![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 |
Banneling
|
![]() She was better a killer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1483 |
Banneling
|
![]() Er is geen verlichting, enkel duisternis... En weet ge? 't Is beter in't donker te leren zien en lopen dan constant verblind te worden door het licht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1484 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 |
Banneling
|
![]() Ik zal je niet teleurstellen. Ik zal mij er gene zeer aan doen...
Laatst gewijzigd door Peche : 20 april 2015 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Deze toevloed is noch economisch noch sociaal op te vangen. - We voeren aan hoog tempo groepen in die vroeg of laat hun onderlinge strijd hier gaan verderzetten (er waren al meermaals dagenlange rellen tussen verschillende van die groepen in Molenbeek, Schaarbeek,Sint Joost ten Node...). - Door die mensen hier op te vangen en ze in ons sociaal systeem te dwingen maken we het voor hen quasi onmogelijk om terug te keren naar hun thuis. Asiel is dus niet het antwoord. Helpen? Ja, natuurlijk. Maar wel op een verantwoorde manier. Elke illegale asielzoeker (alle bootvluchtelingen dus, om mee te beginnen) die hier aankomt én onderdak krijgt is koren op de molen van de mensenhandelaars én een slag in het gezicht van diegenen die ginder hun leven proberen voort te zetten. Want met een fractie van de kosten die één illegaal hier kost kan je ginder hele gezinnen helpen. en meer nog. Want een illegaal hier helpen is een éénmalige en volledig verloren kost. Ginder investeren in huisvesting, onderwijs, leefbaarheid is een kost die zichzelf op termijn op zijn minst gedeeltelijk terug oplevert. VB stelt dit al jaren en zal ook hier, veel te laat voor vele slachtoffers, gelijk krijgen. De verkrampte pogingen van Europa om zijn falende beleid te ontkennen ten spijt.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 |
Minister-President
|
![]() En het gaat voort...
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...gn=twitterfeed Pêche en CO... herlees mijn definitie van mensenoffers hier eens voor je verder trolt. Indien je ze kan weerleggen ben je altijd welkom. Hint, Met Dutroux en andere Europese zaken heeft dit niets maar dan ook niets te maken. Speciaal voor jou Pêche; ik herhaal: Een schaap (of kameel of geit of stier of...) de keel oversnijden om alzo je zonden in de ogen van Allah weg te wassen is overduidelijk een ritueel dierenoffer. Even duidelijk is het de keel afsnijden of zelfs maar verminken van een mens om de schande die een familie volgens Islamitische leer opliep weg te wassen dat evenzeer. We noemen dat liever 'eremoord' maar eigenlijk is dit gewoon een ritueel mensenoffer. Ook elke aanslag op mensenlevens, al dan niet door zelfmoord valt hieronder. Dat een zelfmoordterrorist zichzelf offert aan Allah wordt te pas en te onpas in hun eigen kringen gepropageerd. Maar in feite zijn ook de slachtoffers van zo een aanslag religieuze mensenoffers. Het is niet de bedoeling van de terrorist om enkel zichzelf te vermoorden. hij wil zoveel mogelijk ongelovigen meenemen in de dood en dat laatste gebruiken om zijn zelfmoord te verheffen tot martelaarschap. Indien zij tevreden zouden zijn met enkel zichzelf op te blazen was er geen probleem wel? Ook de slachtoffers van een 'gewone aanslag' vallen onder dus onder de term. Het zijn veelal onschuldige en lukraak gekozen mensen die de prijs van hun leven betalen om de dader te verheffen tot martelaar in de ogen van Allah en alzo toegang te verschaffen tot het hoerenkot in de hemel wanneer het om een zelfmoordaanslag gaat. Ook de gewone aanslagen door moslims worden gemaakt in een kader dat door hen wordt gezien als een daad in de Jihad. De daders beschouwen zich naar eigen zeggen als heilige strijders in de Jihad, de heilige oorlog. Het gaat om de manier waarop de daders deze moorden klasseren en de redenen die zij hebben om ze te plegen. Geloof en Jihad (ook geloof). Allemaal religieuze mensenoffers dus. Kwestie van de draad terug op het juiste spoor te zetten...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 |
Banneling
|
![]() Maar waarom blijft U mij viseren???? lol toch!!!!!
Ik ben tot een midden getreden en ik hoop dat U dat ooit erkend. Zoneen, wil ik graag een construct voor je zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1490 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1491 |
Banneling
|
![]() LOL welke? Dat ge gene consequente zijt en ik niet blijf steken en ze wel zoek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zijn ook wij niet bereid tot een zeer groot offer, namelijk een derde wereldoorlog om de Joden in Jeruzalem? Dat is dan nog iets heel anders dan zo hier en daar een moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 | ||||
Banneling
|
![]() Allereerst:
U bent tegen ritueel slachten, maar erkent U dat moslims elders reeds verdoofd slachten en joden weigeren? Waar is uw consequentie? Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat doet U buiten stigmatiseren? Ik zoek een midden, een oplossing, een alternatief. Waarom kan U niet gewoon consequent "religie" aanpakken? Eremoorden hoor je hier niemand goedpraten, wel dan? Citaat:
Daar worden geen uitzonderingen op gemaakt, op koosjer en halal wel. En misschien best dat uw partij eens consequent dat debat opentrekt... Laatst gewijzigd door Peche : 23 april 2015 om 04:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 | ||||
Minister-President
|
![]() Ik ben het VB niet, dat staat in elk van mijn onderschriften.
Hier dus mijn replieken... ![]() Citaat:
Tegen onverdoofd slachten in gaan is al een goed begin niet waar? Want indien de steevaste stelling van de moslims hier - onverdoofd slachten is niet HALLAL - klopt verbied je het religieus slachten meteen mee. Tenzij de moslim gemeenschap hier even hypocriet blijkt als in het buitenland gebleken is aangaande dezelfde materie... ![]() En door verder te eisen dat ook alle andere uitzonderingen rond ritueel slachten verdwijnen zodat enkel nog in echte, volledig naar de Belgische wetgeving ingerichte en uitgebate slachthuizen kan geslacht worden. Geen tijdelijke slachthuizen meer en vervolging voor al wie thuis slacht onder de wetten aangaande het dierenwelzijn. ![]() Citaat:
Vaak met de bijbedoeling om draden die niet in de kraam van de dader passen te laten verzanden. Gezien tal van uw waanzinnige reacties hier denk ik in deze meteen aan u. En uiteraard bent u niet alleen. Wil u dit als onderwerp? Start er dan zelf een draad over want dit hoort niet in deze draad thuis. Er over verder gaan zou dus trollen zijn... Citaat:
Omdat er heden en in de geschiedenis geen enkele religie is die zo veel slachtoffers maakt als de islam. En heden is het sleutelwoord. Vandaag, en ook morgen en daarna, zal de islam vele duizenden slachtoffers maken. Dag op dag jaar op jaar en dit zal blijven gebeuren tot de islam geheel verdwenen is. Want hoe je het ook draait of keert, hoeveel keer je ook stelt dat dit géén islam zou zijn... Wat men islamistisch noemt in een poging om de verantwoordelijkheid van de islam te ontkennen is gewoon het verderzetten van de leer van Mohammed. Mohammed, het ideaal dat iedere moslim dient na te streven. Terrorist, massamoordenaar, leugenaar, verkrachter en verminker en ook pedofiele verkrachter. Citaat:
En dat klaag ik aan. Stellen dat eremoorden al dan niet goedgepraat worden heeft niets met mijn stelling noch met deze draad te maken en is een goedkope manier om af te leiden van de essentie van deze draad en valt in die zin ook onder trollen wanneer het opzettelijk en herhaaldelijk gebeurt. Volgens mijn stelling is elk slachtoffer, zoals de Joden in hun museum onlangs, van een religieus gedragen aanslag eigenlijk een religieus mensenoffer. Ik wacht nog steeds op een ontkrachting van die stelling trouwens... Ook de eremoorden gedaan vanuit een islamitische overtuiging zijn religieuze mensenoffers daar zij dienen om de vermeende schande van familie of echtgenoot, ingegeven door het geloof, uit te wissen door het doden van een mens. Een religieus mensenoffer als het ware. En ook dit gebeurt in België. Het gebeurt volgens officiële cijfers meer dan 20000 keer per jaar wereldwijd gezien. En volgens de opstellers van die rapporten zelfs nog veel meer daar de gemeenschappen waar in dit gebeurt deze zaken maar al te vaak toedekken naar de buitenwereld toe. De Moslimgemeenschappen worden hierbij steevast als grootste mededaders aangewezen. Nog even en je gaat ook nog ontkennen dat London, Madrid en 11 september door marsmannetjes gepleegd werden... ![]() Duidelijk genoeg Pêche? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 23 april 2015 om 07:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1495 |
Banneling
|
![]() ge gaat compleet naast de consequentie.
Moslims slachten elders reeds verdoofd. Dus het kan. Trek debat open Ok je bent de partij niet, maar reik dan oplossingen aan ipv te wijzen. En ge zijt me nog altijd een paint tekeningske schuldig. Nu zit ik op gsm dus korter van inhoud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie echt niet waarom ik u eender wat schuldig zou zijn. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 |
Banneling
|
![]() Prik de ballon dan door? Maar erken dan ook dat niet enkel moslims ritueel slachten. En dat rituele mag perfect, na verdoving.
Gij Kent de politieke procedures toch om iets te bereiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit ontkend dat niet alleen moslims ritueel slachten en wat mij betreft gelden de regels voor iedereen. Deze draad handelt anderzijds wel over de islam en derhalve de moslims. Er de Joden, Dutroux, de Kerk... bijslepen is dus totaal naast de kwestie. Waarom opent u geen draad om die zaken aan te klagen in plaats van steevast deze draad te proberen verzieken? Ik wacht ook nog steeds op een ontmanteling (niet een ontkenning) van mijn stelling. Iets wat u trolmatig/stelselmatig schijnt te ontgaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij aub de quote halen waar ik u of iemand anders hier ooit het zwijgen heb opgelegd??? Mijn ontmanteling omvat één woord: Secularisme. En daarmee is heel uw topic afgehandeld als dat ingevoerd zou worden. Of is dat dan ook off topic? ![]() Knuffelbeer dat ge zijt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1500 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En soortgelijke stellingen plaats je meermaals en regelmatig. Dat is als het ware bijna een handelsmerk bij jou. Ik van mijn kant vraag u al herhaaldelijk om in deze draad geen zaken aan te slepen die met deze draad niets te doen hebben maar over die zaken zelf een draad te openen. Met jouw regelmaat daar in zou dat geen probleem mogen zijn... ![]()
||
![]() |
![]() |