![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 |
Banneling
|
![]() Martine en een besnijdenis .wa is erger? Voor mij martine.
Laatst gewijzigd door Peche : 17 april 2015 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U weet waar, ik moet U wellicht niet bij de hand te nemen. Of gaan we dat niet gelijk stellen omdat de ene een vrouw is? Misschien moeten we hen zeggen het van geboorte af te doen of op zijn minst te verdoven? Zeg eens Claes, wat stel jij voor om de besnijdenissen in Nigeria tegen te houden? Of zoekt U een bok om uw vinger op af te wijzen? Citaat:
Waar was uw grote muil toen het pedo netwerk in eigen land onder tafel geschoven werd? Waar is uw grote muil als ze Godfried overplaatsen? Ik vraag mij gewoon af waarom je zo ver kijkt en de ogen voor hier sluit? En vergeet niet, de joden plegen de meeste besnijdenissen in dit land. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U weet wel kleine schaamlippen en clitoris er af, een vod tussen de benen en hopen dat uw dochter niet doodbloed. Bembemberembem bembem ![]()
![]() |
![]() |
#1444 |
Banneling
|
![]() Ik vraag hem toch wat hij er aan zou doen????
Welk nut heeft het Nigeria aan te halen als besnijdenissen HIER dagelijks gebeuren???? Is Claes een Belgisch politicus of een Nigeriaans? Als hij er zo om bekommerd is, dat hij het vliegtuig in stapt en daar betoog voert he???? Die haatzaaierij en propaganda, tot daar aan toe! Maar ieder politici moet in actie brengen wat hij vertolkt, wat is zijn plan tegen de besnijdenissen dan en in welke mate gaat hij dat consequent doorvoeren? Of was het toch maar een aangenaam potje vinger wijzen????? Plopper de plop hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat betreft uw - opzettelijk want er op gericht om de islam uit de wind te zetten - kortzichtige opmerkingen hier over 'in België moeten ageren'. Kijk, wanneer je last hebt van agressieve wespen in je tuin kan je uiteraard beginnen met wespenvallen op te hangen en er zoveel mogelijk plat te slaan. Dat is een goed begin maar dat blijft het ook, een begin... Wil je het werk echt af maken dan zoek je de herkomst van die wespen op. Het nest. En dat vernietig je. Totaal. Van de koningin over de werkers tot en met de laatste larve toe. En dan, pas dan, heb je je werk goed en volledig gedaan. Ergo, wanneer je dit soort zaken definitief uit de wereld wil helpen dan moet je de oorzaak aanpakken en die oorzaak met wortel en al verwijderen. De oorzaak hier is duidelijk. Het is de islam. Het correcte antwoord op uw besnijdenissen in België tot en met 99% van alle terroristen in de wereld is geworteld in de islam. Logisch besluit, in het belang van alle huidige en toekomstige slachtoffers, ook indien zij zelf moslims zijn, is het uitroeien van de islam. Duidelijk genoeg? Hoe? Hier door wetgeving, strafmaatregelen en de correcte uitvoering er van. Hier is geen enkele extra wet voor nodig. De wetten over kinderbescherming en tegen mishandeling en marteling voldoen ruimschoots... indien zij ter uitvoering worden gebracht. De internering van pedofielen die zichzelf niet in de hand hebben en gewelddelictplegers, in het belang van de toekomstige slachtoffers is een zwak punt waar zeker nog aan gesleuteld moet worden. Mijn antwoord op het voorgaande? Het VB zo sterk mogelijk maken en houden. Alleen al al de zaken die het VB op de agenda plaatste en die heden verworven zaken zijn verantwoorden dat. Wat is uw antwoord op het grensoverschrijdende, wereldomvattende kwaad dat islam noemt? Blijven zeuren over Dutroux, die per slot van rekening al achter de tralies zit? Goed bezig, veel succes... Blijven kappen op mensen die de handschoen, in tegenstelling tot u en andere beroepsfatalisten, opnemen? Veel succes... Door een excuus would be moslim als jij laten wij ons echt niet ontmoedigen hoor. Integendeel. Zolang mensen zoals jij hier en elders zo reageren ben ik goed bezig. Mijn dank... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Banneling
|
![]() Dat telt zo hard niet he!
:mispoes: U bent mis, ik ben wel degelijk actief op een heel ander vlak nu. Ik ga er geen één uit de weg en wens een secularisme. Fuck Nigeria! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Minister-President
|
![]() Dram maar voort Peche
https://www.youtube.com/watch?v=DjhmVnrLKh0 https://www.youtube.com/watch?v=YkCbv8wrlNg
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 april 2015 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben naartoe consensus in consequentie aan het streven. Of ik denk dat toch te doen lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het niet enkel over de islam, we zouden dat in feite bij alle geloven even consequent moeten doen. Want laat ons eerlijk zijn, die rituele offers zijn voor u propagandatools, U ligt in de realiteit niet wakker van het mensenonrecht dat die vrouwen aangedaan wordt. U zou als politicus beter dat verdoofd slachten eens boventrekken in uw partij, maar WAAROM OH WAAROM is de uwe daar zo verdacht stil bij? ![]() Voor consequentie moeten we al niet naar VB of Joriske lopen he... Citaat:
Of hoe moet ik dat bestrijden tot de laatste larve interpreteren? Citaat:
De wespennest en de val. Citaat:
Het VB sterker heeft voordelen ja, maar de oppositie is jullie plaats. Tot daar en niet verder. Voorwaar zoals ik het gezegd heb, zo zal het ook zijn. Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga dat niet ontkennen, misschien moet ik dat nog meer doen of onze discussies zouden saai worden he? Ik kap niet op mensen die de handschoen opnemen, maar doe het aub eens voor Europa en niet voor Irak, Libië of elders... daar komt alleen maar migratie van en daar zijn wij tegen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Minister
|
![]() Ik las dit over de nachtrust van een forum deelnemer:
" U ligt in de realiteit niet wakker van het mensenonrecht dat die vrouwen aangedaan wordt." Daarin zou hij niet de enige zijn. Feministen kaarten van alles aan (vrouwonvriendelijke opmerkingen op twitter b.v.) behalve de positie van vrouwen in de Islam want als ze dat doen zijn ze racisten. Ter verduidelijking: The curse of "progressive" feminism https://www.youtube.com/watch?v=GbmeQtGMkUU |
![]() |
![]() |