![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb jij het bovenstaande wel gelezen? Vervloesem werkt al ruim 20 jaar in een VZW die zich inzet tegen kindermisbruik. Ten tijde van Stefaan de Clerck al, en er is heel goed werk geleverd. Er zijn beelden van Vervloesem die bezwarend materiaal overhandigt aan staatsleiders, en de betrokken landen hebben nooit verder onderzoek willen doen Een collega van Vervloesem (Gina Pardaens) is 1 van de 27 getuigen die is vermoord toen ze aangifte deed tegen een politicus uit het netwerk. De docu heb ik hierboven gelinkt. In concreto, hier op 8:30 zien we Pardaens en Vervloesem op ZDF (2001) Dutroux dead witnesses Het is Vervloesem zelf (in beeld) die aan ZDF verklaarde hoe dat ging. Je ziet ook de brief van Pardaens waarin ze aangeeft meermaals bedreigd te zijn. Haar auto is vernield en ze stierf voor ze tot bij het politiekantoor geraakte om verklaring af te leggen. Toen Vervloesem zelf aan dit dossier raakte Zandvoort child abuse case met honderden misbruikte kinderen uit Belgie, Nederland en Frankrijk, werd hij OP VOORHAND al geintimideerd en bedreigd. Er is hem telefonisch medegedeeld dat men de aanklacht zou organiseren en dat heeft hij zelf te kennen gegeven VOOR de klacht er kwam. Maar de doorsnee burger weet daar helemaal niks van, en komt met uw conclusie aandraven omdat ze het ergens in de gazet hebben gelezen. De kracht van de media Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 februari 2016 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Achteraf is de klacht ingetrokken. En zoals Klein Licht hierboven vermeldt, is Vervloesem intussen vrijgesproken. Annemie Turtelboom is schuldige nr 1 in deze lastercampagne Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 februari 2016 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat valt er te op te zoeken ? Er is een vonnis uitgesproken door de rechter. De feiten staan dus vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U was mischien een van die 5 of zo procent van de Belgen die ten tijde van de witte Mars nog vertrouwen hadden in het rechtssysteem? Er heel wat media plakwerk nodig geweest om dat percentage wat op te krikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Johan : als vervloesem in 2008 een veroordeling opliep voor zedenfeiten dan geloof ik niet dat die man nog enige credibiliteit heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Nihoul hofleverancier was/is is algemeen geweten binnen juridische/magistrale kringen.
En er is een reden waarom Dutroux beter verblijf heeft in de gevangenis dan een doorsnee bejaarde in een home.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hofleverancier ? Algemeen geweten ? Kun je daar iets van aantonen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we niet te goedgelovig dienen te zijn om te denken dat de overheid niet liegt, bedriegt en moord. Zeker als men staatsveiligheid denkt te kunnen inroepen wordt recht gemakkelijk aan de kant geschoven. Voor mijzelf sprekend. Vroeger was ik voorstander van België. Sinds Dutroux hoeft dat project van mij niet meer. Het gelaat dat ik daar zag van dit land heeft me diep geraakt. En dan heb ik het meer over de aanpak dan over de feiten zelf. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 februari 2016 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cellen voor Dutroux.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 februari 2016 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ZDF is een van de gootste zenders van heel Duitsland. Als hun documentaire in Belgie wordt gecensureerd en ons alleen via internet kan bereiken, wordt het gedegradeerd tot ''een youtube filmke" Ik weet niet of er iets mankeert aan uw gezond verstand, of dat ge aan het trollen zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misdaadjournalist Serge Garde heeft op de nationale TV zijn verontwaardiging uitgesproken. Over het feit dat men er niks mee doet, en ook over de lastercampagne aan het adres van Vervloesem. Ik zette dat toen al op het forum en was een ''conspiracy nut''. Inmiddels is Vervloesem dus vrijgesproken. Hier Wapper, nog zo'n ''youtube filmke'' van de Franse nationale televisie dat het toevallig niet tot in Belgie heeft gemaakt. Schandaal Vervloesem: Serge Garde verontwaardigd Speciaal voor jou in het Nederlands ondertiteld Wapper. Waarom geraakte het ''youtube filmke" niet tot in Belgie? ZDF en En Direct zijn niet de minsten. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 februari 2016 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is uw bron geloofwaardig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat van zijn drugsverslaafde broer, daar is Vervloesem van vrijgesproken. De broer heeft zelf voor de rechtbank verklaard dat hij is omgekocht en dat de aangifte vals was. Dat tweede proces waar jij het over hebt, daar wil ik alle namen van kennen |
|
![]() |
![]() |