someone, wishing to engage in discovering the human skills
of marvel, mystery and manipulation.
Het volledige boek is online te vinden op : http://www.hindusthangaurav.com/book...MPERIALISM.pdf

Wie was Anwar Shaikh?
http://iranscope.ghandchi.com/Anthol...nwarsheikh.htm

Citaat:
Early Life

I was born on the first day of June, 1928, in a village near the city of Gujrat (in present day Pakistan). That day happened to be the day of Hajj (or Pilgrimage) as well. My family considered this a good omen since the Hajj is one of the most sacred ceremonies of Islam, and so they called me Hajji Muhammad. That was the first name I was given, but as it happened I was also born circumcised, and this was seen as an even greater, more august omen, and accordingly they changed my name from Hajji Muhammad to Muhammad Anwar. Anwar means radiant. This is what prompted them to give me a sound Islamic education. They thought I was destined to be a stalwart of Islam. I was born and brought up breathing Islam. My mother was not only deeply religious but also a scholar of Islam. She could recite at least half of the Koran from memory. She did all she could to teach me what she knew. My paternal grandfather was also very scholarly and religious, and on top of that the younger brother of my grandfather was a professional Muslim priest, a mullah. So I was under his care as well. They, however, did not teach me Arabic grammar. I only started learning Arabic in sixth form, and my Arabic teacher happened to be, more or less, our next door neighbour. I matriculated in 1946, loving Islam all the while. During that period I made myself familiar with the works of Hadith, the Islamic Traditions, collected by such revered scholars as Bukhari, Muslim, Ibn Majja, and others. I was also lucky enough to come across many books on Arab culture and history, and the famous commentary on the Koran by Maulana Abul Kalam Azad.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 00:03   #1403
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

http://www.knack.be/nieuws/wereld/vr...campaign=knack

De daders hier van hebben al plechtig beloofd dat wij en de VSA de volgende doelwitten zijn...
Hun aanhangers bezetten massaal onze straten.

Voor wie nog twijfelt aan de term religieuze mensenoffers...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 11 augustus 2014, 09:06   #1404
Peche
Banneling

Standaard

En gij woont juist in een wijk waar ge uw beliefs zo openbaar uitte.
Voorwaar Joris, als uwe kop er als eerste afgaat moeten wij ons nog niet meteen zorgen maken. Dat zagen we dan ergens van ver al afkomen
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 10:05   #1405
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En gij woont juist in een wijk waar ge uw beliefs zo openbaar uitte.
Voorwaar Joris, als uwe kop er als eerste afgaat moeten wij ons nog niet meteen zorgen maken. Dat zagen we dan ergens van ver al afkomen
zéér interessante opmerking.
U gaat er dus van uit dat het doodnormaal is dat islamkritische mensen binnenkort een kopje kleiner worden gemaakt? Iets van "dat zal ze leren" of "Islam mag niet bekritizeerd worden op straffe van dood"?

Goed dat U ons waarschuwde.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 11 augustus 2014, 10:35   #1406
Peche
Banneling

Standaard

Neen ik ga er vanuit dat mensen als Joris onze buffer zijn.
Maar voorwaar zoals ik spreek, wij hebben geen Theo van Gogh in België.
Wel Kim De Gelders en Hans van Temsches.

Ik ken moslims persoonlijk vanuit BE en vanuit NL.
Ik heb er maar enkelingen radicaal zichzelf weten uiten en twaren de grootste sukkelaars onder hun eigen volk dat door hun eigen volk weggezwaaid worden.
Dus?
Oud 11 augustus 2014, 11:09   #1407
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar voorwaar zoals ik spreek, wij hebben geen Theo van Gogh in België.
Wel Kim De Gelders en Hans van Temsches.
ik zie niet in wat u wil vergelijken.
Theo van Gogh was een slachtoffer van een moslimextremist.
Zowel KDG als HVT zijn moordenaars met ontspoorde geesten.

Denkt U nu werkelijk dat er in Nederland ENKEL Theo van Gogh door moslimterroristen werd vermoord?

Citaat:
Ik ken moslims persoonlijk vanuit BE en vanuit NL.
Ik heb er maar enkelingen radicaal zichzelf weten uiten en twaren de grootste sukkelaars onder hun eigen volk dat door hun eigen volk weggezwaaid worden.
Dus?
Dus? omdat gij het niet gezien hebt bestaat het niet?

Kende je ook andere misdadigers uit dat milieu?

http://www.burojansen.nl/traa/b8_2_30.htm

Oud 11 augustus 2014, 11:51   #1408
Peche
Banneling

Standaard

Theo van Gogh is in Nederland. In België hebben wij geen vermoordde Filip Dewinter he.
Ik ontken moslimextremisme niet, maar vergeet niet dat er nog andere gekken in de maatschappij rondlopen. Gasten als De Gelder. De waarschuwingen waren er, de ouders wouden hem zelfs laten vastzetten. Ons systeem heeft falikant gefaald!!!!
Ontken het niet!

Ik zeg dat het bestaat, maar ik zie dat er nog erger onrecht de wereld in is.
Vangheluwe? Martine? Danneels?
Oud 11 augustus 2014, 12:09   #1409
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Theo van Gogh is in Nederland. In België hebben wij geen vermoordde Filip Dewinter he.
Ik ontken moslimextremisme niet, maar vergeet niet dat er nog andere gekken in de maatschappij rondlopen. Gasten als De Gelder. De waarschuwingen waren er, de ouders wouden hem zelfs laten vastzetten. Ons systeem heeft falikant gefaald!!!!
Ontken het niet!
u vergelijkt niet alleen appels met peren, maar slaagt er zelfs in op er een hele fles citroensap bij te kappen.

Citaat:
slecht voorbeeld. Moslims mogen huwen met kinderen van zes en hen penetreren als ze negen zijn. wat nu? De Vangeiluwes en de Danneelsen worden daar de hemel in geprezen.
Over welke Martine heb je het?

Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2014 om 12:11.
Oud 11 augustus 2014, 12:17   #1410
Peche
Banneling

Standaard

De wetgeving laat niet toe dat zesjarige meisjes trouwen met oudere mannen.
Maar ze laat wel toe dat operatie kelk niet openbloeit, en ze laat wel toe dat het pedofielennetwerk bij Dutroux verder niet onderzocht wordt.
Vangheluwe en Martine lopen vrij rond en worden beschermd door de religieuze westerse instellingen.
Weet je Circe, ik heb nog meer respect voor moslims dan mensen als U
Oud 11 augustus 2014, 12:21   #1411
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je Circe, ik heb nog meer respect voor moslims dan mensen als U
ik neem aan dat je volgend artikel dan vooral NIET zal lezen:

http://shoebat.com/2014/08/08/muslim...-hang-fathers/

dit is de video: http://shoebat.com/2014/08/08/muslim...-hang-fathers/

Oud 11 augustus 2014, 12:24   #1412
Peche
Banneling

Standaard

Ik klik zelden als ze er niet bij vermelden wat het is.
Oud 11 augustus 2014, 12:25   #1413
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik klik zelden als ze er niet bij vermelden wat het is.
"muslim-hang-fathers" begrijp je niet neem ik aan?

Oud 11 augustus 2014, 12:27   #1414
Peche
Banneling

Standaard

Gij moet U toch eens een ander hobby zoeken zenne Circe.
Ik denk niet dat islam een goede optie voor je is
Oud 11 augustus 2014, 12:54   #1415
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ontken het niet!

Inderdaad sterke voorbeelden maar...
Wat mij treft is dat jij (en andere islam verontschuldigers) deze voorbeelden van enkelingen steeds aanvoeren als zijnde 'erger' dan wat de islam op dit moment massaal veroorzaakt...

En als het u een troost is, een minder hypocriete islamiet als u heeft mij plechtig beloofd dat wanneer zij hier de macht grijpen hij persoonlijk mij zal komen onthoofden. Hij vindt dat ik deze eer verdien als zijnde waardig en eerlijk opponent van de islam.
Oud 11 augustus 2014, 13:33   #1416
Peche
Banneling

Standaard

In mijn leefwereld is dat erger.
Want ik heb hier geen radicale moslims rond mij heen
Wel wordt mijn land mogelijk geleid door een bende pedofielen en dat vind ik zéér ernstig.
Oud 11 augustus 2014, 14:52   #1417
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In mijn leefwereld is dat erger.
Want ik heb hier geen radicale moslims rond mij heen
Wel wordt mijn land mogelijk geleid door een bende pedofielen en dat vind ik zéér ernstig.
Maar lief kind, als onze leefwereld u zo bang maakt, waarom verhuist u dan niet naar een beter land dat niet geleid wordt door "een bende pedofielen".
Syrië is bijzonder mooi in deze tijd van het jaar. Irak is romantisch, echt waar!
Oud 11 augustus 2014, 15:08   #1418
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Maar lief kind, als onze leefwereld u zo bang maakt, waarom verhuist u dan niet naar een beter land dat niet geleid wordt door "een bende pedofielen". Syrië is bijzonder mooi in deze tijd van het jaar. Irak is romantisch, echt waar!
Je ziet het vaak gebeuren
Citaat:
Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennisnemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening, of bij gedrag dat strijdig is met de eigen overtuiging, waarden en normen. Het gaat met andere woorden om de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee cognities, waarbij het woord cognitie kan slaan op kennis, houding, emotie, geloof of gedrag. Volgens de theorie voelen mensen een sterke drang om dissonanties te verkleinen door hun opvattingen of gedrag aan te passen of te rationaliseren. Het tegenovergestelde van cognitieve dissonantie is cognitieve consonantie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 17:46   #1419
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Maar lief kind, als onze leefwereld u zo bang maakt, waarom verhuist u dan niet naar een beter land dat niet geleid wordt door "een bende pedofielen".
Syrië is bijzonder mooi in deze tijd van het jaar. Irak is romantisch, echt waar!
De echte slachtoffers, daar rept niemand een woord over.
Maar wee een moslima die besneden wordt, dat heeft iedereen geweten.
En de mensen die één fuck om die moslima geven zijn waarlijk op één hand te tellen. De rest gebruikt de info voor een pure "ziede wel, ik heb het toch altijd gezegd, die moslims".

Fuck irak, fuck syrië, fuck libië
Behoudt U eens tot den Belziek. Welke racistische moorden worden hier gepleegd??? Welke drama's hebben wij meegemaakt?
EN HOE GING JUSTITIE ERMEE OM????
Oud 11 augustus 2014, 20:35   #1420
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De echte slachtoffers, daar rept niemand een woord over.
Maar wee een moslima die besneden wordt, dat heeft iedereen geweten.
En de mensen die één fuck om die moslima geven zijn waarlijk op één hand te tellen. De rest gebruikt de info voor een pure "ziede wel, ik heb het toch altijd gezegd, die moslims".

Fuck irak, fuck syrië, fuck libië
Behoudt U eens tot den Belziek. Welke racistische moorden worden hier gepleegd??? Welke drama's hebben wij meegemaakt?
EN HOE GING JUSTITIE ERMEE OM????
Was Dutroux een racist?
Was Van Gheluwe een moordenaar?
U bent wel heel erg het noorden kwijt, hé!
Antwoord liever op de vraag waarom u zo nodig in België wilt blijven terwijl het volgens u zo een slecht land is? Waarom immigreren zoveel brave, goede moslims naar hier als het hier zo slecht is? Leg het eens uit, Perzikje!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be