![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Banneling
|
![]() Jamaar hola, het gaat hier over religieuze mensenoffers.
Dutroux heeft meiskes vermoord he, das nog erger dan racisme! Van Gheluwe was misschien wel klant bij Dutroux? Wie zal het ooit weten als operatie kelk dicht geschroefd wordt en het pedofielen netwerk nooit aandacht kreeg tijdens het proces van Dutroux? En is dat niet belangrijker voor ons dan een moslima dat 6000 km van hier besneden of vermoord wordt? Ik vind het cruw om het zo te stellen, but it is what it is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, als ik moest kiezen tussen bepampeld worden door Van Geiluwe of voor de rest van mijn leven mijn vagina laten dichtnaaien en mijn clitoris laten verwijderen..... dan weet ik écht wel wat ik zou verkiezen. Misschien kunnen we even pleiten voor het total verwijderen van de penis bij jongetjes. Dan kun je ook kiezen van welke twee vices je het meest zou afzien. (en o ja, vergeet vooral niet de kindbruidjes uit uw islamitische paradijzen. Of tellen die ineens niet meer mee als het over Van Geiluwe en Dutroux gaat?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 |
Banneling
|
![]() "Als ik moest kiezen".
Ge minimaliseert hier de ene zaak om de andere meer te belichten. Hoe kunnen wij als volk zo fanatiek kijken bij anderen en als het om ons volk gaat opkomen met een witte mars? Apatische wezens. Ge geeft gene ene fuck om een moslima wijf, en dat is zo erg niet. Wat wel erg is dat ge het leed bij het eigen volk niet ziet en het leed van een ander gebruikt om meer leed te zaaien. Demonisch! Laatst gewijzigd door Peche : 11 augustus 2014 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals, als u België zo vreselijk slecht vindt, wat doet u hier dan nog ???
![]() |
![]() |
#1425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Teonanacatl Marie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 |
Minister-President
|
![]() http://www.stopchristenvervolging.be...ng-op-facebook
Het thema blijft actueel, gelukkig ben ik meer en meer niet de enige stem in de woestijn... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 |
Minister-President
|
![]() Nog even en we hebben duidelijkheid of ook de moord met het vliegtuig in Frankrijk onder deze titel hoort.
Hopelijk vóór de verkiezingen in Frankrijk zodat de mensen daar, ongeacht de uitslag, een eerlijke keuze kunnen maken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1432 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De uitdrukking gaat over 's werelds kleinste viool.
![]() ![]()
![]() |
#1433 |
Minister-President
|
![]() http://www.demorgen.be/buitenland/re...firs-a2275178/
Kafirs... Dat zijn dus 99% van de Europese autochtonen... Gegeven dat dit soort terroristische organisaties de bezielers zijn van aanslagplegers in Europa (al dan niet psychisch gestoorde eenzame wolven (zucht)) die dan op hun beurt gesteund worden door meer dan 60% van de bevraagde islamieten... We zullen de volgende weken maar iets minder op de Metro stappen zeker?...
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Scholieren die deze aanslagen niet steunen worden in elkaar geramd door hun medestudenten (op aangeven van een moslimleraar) en van hun school verdreven... Ik heb de indruk dat de moslims die ik persoonlijk ken, in België, Nederland, Marokko, Tunesië, Mauritanië, de VS, het Verenigd Koninkrijk... (politiek actief zijn, ook nationaal, brengt heel wat internationale contacten mee...) iets eerlijker zijn dan uw kennissenkring. Deze mensen maken zich over die cijfers of zorgen of vinden dat nog niet genoeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als zij een straat verder woont evenzeer. een dorp verder evenzeer. In een ander land of zelfs sterrenstelsel evenzeer. Voor sommigen, zoals jij, mogen het opsommen van niets ter zake doende andere kwaden en een paar kilometer genoeg zijn om de islam te verontschuldigen, voor mij gaat dat niet op. En ook hard roepen dat dit géén islam is zal je bij mij ook niet helpen. Het gebeurt in naam van de islam en op massale schaal. Geen excuus, ook niet van een excuusmoslim, kan hier afdoende zijn. Ook het jouwe niet... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En eerlijk Claessens, I couldn't care less anymore. Ik zie cause and effect at play. Tijd iets nieuw te veroorzaken. Citaat:
Wat lost dat op? Caused iets met positief effect he. Begint in hemelsnaam bij een secularisme en geboortebeperking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een besnijdenis in Nigeria zou belangrijk voor ons zijn? Ik praat dat niet goed, ik vraag uw prioriteiten te verleggen op iets lokaler. En als de islam dan toch zo problematisch is, dan moete maar zorgen als politicus dat er referenda komen en wij daarop kunnen stemmen he.... (secularisme) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan het nog opvallender? A Martine heeft met deze draad niets maar dan ook niets te maken. B Het gaat niet om één besnijdenis in Nigeria maar om vele duizenden per jaar en ook hier elk jaar in toenemende mate. U bent een gedoodverfde excuustruus in deze draad voor de meest gewelddadige vorm van de islam. Indien u nog iets te melden heeft dat daadwerkelijk ook maar in de verte te maken heeft met de moorddadige islam die hier aangeklaagd wordt bent u uiteraard steeds welkom. In het andere geval stel ik u voor een draad te openen over Martine en co en daar te gaan trollen. In het onwaarschijnlijke geval dat u dat op een manier doet die de moeite waard is zal ik daar graag mijn reacties plaatsen. Zonder daar te komen trollen over de islamslachtoffers in Europa... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Minister-President
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...mpaign=seeding
Islamitische bootvluchtelingen gooien christenen overboord tijdens oversteek
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 16 april 2015 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 |
Minister-President
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20150416_01633737
Islamitische bootvluchtelingen gooiden christenen overboord Dat soort mensen wordt dus nu met bootladingen tegelijk binnengehaald. Is er nu niemand intelligent genoeg om deze mensen terug te sturen naar hun plaats van vertrek? Nog meer tijdbommen hebben we nu toch echt niet nodig...
![]() |
![]() |